De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser71298

Guest
Hahahah "fierheid", als je fierheid had zette je account op delete. SHIP heeft maanden en jaren tegen laffe vijanden gevochten die wouden winnen door overmacht, pas de laatste 2 jaar zat er enige organisatie en skills in o.a. P. Hoe SHP de laarste 2 jaar is geëvolueerd ga ik me niet uitspreken om niemand te beledigen, deze actie spreekt voor zich.

Deze fusie gaat onder "Wij willen allemaal een wereld winnen zonder het te verdienen", ga fietsen met je "fierheid", wat een grap
Meneer is boos dat zijn "stempel" op casual is vervangen voor de mijne, komt goed man.

Voor de rest wat hier reageert, Jullie reageren op een plan die niet eens door P opgezet is.
Het gehele nieuwe stam idee is achter mijn rug om opgezet maar blijf het mijn kant opschuiven, zijn slechte verliezers goed in.
Het was namelijk Ship die leden bij P probeerde weg te halen voor een nieuwe stam, niet andersom.
Dat we het uiteindelijk hebben kunnen omdraaien naar een overstap was wel mijn idee.
Dus voortaan als je wat op mij afschuift, schuif dan wel het juiste aub.

Wees maar Fier op de stabs, het botgebruik, het veroorzaken van bans en het plaatsen van spionnen.
Zegt heel veel over jou als speler en als persoon dat je er trots op bent en tevens de reden waarom we jou niet mee wouden hebben in de 1ste instantie ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Meneer is boos dat zijn "stempel" op casual is vervangen voor de mijne, komt goed man.


Nee totaal niet, ik ben teleurgesteld/boos op de SHIP spelers die maar tot dit in staat zijn. Als je enkel maar kunt fuseren met je vijand om te winnen dan hoor je niet te winnen.

Wat jij hiermee te maken hebt is me zelfs onduidelijk want net zoals je zegt kwam dit plan vanuit SHIP kwam. Heb je zo weinig aandacht tegenwoordig dat je smeekt om negatieve comments?
 

DeletedUser78236

Guest
Als ik speler van Ship was wist ik het wel hoor. Zelfs al mocht ik overkomen was ik niet gegaan. Moet je je is voorstellen met mensen als Remco en Kenneth in 1 stam te zitten :eek:
 
Reactiescore
2.193
Als ik zie wat de vervanging van plan is, was delete wel de beste oplossing hoor :p

Heb het niet over nu, Daan gooide acc delete toen Ship aan het recoveren was. Als mensen nu denken van fuck it delete kan ik dat begrijpen. Oppervlakkig gezien kan je dit als niet netjes zien, maar probeer maar altijd actief te zijn wanneer je stamgenoten niks doen. (Gezien van P en Ship perspectief)
 

DeletedUser78236

Guest
Ik ben blij dat ik op delete ben gegaan ipv dat ik 12 uur per dag verpest aan vv's doen om solo mijn stam te carry'en. Of niet Remco?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb het niet over nu, Daan gooide acc delete toen Ship aan het recoveren was. Als mensen nu denken van fuck it delete kan ik dat begrijpen. Oppervlakkig gezien kan je dit als niet netjes zien, maar probeer maar altijd actief te zijn wanneer je stamgenoten niks doen. (Gezien van P en Ship perspectief)

Tbh heb ik liever dat ze runnen als we in een winnende positie zijn dan tijdens een verliezende. Daan zijn account was toch niet belangrijk :p Dat hij zich als een idioot heeft gedragen gedurende zijn speeltijd akkoord, maar op delete gaan was niet zo'n ramp lijkt me.
 
Reactiescore
2.193
Tbh heb ik liever dat ze runnen als we in een winnende positie zijn dan tijdens een verliezende. Daan zijn account was toch niet belangrijk :p Dat hij zich als een idioot heeft gedragen gedurende zijn speeltijd akkoord, maar op delete gaan was niet zo'n ramp lijkt me.

Het was tijdens verliezende periode tho.
 

DeletedUser80232

Guest
Bij deze Ultimate Angel ook op delete en of er wel of geen spelers in zitten boeit me oprecht niet.
Maar verder zeik allemaal niet zo man nu lekker allemaal stoppen met dit gekke spel.
 

DeletedUser28445

Guest
Bij deze Ultimate Angel ook op delete en of er wel of geen spelers in zitten boeit me oprecht niet.
Maar verder zeik allemaal niet zo man nu lekker allemaal stoppen met dit gekke spel.

Daarom is dit de snelste manier gok ik hehe
 

DeletedUser80232

Guest
Daarom is dit de snelste manier gok ik hehe
Is zeker een hele snelle manier.
Vindt het alleen grappig dat gestopte spelers of ex overstappers opeens heel erg blamen. Ben van mening dat dit groepje die de stam heeft verlaten het veruit het meest heeft verdient. Dan kijk ik na personen die geholpen hebben met stabben, of spelers die ook al eens zijn overstapt dat ze er een probleem er van maken. Haha oké dat ze naar P. gaan is ook dom van hun want ik ga er nog steeds van uit dat SHIP wint:eek:
 

DeletedUser28445

Guest
Is zeker een hele snelle manier.
Vindt het alleen grappig dat gestopte spelers of ex overstappers opeens heel erg blamen. Ben van mening dat dit groepje die de stam heeft verlaten het veruit het meest heeft verdient. Dan kijk ik na personen die geholpen hebben met stabben, of spelers die ook al eens zijn overstapt dat ze er een probleem er van maken. Haha oké dat ze naar P. gaan is ook dom van hun want ik ga er nog steeds van uit dat SHIP wint:eek:

Yep, welkom bij Casual waar de hypocrieten het hardste schreeuwen. Met deze spelersgroep zou Casual nog enigzins waardig afgesloten kunnen worden ondanks alle stabs, egotrippers etc etc. hier.
 
Reactiescore
60
The incredible tijger wel? Doe je dat dan laat je zien dat je stabs goedkeurd.
Daar ben ik het mee eens, maar heb die discussie verloren.
Lol nieuwe stam? wie heeft deze grap bedacht xD
Voor zover ik weet blijft P. gewoon P. hoor :p
Nog wel, maar dat gaat nog veranderen.
Nee totaal niet, ik ben teleurgesteld/boos op de SHIP spelers die maar tot dit in staat zijn. Als je enkel maar kunt fuseren met je vijand om te winnen dan hoor je niet te winnen.

Wat jij hiermee te maken hebt is me zelfs onduidelijk want net zoals je zegt kwam dit plan vanuit SHIP kwam. Heb je zo weinig aandacht tegenwoordig dat je smeekt om negatieve comments?

Tim, ik snap volledig dat je dit zegt en om eerlijk te wezen ben ik het nog met je eens ook. Ik snap ook dat mensen boos op ons/mij zijn omdat we dit doen. Echter is dit in een groepje, meest niet originele ship en P. spelers, bedacht om het spelplezier binnen deze groep weer terug te doen komen. En hoewel dat op dit moment absoluut niet het geval is hoop ik wel dat het terugkomt.

Er is ook zeker gediscussieerd over accounts die wel en niet mee zouden mogen en kunnen doen aan deze actie. Ik ben pas later in deze discussie betrokken geraakt en heb zeker op een aantal punten de lijst aangevochten. Soms werd er naar me geluisterd, en soms ook niet.

Wat ik nog wel kwijt wil is dat ik het belachelijk vind als ik hoor wat er allemaal tegen ons is gezegd. Tuurlijk mag je boos zijn, dat snap ik ook best, maar ik begrijp dat dit in bewoording is gezegd die absoluut niet door de bus kan. Ik was er zelf gisteravond, blij toe, niet bij, maar als ik vanochtend hoor dat mijn medespeler twijtelt of ie wel in wil loggen, gaat er toch echt iets niet goed.

Net zoals bij de oprichting van Ship begrijpen veel mensen deze actie niet, en opnieuw doet een kleine groep dit voor spelplezier. Het oprichten van Ship is toen de juiste keuze geweest, en ik hoop dat dit ook nu weer het geval is. Dit zal de tijd uit moeten wijzen.

Vragen, mits in normale bewoording gesteld, wil ik uiteraard beantwoorden.

Ohja: voordat ik het vergeet. Hoewel het al een tijdje in discussie was is er ineens heel plotseling besloten om tot uitvoering over te gaan. Dat was nog niet goed doordacht en had mogelijk wel beter gekund.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan