De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser71298

Guest
Als ik speler van Ship was wist ik het wel hoor. Zelfs al mocht ik overkomen was ik niet gegaan. Moet je je is voorstellen met mensen als Remco en Kenneth in 1 stam te zitten :eek:
Zoals je al eens gedaan hebt bedoel je?
Je weet wel, toen jij edels aan het dodgen was en te druk was met runnen waardoor je vv bij ons stond om alles weer op te knappen voor runner Daan?
Ja, stel je voor zeg
 

DeletedUser80233

Guest
Zoals je al eens gedaan hebt bedoel je?
Je weet wel, toen jij edels aan het dodgen was en te druk was met runnen waardoor je vv bij ons stond om alles weer op te knappen voor runner Daan?
Ja, stel je voor zeg

Ja remco, de wereld is gedaan en jou leven begint!

Ga solliciteren voor werk en geniet ervan!
 

DeletedUser71298

Guest
Daar ben ik het mee eens, maar heb die discussie verloren.

Ohja: voordat ik het vergeet. Hoewel het al een tijdje in discussie was is er ineens heel plotseling besloten om tot uitvoering over te gaan. Dat was nog niet goed doordacht en had mogelijk wel beter gekund.
Ik vond bijna 2 weken babbelen, lijsten en kaarten maken anders wel lang genoeg hoor :p
 

DeletedUser80177

Guest
Ex ship en mijn 5 daagse trip in P. ook niet vergeten, ben een talent
Wat jij hebt is inderdaad een talent ja, je moet het toch maar net in je hebben om zo laag te gaan dat je het vuil onder je eigen teennagels weg kunt likken. Een normaal mens heeft toch wel ergens een grens die ze op een gegeven moment bereiken maar jij.... 'k vraag me oprecht af hoe jij je in het echte leven in vredesnaam erdoorheen vecht. Het moet toch behoorlijk vervelend zijn om jou te zijn, hoe doe je het? Hoe kun je opstaan en jezelf in de spiegel aankijken 's morgens? Doe toch iedereen een plezier kindje, log even al je alter-ego's in, druk op verwijderen, verdwijn uit het leven van ons allemaal en ga proberen een beetje heropvoeding te krijgen nu het nog kan, want het is toch duidelijk dat je daar een flink gebrek aan hebt gehad in je jeugd.
 

DeletedUser79178

Guest
Had graag Daan op de lijst gezien, helaas wou men dit niet
 

DeletedUser78277

Guest
een vieze stab.
de spelers die dag en nacht klaar stonden worden gedumpt slim ge speelt ship op grijs oud ship leden weer kicken en je heb gewonnen goed op gezet slim bedacht achterblijvers 3 week nap beloven en dan vervolgens gelijk even 3k inc. bij spamen met acc’s van P. die toch niet mee mochten #jewordtbekankerdwaarjebijstaat
XXX oude bekende
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28445

Guest
Eerst schelden met kanker en daarnaast trek ik het ook erg in twijfel dat de overgebleven spelers 'altijd' voor hun stamgenoten klaar stonden. Wat een onzin. Krab nog maar eens achter je oren zou ik zeggen. Nee, jij bent af.
 

DeletedUser71298

Guest
een vieze stab.
de spelers die dag en nacht klaar stonden worden gedumpt slim ge speelt ship op grijs oud ship leden weer kicken en je heb gewonnen goed op gezet slim bedacht achterblijvers 3 week nap beloven en dan vervolgens gelijk even 3k inc. bij spamen met acc’s van P. die toch niet mee mochten #jewordtbekankerdwaarjebijstaat
XXX oude bekende
Oude bekende runner,
Hoe kom je erbij dat P spelers niet zouden mogen aanvallen?
De NAP die nu 3 weken loopt is tussen de overstappende spelers en SHIP/Zero.
Aanvallen van spelers die al in P zaten kun je dus gewoon blijven verwachten.
Toch fijn dat je jezelf weer laat horen met je beste woordenschat
 
Reactiescore
2.181
grappig dat je de verkeerde voor je heb XD ferry die heeft alleen log in van het spel acc niet forum

Je bent iig ook een klein kind wat enkel met schelden wat kan zeggen en het dan het gek vind dat je niet serieus genomen word. Applausje voor jezelf, je kan naast Koen gaan zitten, ook geen daden enkel iedereen kankermongool en kankergezwel noemen.
 

DeletedUser80177

Guest
een vieze stab.
de spelers die dag en nacht klaar stonden worden gedumpt slim ge speelt ship op grijs oud ship leden weer kicken en je heb gewonnen goed op gezet slim bedacht achterblijvers 3 week nap beloven en dan vervolgens gelijk even 3k inc. bij spamen met acc’s van P. die toch niet mee mochten #jewordtbekankerdwaarjebijstaat
XXX oude bekende
Wat praat jij nou? Die incs liepen al laaaaang op jou, waren weer terug thuis en maakten dus weer rechtsomkeert. Moeilijk he, deffen? Ga je het nu weer zo makkelijk opgeven als een tijdje geleden?
 

DeletedUser78236

Guest
Zoals je al eens gedaan hebt bedoel je?
Je weet wel, toen jij edels aan het dodgen was en te druk was met runnen waardoor je vv bij ons stond om alles weer op te knappen voor runner Daan?
Ja, stel je voor zeg

Ja dat proved mijn punt alleen maar dat jij die tijd over had om het meest fked up account van heel casual te fixen, waarvoor overigens wel mijn dank :p.
Verder heb ik niet echt wat tegen jullie behalve dat Kenneth noob is en mensen trollen op het af natuurlijk erg vermakelijk is.

Had graag Daan op de lijst gezien, helaas wou men dit niet

Snap ik helaas was ik al op delete. Anders was ik denk ik de eerste speler geweest die ze hadden opgeschreven.
 
Bovenaan