1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

Discussie in 'Casual 1' gestart door Playing For Change, 4. feb 2019.

Deel Deze Pagina

1. theonl2

theonl2

Lid geworden:
    10. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    59
    Dat was inderdaad wel afgesproken, maar is niet gebeurd. Is trouwens geen verwijt want ik heb er ook niet meer om gevraagd, en ik geloof niet dat anderen dat wel gedaan hebben dus dan kunnen we ook niet klagen.

2. Korjakskaja Sopka

Korjakskaja Sopka Speedkampioen 2018 (Goud)

Lid geworden:
    30. nov 2016
    Leuk Bevonden:
    195
  3. PilsBaasBas

PilsBaasBas

Lid geworden:
    25. dec 2018
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer dan zit mijn stooktijd er ook voorlopig op;)

Laatst bewerkt: 4. jun 2019
    Korjakskaja Sopka vindt dit leuk.
  4. the king 123

the king 123

Lid geworden:
    22. jul 2010
    Leuk Bevonden:
    109
    Congratz aan de winnaars!!

Love

5. dragonfriend723

dragonfriend723

Lid geworden:
    11. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    498
    Goed dat deze wereld gedaan is, het werd tijd.

Ik ben triest voor jou. Ik dacht dat je, nu je blijkbaar toch wat mensen hebt gevonden die je kunnen uitstaan, misschien ver genoeg was gekomen qua sociale skills om op een normale manier op een normale vraag te antwoorden.
    Blijkbaar is dat nog steeds te moeilijk, wat ik best jammer vindt. Gaat het je moeilijk maken in de rest van je leven, nu je een andere invulling gaat moeten vullen dan dit spelletje.

En nee ik ga echt niet verder ingaan op al die andere onzin. Ik heb mijn argumenten 100'en keren gegeven, je hebt ze elke keer genegeerd om weer dezelfde onzin te beginnen roepen. Als je heel veel behoefte hebt er nog over te praten, en argumenten kan aanvoeren sta ik echter altijd (met enkele maanden vertraging) tot je beschikking :)
    Maar aangezien je helemaal alleen staat in deze mening denk ik dat niemand hier deze discussie zou willen zien verschijnen.

Ik sluit me volledig aan bij deze post, maar wil nog enkele dingen toevoegen.
    -Bedankt aan al mijn oude Style! (en SHIP, het vroegere goede SHIP) maatjes voor de heerlijke tijden.Het was heerlijk om samen met jullie de andere mensen op deze wereld te tirraniseren (ingame en op het af), te zeveren op skype en onzinacties doen omdat het kan. Een speciale thanks naar Tim, Theo (en de andere verdwenen grootheden) die me hielpen een team te smeden van dat zooitje ongeregeld. Zwaar, maar geniaal werk, jullie hebben menig uurtje van mijn tijd op een leuke manier verdreven. Love you guys <3
    -Nog een speciale shout out naar de donalds, hij heeft samen met ons deze wereld geschapen en gekneed tot wat hij geworden is (minus al de hacks en stabs dan). Thanks voor ons de broodnodige uitdaging te geven, ik heb menig uur gevloekt op je tactische stappen, maar een passend antwoord bedenken was het leukste en uitdagendste wat er op deze wereld te doen was. En buiten dat was je één van die weinige vijanden die wel wisten wanneer iets niet serieus was, waarmee je een normaal gesprek kon voeren. Ik kijk nog steeds uit naar je verhaal dat je me beloofde een halfjaar geleden te posten ;)

Congratz aan alle niet stabbende, hackende of debiele winnaars. Je mag zelf kiezen in welke categorie je jezelf plaatst :)

Pedrosa, Korjakskaja Sopka en tim010 vinden dit leuk.
  6. tim010

tim010 Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017

Lid geworden:
    30. mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    1.346
    :oops::oops::oops:

Mooie post wel ;)

Global Knowledge vindt dit leuk.
  7. dragonfriend723

dragonfriend723

Lid geworden:
    11. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    498
    Oeps, dit kan ik niet uitleggen. Please forgive me. :redface:

Dat krijg je als je op een feestdag om 22:00 nog aan het werk bent #waitingforsomeresultstocomein

8. just mac

just mac

Lid geworden:
    1. jan 2019
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had nog een vraag; Randy (DUCKTATOR) had uiteindelijk een link neergezet met zijn verhaal over het verloop van casual. Nu kan ik Randy zelf niet bereiken en de rest weet het niet/ reageert niet. Iemand hier die mij die link nog kan geven?

Hartelijk dank alvast