DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.127
Bizar hoe mensen die blijven denken terwijl casual gevuld is door spelers, noobs en pro's, die van gewone werelden afkomen.
Dat wij er voor kiezen om geen kleine werelden spelen die net een jaar duren heeft niks te maken met kunnen maar met willen.
Bizar dat figuren als jij alleen kunnen reageren als ze kunnen roepen dat casual voor noobs is of ofja, daar zoeken jullie toch wel een reden.
Daarnaast vind ik het heel bizar dat veel spelers die van "gewone werelden" afkomen het niet redden op casual en vaak binnen 1 week huilend wegrennen.
Bizar maar zou bijna denken dat de meeste noobs op gewone werelden zitten
Jij was op w37 de slechtste speler die ik defensief heb meegemaakt met zo’n front. Verder is een steekproef van een doorsnee noob die op casual komt spelen en na een week wegrent niet echt relevant.
Bijna elk account hier is uiteindelijk gerund of weggeknald, dus dat is vrij bizar om als punt aan te halen. Ik wil trouwens wedden dat de nieuwere casuals meer noobs bezitten dan de nieuwere werelden. Het is logisch dat deze casual de meeste kwaliteit bezit van alle casuals.