De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Bizar hoe mensen die blijven denken terwijl casual gevuld is door spelers, noobs en pro's, die van gewone werelden afkomen.
Dat wij er voor kiezen om geen kleine werelden spelen die net een jaar duren heeft niks te maken met kunnen maar met willen.
Bizar dat figuren als jij alleen kunnen reageren als ze kunnen roepen dat casual voor noobs is of ofja, daar zoeken jullie toch wel een reden.

Daarnaast vind ik het heel bizar dat veel spelers die van "gewone werelden" afkomen het niet redden op casual en vaak binnen 1 week huilend wegrennen.
Bizar maar zou bijna denken dat de meeste noobs op gewone werelden zitten

Jij was op w37 de slechtste speler die ik defensief heb meegemaakt met zo’n front. Verder is een steekproef van een doorsnee noob die op casual komt spelen en na een week wegrent niet echt relevant.

Bijna elk account hier is uiteindelijk gerund of weggeknald, dus dat is vrij bizar om als punt aan te halen. Ik wil trouwens wedden dat de nieuwere casuals meer noobs bezitten dan de nieuwere werelden. Het is logisch dat deze casual de meeste kwaliteit bezit van alle casuals.
 
Reactiescore
179
kan dit gezeik eigenlijk niet zo vatten.

Het is de Casual mensen, dit is de wereld voor noobs. Wees blij dat jullie uberhaupt hier kunnen spelen, normaal waren jullie allemaal al weggeknald op een normale wereld.

Bizar dit gezeik

Kan jou gezeik ook niet echt vatten eigenlijk.
Casual is voor noobs val je niet beetje in een cliché?
Ik ben blij dat ik deze Casual mocht bespelen. Heb nooit behoefte gehad om verplicht te loggen voor een spelletje al heb ik dit helaas wel een tijdje gehad op Casual. En heb ook nooit de behoefte gehad om een andere wereld te bespelen, puur omdat ik erg goed kon opschieten met een aantal spelers. En je wilt zeggen dat normale werelden van hoogstaand zijn? Het zijn alleen maar stel pp noobs die zich naar de top toe werken. Hier zijn meer dan genoeg spelers die ook in de top meedraaien momenteel, of hebben meegedraaid op normale werelden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Kan jou gezeik ook niet echt vatten eigenlijk.
Casual is voor noobs val je niet beetje in een cliché?
Ik ben blij dat ik deze Casual mocht bespelen. Heb nooit behoefte gehad om verplicht te loggen voor een spelletje al heb ik dit helaas wel een tijdje gehad op Casual. En heb ook nooit de behoefte gehad om een andere wereld te bespelen, puur omdat ik erg goed kon opschieten met een aantal spelers. En je wilt zeggen dat normale werelden van hoogstaand zijn? Het zijn alleen maar stel pp noobs die zich naar de top toe werken. Hier zijn meer dan genoeg spelers die ook in de top meedraaien momenteel, of hebben meegedraaid op normale werelden.
Hoe hypocriet, iemand aanspreken omdat hij alle casual spelers in hetzelfde hokje als noobs duwt, en een paar woorden later dan weer alle spelers in de top van gewone werelden afschilderen als allemaal pp noobs.
 
Reactiescore
30
En je wilt zeggen dat normale werelden van hoogstaand zijn? Het zijn alleen maar stel pp noobs die zich naar de top toe werken. Hier zijn meer dan genoeg spelers die ook in de top meedraaien momenteel, of hebben meegedraaid op normale werelden.

Ja dit klopt. Boosten tot de max. Daarna doen alsof je goed bent omdat je zogenaamd 4 edels automatisch in een seconde kan plaatsen. Een grote grap die nieuwe werelden met hun 'top' spelers.
 

DeletedUser80232

Guest
Hoe hypocriet, iemand aanspreken omdat hij alle casual spelers in hetzelfde hokje als noobs duwt, en een paar woorden later dan weer alle spelers in de top van gewone werelden afschilderen als allemaal pp noobs.
Sorry maar op normale werelden zijn alleen maar noobs. En de pro's die zijn namelijk op 2 handen te tellen en daar stopt het ook mee. Nu is een normale wereld winnen al geen kunst meer namelijk.

Maar even een woordje tot de pro's wees trots wat jullie presteert hebben. Doet me echt goed dat ik nog eens pro's mag tegenkomen. Want pro zijn het lijkt wel een uitstervend ras. Ofja laat ik maar stoppen met het geslijm, want ik geraak niet onder de indruk van de zogenoemde pro's hier. En zal dat voort ook echt niet doen. Allemachtig zeg wat een kleutergedrag hier. Laat die Casual spelers lekker spelen, ik ken genoeg spelers die mee kunnen op een normale wereld. Alleen doen het niet meer om de tijd of prive redenen.

En P. gefeliciteerd met de overwinning. Ook al zeg ik dit niet graag jullie verdienen het oprecht jullie zijn geen kansloze stabbers. Ook al vond ik het leuk om sneren naar jullie uit te delen, vaak werd er wel een reactie op gegeven;) En nu stoppen jullie met dit gare spelletje.
 
Reactiescore
259
Casual is de crèche voor tw spelers.

Casual niveau is over algemeen niet hoogstaand, maar wil niet zeggen dat er enkel noobs spelen. Zitten gewoon prima spelers op en dan kijk alleen al naar de buren die ik de afgelopen 3 maanden gehad heb, hollow en kingh5. K geef toe dat er op moment bijv in aztec spelers zitten waar het niveau is om te huilen, soort kindercreche inderdaad maar t is niet eerlijk om dat als maatstaf voor de gehele wereld te nemen, en inderdaad, op de andere werelden zitten naar mijn idee meer pp abusers dan top spelers maar kan daar niet een goede mening over geven omdat ik die werelden amper nog heb gespeeld.

Tevens casual met plezier afgelopen tijd gespeeld, tw is tenslotte ook een spelletje voor het plezier.
 

DeletedUser71298

Guest
Jij was op w37 de slechtste speler die ik defensief heb meegemaakt met zo’n front. Verder is een steekproef van een doorsnee noob die op casual komt spelen en na een week wegrent niet echt relevant.

Bijna elk account hier is uiteindelijk gerund of weggeknald, dus dat is vrij bizar om als punt aan te halen. Ik wil trouwens wedden dat de nieuwere casuals meer noobs bezitten dan de nieuwere werelden. Het is logisch dat deze casual de meeste kwaliteit bezit van alle casuals.
Grappig, ik heb precies dezelfde mening over jou.
Alleen vind ik jou ook nog eens een matige aanvallers en nog een slechtere teamspeler.
Heb nog altijd meer dan genoeg bereikt daar en tot ik stopte en me dorpen afstond aan Mental was er amper verlies.
Je mag dus lullen over w37 wat je wilt en dingen proberen te verzinnen maar aangezien ik de waarheid ken doet het me vrij weinig
 

DeletedUser69389

Guest
De waarheid is dat jij pure trash was en enorm manipulatief.
 
Bovenaan