De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

Reactiescore
60
Ik dacht dat de naam werd aangepast aan het einde van de wereld? Geruchten die ik gehoord heb hoor.
Dat was inderdaad wel afgesproken, maar is niet gebeurd. Is trouwens geen verwijt want ik heb er ook niet meer om gevraagd, en ik geloof niet dat anderen dat wel gedaan hebben dus dan kunnen we ook niet klagen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
breaking-bad-gifs-aWh2fI.gif
 

DeletedUser65921

Guest
Goed dat deze wereld gedaan is, het werd tijd.

Ben je boos dat niemand jou aars meer likt zoals ze in SHIP deden tot ze erachter kwamen wat voor runner je was?

Ik ben triest voor jou. Ik dacht dat je, nu je blijkbaar toch wat mensen hebt gevonden die je kunnen uitstaan, misschien ver genoeg was gekomen qua sociale skills om op een normale manier op een normale vraag te antwoorden.
Blijkbaar is dat nog steeds te moeilijk, wat ik best jammer vindt. Gaat het je moeilijk maken in de rest van je leven, nu je een andere invulling gaat moeten vullen dan dit spelletje.

En nee ik ga echt niet verder ingaan op al die andere onzin. Ik heb mijn argumenten 100'en keren gegeven, je hebt ze elke keer genegeerd om weer dezelfde onzin te beginnen roepen. Als je heel veel behoefte hebt er nog over te praten, en argumenten kan aanvoeren sta ik echter altijd (met enkele maanden vertraging) tot je beschikking :)
Maar aangezien je helemaal alleen staat in deze mening denk ik dat niemand hier deze discussie zou willen zien verschijnen.

De casuals hebben keihard geflopt, voornamelijk door onwil van wie er aan de touwtjes trok. (Moderatoren/Inno). Ik heb in het verleden genoeg tips, opmerkingen en suggesties gedaan en deze clownshow voorspeld, maar tribalwars is helaas geen community friendly game. Spelers worden niet gedwongen om het spel te leren, de aanvalslimieten moesten sneller opgeheven worden en de wereld moest na een bepaalde tijd gereset worden zodat het een effectieve leerwereld was en geen optie om gehandicapt, achterlijk en supertraag tribalwars te spelen wat het omgekeerde effect heeft om het spel te leren. Naast die limieten, het annuleren/uitstellen van edelhalveringen, weer een topic waar ik zoveel heb over geschreven. Hier was het uit luiheid van het .nl modteam. En nu achter al die onnozele keuzes om de wereld nodeloos uit te rekken moet ie op 40 dagen stoppen. Ik hoop dat het twteam beseft dat ze in de fout zijn gegaan en dat ze zich redelijk rot gedragen tegen hun steeds maar verkleinende community. Al is de stekker uit een wereld trekken die jullie hebben laten floppen uiteindelijk wel de juiste beslissing, jammer dat de volgende 7 casuals al even braindead zijn gelanceerd.

Goed nu ik heb aangetoond dat ik al die jaren gelijk had wil ik nog juist even zeggen tegen de spelers die alle casualspelers noobs noemen. Er zijn er enkelen die er effectief van geleerd hebben, ze zijn voornamelijk op deze 1e casual te vinden aangezien zoals terecht wordt gezegd de volgende bewust bevolkt werden door spelers met edellimieten. Ikzelf heb echt leren tw spelen op de casual, de eerste 2 jaren op de casual waren enorm leuk en leerrijk, helaas door hierboven vernoemde beslissingen van mods werd het niet meer leuk eens je de game hebt geleerd. Je wilt uitdagingen en de kans krijgen om te bewijzen dat je van al de "tw studenten" (aka casual spelers) de beste bent geworden en dus een kans hebt op de "winst". Door dat ontbreken zijn de spelers voor wie de casual bedoeld was vroegtijdig gestopt en blijft alleen de "slechte studenten" achter. Uiteraard zijn er ondertussen genoeg spelers die hier spelen voor de grote accounts, daar zitten wel eens goede spelers tussen maar er blijven nog veel kansloze spelers over die op de nieuwe competitieve casuals ook niets te zoeken hebben.


Afsluiten met een bedankje aan al deze goede en minder goede spelers uit alle stammen. Ik heb me altijd goed geamuseerd, vooral mijn tijd is Style!. Naast onnozel doen ingame was op het forum discussies en troltopics schrijven een leuke vrije tijdsbesteding voor mij geweest gedurende mijn schooltijd. Bedankt aan de spelers die daar mee een rol hebben in gespeeld. De oude P. leiding om met hun BG oorlog wat spice op de wereld te brengen, jammer dat er niet veel humor bij de meeste van jullie spelers te vinden was, had graag meer P&P forumtopics gehad in die tijd. Het provoceren op het AF wat op andere werelden de gewone gang van zaken was, werd hier altijd iets te persoonlijk opgepakt helaas, voor de duidelijkheid, het was niet persoonlijk. Ik heb ondertussen teveel gemist om te weten of en wie er de verdiende winnaars zijn. Ik ben van mening dat ze over beide stammen verdeeld zijn en dat een groot deel van die verdiende spelers gestopt zijn door tijdsgebrek ondertussen. Alvast proficiat aan de officiële winnaars, behalve dan de stabbers.

Ik sluit me volledig aan bij deze post, maar wil nog enkele dingen toevoegen.
-Bedankt aan al mijn oude Style! (en SHIP, het vroegere goede SHIP) maatjes voor de heerlijke tijden.Het was heerlijk om samen met jullie de andere mensen op deze wereld te tirraniseren (ingame en op het af), te zeveren op skype en onzinacties doen omdat het kan. Een speciale thanks naar Tim, Theo (en de andere verdwenen grootheden) die me hielpen een team te smeden van dat zooitje ongeregeld. Zwaar, maar geniaal werk, jullie hebben menig uurtje van mijn tijd op een leuke manier verdreven. Love you guys <3
-Nog een speciale shout out naar de donalds, hij heeft samen met ons deze wereld geschapen en gekneed tot wat hij geworden is (minus al de hacks en stabs dan). Thanks voor ons de broodnodige uitdaging te geven, ik heb menig uur gevloekt op je tactische stappen, maar een passend antwoord bedenken was het leukste en uitdagendste wat er op deze wereld te doen was. En buiten dat was je één van die weinige vijanden die wel wisten wanneer iets niet serieus was, waarmee je een normaal gesprek kon voeren. Ik kijk nog steeds uit naar je verhaal dat je me beloofde een halfjaar geleden te posten ;)

Congratz aan alle niet stabbende, hackende of debiele winnaars. Je mag zelf kiezen in welke categorie je jezelf plaatst :)
 

DeletedUser65921

Guest
Oeps, dit kan ik niet uitleggen. Please forgive me. :redface:

Dat krijg je als je op een feestdag om 22:00 nog aan het werk bent #waitingforsomeresultstocomein
 

DeletedUser80252

Guest
Ik had nog een vraag; Randy (DUCKTATOR) had uiteindelijk een link neergezet met zijn verhaal over het verloop van casual. Nu kan ik Randy zelf niet bereiken en de rest weet het niet/ reageert niet. Iemand hier die mij die link nog kan geven?

Hartelijk dank alvast
 
Bovenaan