De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser80232

Guest
Lieve lieve Ferry ik ken je geen eens, maar je moet een of andere noobje zijn die ooit op nachtmerrieveroorzaker gespeeld heeft. Die meer dorpen verloren heeft dan ik boetes heb gehad. Laat ik jou even uit je vieze droompjes helpen, ben je zo gefrustreerd dat je niet mee mag? Ik zou toch Tom niet op Elossa laten loggen, om Peter een ban er bij te naaien. Dan maak je ook even persoonlijk kennis met deze noob.
 

Bijlagen

  • imgpsh_fullsize_LI.jpg
    imgpsh_fullsize_LI.jpg
    582 KB · Weergaven: 37

DeletedUser65921

Guest
Dit is wel een passend einde voor een wereld die zo hard verkloot is ja.

Proficiat aan degenen die de moed hebben liever hun acc op delete te zetten dan zo een wereld te winnen.
 
Reactiescore
24
Grappig om te zien dat mensen die hier geen eens spelen of al gestopt zijn een mening hebben. Waar waren diezelfde personen die hier zo op tegen zijn toen Ship in de shit zat? Ik meende dat er toen niemand een fuck om gaf. Ze stapten over naar de stam P. of ze waren er allemaal erg klaar mee en diezelfde personen hebben een mening hierover? Doe niet zo hypocriet mannen. Dat overstappers en mensen die gehackt hebben weer terug in Ship zaten tekent heel veel. Er werd door een aantal personen een stam overeind gehouden die niet wegliepen van de situatie alleen maar respect daarvoor.

Dus bla bla zo serieus zijn jullie nu te nemen.
 

DeletedUser78293

Guest
Deze wereld was 2 jaar geleden al gespeeld toen SHIP een jaarlange 4v1 (100+ spelers versus 10/20) + eindeloze stabs omzette in een eerlijke 2v2 waar we op een gegeven moment zelfs dik aan de winnende hand waren. Wat er daarna allemaal is gebeurd is niet serieus te nemen.

Kusjes
 
Reactiescore
2.181
Jorrit flikker op

Edit: tw is raar aan doen, toen ik dit zei stond er 1 post totaal. Geen Jorrit dus, heeft misschien geleerd who knows
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71298

Guest
Ja dat proved mijn punt alleen maar dat jij die tijd over had om het meest fked up account van heel casual te fixen, waarvoor overigens wel mijn dank :p.
Verder heb ik niet echt wat tegen jullie behalve dat Kenneth noob is en mensen trollen op het af natuurlijk erg vermakelijk is.



Snap ik helaas was ik al op delete. Anders was ik denk ik de eerste speler geweest die ze hadden opgeschreven.

Je schrijft "afgeschreven" verkeerd

Deze wereld was 2 jaar geleden al gespeeld toen SHIP een jaarlange 4v1 (100+ spelers versus 10/20) + eindeloze stabs omzette in een eerlijke 2v2 waar we op een gegeven moment zelfs dik aan de winnende hand waren. Wat er daarna allemaal is gebeurd is niet serieus te nemen.

Kusjes

Welke 4vs1?
Of was SHIP, I en Aztec 1 stam?
Je hoeft niet aan te komen met die bullshit van 4vs1, ship vs de wereld, Het is nooit zo geweest en dat weet iedereen die in SHIP gezeten heeft.
SHIP heeft altijd al bg's en NAP's gehad dus laat deze onzin eens vallen.

Ship is inderdaad aan de winnende hand geweest tot support eens met de bezem door SHIP ging en alle botters eruit vlogen als het ongedierte dat ze zijn.
Waar zijn jullie stats nu dan? Wat presteren jullie zonder bots en tools?
Praatjesmaker, de dalende lijn van SHIP beantwoord de vragen al

Dit is wel een passend einde voor een wereld die zo hard verkloot is ja.

Proficiat aan degenen die de moed hebben liever hun acc op delete te zetten dan zo een wereld te winnen.
Proficiat aan degene die niet wegrennen van hun account en wel een wereld durven te sluiten ^^
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Aha hier zijn mijn posts dus verdwenen, was dit een Af bug of zijn er hier weer mods hun macht aan het misbruiken?

Je schrijft "afgeschreven" verkeerd

Welke 4vs1?
Of was SHIP, I en Aztec 1 stam?
Je hoeft niet aan te komen met die bullshit van 4vs1, ship vs de wereld, Het is nooit zo geweest en dat weet iedereen die in SHIP gezeten heeft.
SHIP heeft altijd al bg's en NAP's gehad dus laat deze onzin eens vallen.

SHIP stond weldegelijk alleen tegen P., E., F. en zero B., Aztec is nooit een stam geweest en te laf om ook maar een vinger uit te steken en dat weet je best. De stam I lag dan wel ook met P. te vechten maar dat was niet samen met SHIP. We hebben meerdere maanden zelf ons boontjes gedopt voordat we ook maar gesprekken hebben gevoerd omdat het een te belachelijke situatie was. Uiteindelijk is jouw stam (zero B) toen gaan inzien dat ze gewoon gebruikt werden en zijn die een bg geworden.

Je hebt zelf in SHIP gezeten, je weet heel goed hoe negatief SHIP stond tegenover bg/nap met de stam Aztec, nu ben je hier gewoon aan het liegen en dat weet iedereen die in SHIP heeft gezeten.
 

DeletedUser71298

Guest
Aha hier zijn mijn posts dus verdwenen, was dit een Af bug of zijn er hier weer mods hun macht aan het misbruiken?



SHIP stond weldegelijk alleen tegen P., E., F. en zero B., Aztec is nooit een stam geweest en te laf om ook maar een vinger uit te steken en dat weet je best. De stam I lag dan wel ook met P. te vechten maar dat was niet samen met SHIP. We hebben meerdere maanden zelf ons boontjes gedopt voordat we ook maar gesprekken hebben gevoerd omdat het een te belachelijke situatie was. Uiteindelijk is jouw stam (zero B) toen gaan inzien dat ze gewoon gebruikt werden en zijn die een bg geworden.

Je hebt zelf in SHIP gezeten, je weet heel goed hoe negatief SHIP stond tegenover bg/nap met de stam Aztec, nu ben je hier gewoon aan het liegen en dat weet iedereen die in SHIP heeft gezeten.
Bullshit, SHIP heeft nooit alleen gestaan.
De bg en samenwerking met I en Aztec zijn gewoon een feit, mag je zoveel ontkennen als je wilt maar maakt het niet minder waar.
Zero was toen niet mijn stam, zat toen allang in SHIP dus don't worry, weet meer dan genoeg over die periode.
Dat Aztec te pussy was om aanvallen te sturen betekend nog niet dat er geen samenwerking was en dat ze gewoon als bg aangegeven stonden bij de diplomatie, zo ook I.
 

DeletedUser72496

Guest
Ik stond sinds het begin van Exodus (het latere ~I~) aan de macht tot ik ernstig ziek werd ergens in 2016. We hebben al die tijd een andere koers (bewust) gevolgd dan de andere grootmachten van Casual 1 en onze eigen oorlogen gevochten en gewonnen. We stonden er altijd alleen voor op Casual 1 tijdens mijn periode als leider. We zijn zo lang mogelijk onder de radar gebleven en neutraal gebleven totdat P. en Aztec ons oorlog verklaarde.

Ik had gevraagd aan W-Pack om samen te werken maar dat werd niet geaccepteerd door Fancy., de band met hun ging al niet super aangezien ik nachtmerrieveroorzaker en harrisfreak kwijtspeelde aan W-Hunt. Maar goed, binnen de stam hadden we afgesproken om SHIP, W-Pack en W-Hunt niet aan te vallen (ook al stond er niets bij diplomatie tot ik ziek werd) en vol voor P. en Aztec te gaan om het Noorden veilig te stellen. Met Gigantadorp van Zero-B hadden we ook gesproken voor een samenwerking maar die wou ~I~ kaalplukken en dat was voor mij geen optie.

Dus van onze kant hadden we: ~I~ vs P. & Aztec
Aan jullie kant: SHIP, W-Hunt, W-Pack vs P. & Aztec

P. liet Aztec vallen omdat de stam altijd om os vroeg, vv's draaien om te deffen en aanvallen te versturen, etc.
E. (Excellent) & F. ontstonden in dat periode, er zat een deel van Aztec, Aztec2 en W-Hunt in de stammen. F. werd later ook omgedoopt tot E. aangezien de andere stam doodging.

Meer weet ik niet want ik was toen out :p
 
Bovenaan