De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30

Deleted User - 487871837

Guest
Niet bepaald:

Onderwerp De Volgende Classic-instellingen
Folder: Postvak In
Doorsturen Verwijderen
Tribal Wars Teamvandaag om 11:10 uur
Beste spelers,

CrackSparrow is uit KOETS, staat deze stam ten dode opgeschreven?
Wat gaat er gebeuren met deze ooit, zo iconische stam?

Op het forum lees je de laatste updates en kan je ook jouw mening geven: Naar het forum!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
[ï]Het Tribal Wars Team[/i]

Je hebt een PM gekregen over Classic instellingen, die elke wereld kreeg, en een PM over dit topic, die alleen naar W60 is gegaan.
 
Reactiescore
62
Cracksparrow, de bekendste tw-piraat!

"You are without doubt the worst tw-player i've ever heard of."
"But you have heard of me"
 
Reactiescore
3.457
Compromissen sluiten, alhoewel dat woord je wellicht wat vreemd ligt ;)
Zwakke come back Ward,jij met je pittige uitspraken over Adios ,Crack kiest namelijk altijd voor de makkelijkste weg?

En dat je dat naar mij toe terugkoppelt lol.
Misschien eens vragen in Adios hoe ze twee dagen geleden over jullie dachten ;-)
 
Reactiescore
62
Zwakke come back Ward,jij met je pittige uitspraken over Adios ,Crack kiest namelijk altijd voor de makkelijkste weg?

En dat je dat naar mij toe terugkoppelt lol.
Misschien eens vragen in Adios hoe ze twee dagen geleden over jullie dachten ;-)

Pittige uitspraken? Dacht dat het AF diende om wat uit te halen naar je tegenstander?
Redelijk straf dat je ook gaat beweren dat we altijd voor de makkelijkste weg kiezen. Indien dit waar was, was de join al effe geleden rond.

Denk je echt dat dat niet duidelijk is Inge? Denk dat ze volgend jaar nog niet uitgelachen zijn :D
Dat pakt niet weg dat ik gerust die (terechte) kritiek kan verdragen.
 
Reactiescore
3.457
Pittige uitspraken? Dacht dat het AF diende om wat uit te halen n
Jij zet afgelopen vrijdag hier een statement neer dat stamhoppen en het joinen van de vijand je niet meer ligt?
Vier dagen later ben je Adios gejoined,oftewel ben jij enorm impulsief en hecht je weinig waarde aan je eigen visie oftewel loop je op het af echt poep te lullen.
Ik geloof niet dat iemand jou ooit meer serieus kan nemen!

En kiezen jullie niet altijd voor de makkelijkste weg? W56 zijn jullie gaan runnen, toen de vijand op delete ging klopte jullie ineens weer aan > makkelijkste weg.
Vrijdag verkondig jij hier dat Koets in jouw ogen de beste stam is, je stamgenoot wordt weggespeeld en hoppa je stapt zonder blikken of blozen over naar Adios> makkelijkste weg.

Dank u
 

DeletedUser69389

Guest
Jij zet afgelopen vrijdag hier een statement neer dat stamhoppen en het joinen van de vijand je niet meer ligt?
Vier dagen later ben je Adios gejoined,oftewel ben jij enorm impulsief en hecht je weinig waarde aan je eigen visie oftewel loop je op het af echt poep te lullen.
Ik geloof niet dat iemand jou ooit meer serieus kan nemen!

En kiezen jullie niet altijd voor de makkelijkste weg? W56 zijn jullie gaan runnen, toen de vijand op delete ging klopte jullie ineens weer aan > makkelijkste weg.
Vrijdag verkondig jij hier dat Koets in jouw ogen de beste stam is, je stamgenoot wordt weggespeeld en hoppa je stapt zonder blikken of blozen over naar Adios> makkelijkste weg.

Dank u
Inge heb jij je messen weer eens geslepen? :eek: Want holy moly wat ben je scherp.

giphy.gif
 
Reactiescore
62
Jij zet afgelopen vrijdag hier een statement neer dat stamhoppen en het joinen van de vijand je niet meer ligt?
Vier dagen later ben je Adios gejoined,oftewel ben jij enorm impulsief en hecht je weinig waarde aan je eigen visie oftewel loop je op het af echt poep te lullen.
Ik geloof niet dat iemand jou ooit meer serieus kan nemen!

En kiezen jullie niet altijd voor de makkelijkste weg? W56 zijn jullie gaan runnen, toen de vijand op delete ging klopte jullie ineens weer aan > makkelijkste weg.
Vrijdag verkondig jij hier dat Koets in jouw ogen de beste stam is, je stamgenoot wordt weggespeeld en hoppa je stapt zonder blikken of blozen over naar Adios> makkelijkste weg.

Dank u

Nogmaals, Cracksparrow zijn meerdere spelers, zoals elk account. Je verwijten gaan niet op voor mij.
Er is een compromis gesloten op het account, en dit is de uitkomst. Allemaal goed en wel dat jij direct wegloopt als het niet 100% naar je zin is, dat gaat voor mij niet op.

Verder geloof ik dat niemand in Koets mij zal verwijten niet geprobeerd te hebben, ook niet in die laatste dagen.

En betreffende mijn opmerking over het feit dat Koets de 'beste' stam is/was, ik heb dat al 10 x uitgelegd. Dat je selectief leest is niet mijn probleem.
De uitdrukking 'aan een dood paard trekken' is hier toepasselijk imo.
 
Reactiescore
3.457
Allemaal goed en wel dat jij direct wegloopt als het niet 100% naar je zin is, dat gaat voor mij niet op.
Als er is besloten om jullie NIET aan te nemen en vervolgens horen dat jullie “part of the deal” zijn zonder eerst te peilen in de stam?
Tja dan leave ik ja dus hou de woorden “als het niet naar je zin is loop je weg” maar ff voor je!
Dat jij iets zegt over weglopen:)
Grootste Runner van w56
 
Reactiescore
62
Als er is besloten om jullie NIET aan te nemen en vervolgens horen dat jullie “part of the deal” zijn zonder eerst te peilen in de stam?
Tja dan leave ik ja dus hou de woorden “als het niet naar je zin is loop je weg” maar ff voor je!

Ik heb op 48 en 56 bij jou in de stam gezeten, die woorden passen perfect bij jouw attitude.
Verder heb ik niets te maken met de onderhandelingen, dus ga hier geen commentaar op leveren want het zou toch niet kloppen.

We hebben deze wereld verder enkel in Koets gezeten, en net onze eerste stamoverstap gemaakt. Het is maar wat je stamhoppen noemt hé Inge.
Gaan beweren dat het zonder blikken of blozen was klopt ook al helemaal niet, er is verdomd veel drama rond geweest :p.

Als ik me druk maakte over jouw mening kon ik er na w48 direct de brui aangeven (wellicht het merendeel van tw), maar daarvoor speel ik te graag. Je mag gerust je principes hebben, ik heb ook de mijne. Vind het enkel straf dat je je zo gedwongen voelt om dat overal en aan iedereen op te dringen.
 
Reactiescore
3.457
Het is maar wat je stamhoppen noemt hé Inge.
Ik reageerde op jouw stelling Haha.
Prachtig wat je probeert te doen nu maar je zet jezelf steeds meer voor lul( in hoeverre dat nog erger kon worden)
Ga je schamen in de hoek en kom er pas weer uit als je beseft hoe dom je overkomt,zal tegen 2020 worden vrees ik!

Oh ja nog ff inhakend op je w48,w56 steken .
W48- Inge stopt in de stam na het aannemen van 4 accounts die in mijn edellijn lagen.
W56- mijn account heeft 90% van de massa’s verwerkt op jouw account .
Wat kunnen we vaststellen ?
Inge houdt niet van R2w , Inge draait haar hand niet om om vv’s Te draaien van stamgenoten.

Conclusie : Inge gaat rennen bij het aannemen van vijandelijke accounts in de stam, Ward gaat rennen bij incommings en speelt actief wanneer zijn stam vele recruits aanneemt.
 

DeletedUser79357

Guest
Wellll... this escalated quickly?

Ondertussen komt Code lekker alle barbarendorpjes edelen :D dus carry on!


Jamie|Team skilleye
 
Bovenaan