De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30

DeletedUser78825

Guest
Ik wou hier op ingaan maar ik laat dit varen want volgens jou omdat ik geen discussie kan aangaan heb ik een handicap en ben ik gewoon zwakzinnig. Bij deze heb jij zeker gelijk met alles wat je post!

Ps wie kan er nou niet tegen een grapje ?

We zullen eens kijken he.

Duidelijk als grapje bedoeld als ik zeg dat het dom is en haast wel aan het iq moet liggen?!(sorry dat het je kwetste) maar erg mans van je dat je handicap mensen erbij betrekt :) !
Een laag IQ hebben en intellectueel beperkt zijn zijn dezelfde dingen.
En ik speel niet op MM en speel dus niet op het account dat de PM gestuurd heeft, dus dat je opmerking op mij zou slaan klopt ook niet.

Ben je niet gewoon een nerd die geilt op AF post typen en dan likes vangen omdat je zogenaamd iemand “burnt” terwijl je zelf eigenlijk heel zielig bezig bent om dat soort uitspraken te doen net zoals genoeg anderen binnen red het super normaal vinden om mensen met ziekte uit te schelden waar jaarlijks zo veel mensen door om het leven komen.

Op het eerste deel, nee. Ik heb wel graag leuke discussies op het AF en dergelijke, en kan leuke posts ook altijd wel appreciëren.

Ja indd momenteel vind ik alle post wel wat zwak op het AF of via app gesprekken, ook ik post soms dingen die niet altijd juist of sterk onderbouwd zijn maar kom op gast om nou te zeggen intellectuele beperking (handicap) en zoals mensen van red met ziekte de mond uit kunnen schreeuwen of zwart op wit naar mensen kunnen sturen vind ik echt niet kunnen.. (hier kan je daadwerkelijk mensen mee kwetsen)

Het niveau van het AF is, als ik teruglees van oudere werelden, inderdaad vrij zwak. Wat ik jammer vind. Ik heb ook geprobeerd hier meer leven in te blazen al, door met dat oorlogstopic te komen. Jeremy zijn stellingen waren ook een goed initiatief.

Nogmaals, een laag IQ hebben en intellectueel beperkt zijn zijn dezelfde dingen. Ik heb ook duidelijk gezegd dat het ging over het feit dat je geen serieuze discussie aan kon gaan.

Ons zou je in elk geval niet dat soort dingen horen zeggen zo diep gezonken gaan we nou ook weer niet om anderen proberen belachelijk te maken of kleineren.

Heb je net gedaan.

Van ons was het dus ook enkel een grapje op je bericht dat het dan een dom grapje was dus haast wel aan het ja moest liggen, valt dit je te zwaar prima mijn excuus. Wil je in discussie dan geef ik je mijn nummer en babbelen want kom op man ff kalm.....

Ik gebruik geen WhatsApp voor TW. Enkel Skype.
 
Reactiescore
86
Op basis van verleden?

Ik heb met jou op

Wereld 53 gespeeld ( ineens was je weg )
Wereld 55 gespeeld ( ineens was je weg )
Wereld 59 gespeeld ( mensen onnodig bans geven)
Wereld 60 gespeeld ( meneer moest ineens weg)
Wereld 62 spelen we nog naja lijkt me geen verrassing wat er gaat gebeuren he Martijn.

Ik vind maar knap dat jij accounts krijgt er valt gewoon niet op je bouwen en moet altijd de held gaan uithangen op af.


Ik vraag me nu toch af wat jij met verleden bedoeld ?

Verder om je post te lezen raak ik al geïrriteerd aan je laast staan van je stem.
Op CL15 was hij ook opeens weg :rolleyes:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
ik heb nog wel berichten van uit red dat ik NSB'er ben

dus blijkbarbaar is het allemaal oke ;)

Ruben wij hebben dit gewoon uitgepraat via Whatsapp is het dan nodig dit te benoemen? Had ik het recht om Ruben een NSB’er te noemen? Nee zeker niet en heb er spijt van dat ik het gezegd heb, volledig mijn eigen fout. Ik bedoelde gewoon meer te zeggen dat hij een verrader is hij weet zelf waarom en heeft tegen mij zijn excuses aangeboden voor zijn daden en Ruben snapte dus zelf ook waarom ik dit heb gezegd.

Zal me er niet teveel over uitwijden maar Ruben hoevaak heb jij in onze groepschat bepaalde verwensingen gemaakt op het adres van Adios en haar MB’s? Dus kom hier alsjeblieft niet het heilige boontje uithangen want jij hebt nog veel ergere dingen gezegd.

Ik zal hier geen bewijzen plaatsen omdat dit erg taal bevat wat niet op het AF thuis hoort maar dat weet Ruben denk ik zelf ook wel.

Wellicht gelijk die andere screens erbij gooien, zou in ieder geval zorgen voor vermaak.

Ik denk dat je beter screens kan verzamelen wat sommige nieuwe leden van jullie hebben gezegd over jou als persoon.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Nog meer liefdesverklaringen aan Jeremy?:eek:
Jongen is zoooo populair
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik ben 5 dagen weggeweest en wilde nog even op het R2W verhaal terugkomen;

Ik vind dat een stam het volste recht heeft om te recruiten wanneer het niet de bovenliggende partij is, niet de lijnen kan voltooien etc.

Red had in het verleden phalanxen gemaakt en rekening gehouden met Adten recruits. Ik vind Adten dan ook geen echte R2W, want Red kon met de huidige lijnen en aantal leden niet echt door. Verder was Adten geen vijand, was het geen complete/noemenswaardige stam dus die recruits vond ik niet raar.

De Koets recruits van nu komen ongeveer op hetzelfde neer. Adios kon simpelweg niks meer met die clusters en met de versterking op oost hebben ze een dubbelslag geslagen: Geen dubbel front meer & noemenswaardige frontaccs tegen de huge Red accs op oost.

Wel kan je er wat bijzetten en dat is de manier waarop dit tot stand kwam, ik vind vijanden recruiten altijd wat minder, het is een teken van zwakte binnen je stam, maar Adios had ook dringend iets nodig om aan te sterken. Als ik in hun schoenen had gestaan zou ik precies hetzelfde gedaan/geprobeerd hebben. Wellicht iets eerder, maar ach.

Red verlangde al langer naar een serieuze eindstrijd en die lijkt er aan te komen. Ik had het graag iets anders gezien, dat Roy/Lo etc gewoon nog bleven liggen, of dat Koets eerder werd gerecruit. Maar HEY, niet alles kan en dit soort acties kun je nooit 100% vermijden.

Aan Red, gewoon niet zo zeiken op die recruits, hier hoef je Adios niet voor te blamen.

Aan Adios, graag niet hypocriet doen, Red meer R2W noemen is krankzinnig. Red doet daar behoorlijk zuinig mee, wij houden in tegenstelling tot Adios zo goed als alle accs actief. Om Red dan te bekritiseren voor Adten recruits is niet fair in mijn ogen.

Ik heb er zelf ook wel aardig wat vrede mee dat Adios gedurende het hele wereldverloop meer heeft moeten internen/recruiten, in verhouding veel meer. Maar Red heeft ook een uitzonderlijk goed recruitingsbeleid gehad en een mooie premade + goeie activiteit (of een groot stuk geluk :p). Dit kunnen lang niet alle stammen en Adios had de lastigere positie dus die hebben het meer nodig. Maarr, graag niet zo op Red zeiken dan (^.^)
 
Bovenaan