DeletedUser78825
Guest
Ik wou hier op ingaan maar ik laat dit varen want volgens jou omdat ik geen discussie kan aangaan heb ik een handicap en ben ik gewoon zwakzinnig. Bij deze heb jij zeker gelijk met alles wat je post!
Ps wie kan er nou niet tegen een grapje ?
We zullen eens kijken he.
Een laag IQ hebben en intellectueel beperkt zijn zijn dezelfde dingen.Duidelijk als grapje bedoeld als ik zeg dat het dom is en haast wel aan het iq moet liggen?!(sorry dat het je kwetste) maar erg mans van je dat je handicap mensen erbij betrekt!
En ik speel niet op MM en speel dus niet op het account dat de PM gestuurd heeft, dus dat je opmerking op mij zou slaan klopt ook niet.
Ben je niet gewoon een nerd die geilt op AF post typen en dan likes vangen omdat je zogenaamd iemand “burnt” terwijl je zelf eigenlijk heel zielig bezig bent om dat soort uitspraken te doen net zoals genoeg anderen binnen red het super normaal vinden om mensen met ziekte uit te schelden waar jaarlijks zo veel mensen door om het leven komen.
Op het eerste deel, nee. Ik heb wel graag leuke discussies op het AF en dergelijke, en kan leuke posts ook altijd wel appreciëren.
Ja indd momenteel vind ik alle post wel wat zwak op het AF of via app gesprekken, ook ik post soms dingen die niet altijd juist of sterk onderbouwd zijn maar kom op gast om nou te zeggen intellectuele beperking (handicap) en zoals mensen van red met ziekte de mond uit kunnen schreeuwen of zwart op wit naar mensen kunnen sturen vind ik echt niet kunnen.. (hier kan je daadwerkelijk mensen mee kwetsen)
Het niveau van het AF is, als ik teruglees van oudere werelden, inderdaad vrij zwak. Wat ik jammer vind. Ik heb ook geprobeerd hier meer leven in te blazen al, door met dat oorlogstopic te komen. Jeremy zijn stellingen waren ook een goed initiatief.
Nogmaals, een laag IQ hebben en intellectueel beperkt zijn zijn dezelfde dingen. Ik heb ook duidelijk gezegd dat het ging over het feit dat je geen serieuze discussie aan kon gaan.
Ons zou je in elk geval niet dat soort dingen horen zeggen zo diep gezonken gaan we nou ook weer niet om anderen proberen belachelijk te maken of kleineren.
Heb je net gedaan.
Van ons was het dus ook enkel een grapje op je bericht dat het dan een dom grapje was dus haast wel aan het ja moest liggen, valt dit je te zwaar prima mijn excuus. Wil je in discussie dan geef ik je mijn nummer en babbelen want kom op man ff kalm.....
Ik gebruik geen WhatsApp voor TW. Enkel Skype.