De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30

DeletedUser78825

Guest
maxresdefault.jpg
 
Reactiescore
62
Ik reageerde op jouw stelling Haha.
Prachtig wat je probeert te doen nu maar je zet jezelf steeds meer voor lul( in hoeverre dat nog erger kon worden)
Ga je schamen in de hoek en kom er pas weer uit als je beseft hoe dom je overkomt,zal tegen 2020 worden vrees ik!

Oh ja nog ff inhakend op je w48,w56 steken .
W48- Inge stopt in de stam na het aannemen van 4 accounts die in mijn edellijn lagen.
W56- mijn account heeft 90% van de massa’s verwerkt op jouw account .
Wat kunnen we vaststellen ?
Inge houdt niet van R2w , Inge draait haar hand niet om om vv’s Te draaien van stamgenoten.

Conclusie : Inge gaat rennen bij het aannemen van vijandelijke accounts in de stam, Ward gaat rennen bij incommings en speelt actief wanneer zijn stam vele recruits aanneemt.

Wat ik probeer te doen? Je bedoelt ludiek reageren omdat het tw-team onze naam in een pm vermelde?
Jij komt lekker afkraken hé, ik niet. Verder lag mijn post dan ook nog eens in lijn met wat jij hier allemaal zit te verkondigen (ik vermoed dat het een hobby van je is om te vitten, ookal slaat het op niets), maar bon, verontwaardigd zijn is jouw ding.

Je commentaar van dat stamhoppen slaat op niets, ik ben maar één iemand op het account en dit is slechts de 2e en hopelijk laatste stam die we joinen. Weliswaar de domste blijkbaar :D
Ik hoef het niet te slikken dat je graag zeikt hoor, daarvoor lopen er genoeg pispotten rondt.

Je kwam mijlenver achter op w48, verziekte de sfeer voor heel de stam, en schreeuwde elk uur van de dag dat je op delete ging.
Geen comment op 56, ik heb het al eerder gezegd en ik wil het gerust nog eens zeggen; ik was weg na die ene nacht en niet meer terug gekeerd (dus je commentaar van terug komen aankloppen slaat ook al helemaal op niets). Heb daar echter genoeg uren in gestoken, en was al ver op voorhand aangekondigd dat ik het niet meer kon trekken. Laat staan dat ik telkens opnieuw zei dat wij de rim in moesten (wat ons trouwens vanaf het begin van de stam beloofd was) omdat we geen front konden houden.

Als ik tijd en ruimte heb pak ik direct die vv, als ik tijd en ruimte heb dan ben ik helemaal niet weg bij inc's. Heb verdorie dagen aan een stuk op mijn werk en tussen het blokken door zitten spelen. Na al meer dan een maand aangekondigd te hebben dat ik het niet ging trekken ivm RL-zaken, 2 gefaalde herexamens en geen vervanging na een nachtje doortrekken was ik weg ja. Als het moet mag je me daar gerust op afrekenen, maar doe het dan tenminste op wat er echt gebeurd is in plaats van in jouw eigen wereldje te leven.
 
Reactiescore
1.283
Conclusie : Inge gaat rennen bij het aannemen van vijandelijke accounts in de stam, Ward gaat rennen bij incommings en speelt actief wanneer zijn stam vele recruits aanneemt.

Na de voorgaande posts te lezen trek ik een iets andere conclusie, dat je toegewijd ben aan tw geloof ik graag en ga ik absoluut niet proberen te betwisten.

De conclusie die ik echter trek is: Je noemt Crack een stel quitters en runners maar je bent nu zelf gaan lopen Ragequiten omdat een ding niet naar je zin verloopt. Lekker beeld moet dit geven aan hoe toegewijd je bent naar de stam en het account waar je speelt dat je gelijk Ragequit wanneer een beslissing gemaakt wordt welke niet naar jou zin gaat...

Je vernoemt ook dat Crack zichzelf compleet voor lul zet. Zou ook eens naar je eigen posts kijken af en toe, je reageert in meerdere instanties constant op basis van emoties lijkt het en probeert mensen altijd persoonlijk aan te vallen in plaats van in te gaan op gegeven argumenten.

Speel je toevallig ook League of Legends?
 
Reactiescore
3.457
Ik wil hier gerust mijn statement verduidelijken aan de hand van screens uit Adios maar uit respect voor bepaalde mensen laat ik dat achterwege.

Tja ik rq idd aangezien ik hou van transparantie en vooral eerlijkheid!
Mijn team begreep mij helemaal ( althans de twee die mij nadien hebben aangesproken ) ik was gewoon zwaar teleurgesteld in bepaalde personen.

En nee ik speel geen lol
 
Reactiescore
62
Daar deed jij even goed aan mee, toch zeker tot een bepaalde mate. Lekker zeiken^100 net zoals je hier doet.

Ik wil hier gerust mijn statement verduidelijken aan de hand van screens uit Adios maar uit respect voor bepaalde mensen laat ik dat achterwege.

Screens van iets dat niemand ontkent? Puik werk.

En nu laat ik het erbij, want dit gaat al effe niet meer over Koets :p
 
Reactiescore
3.457
Daar deed jij even goed aan mee, toch zeker tot een bepaalde mate. Lekker zeiken^100 net zoals je hier doet.



Screens van iets dat niemand ontkent? Puik werk.

En nu laat ik het erbij, want dit gaat al effe niet meer over Koets :p
Nee das een reactie op Tas wat ik zei over screens.
Iedereen kan zien dat deze overstap het nodige schuifwerk nodig had voor de lijnen , en als dat plaatje op het forum wordt geplaatst nadat er is toegezegd dat ze mochten komen.. vul maar in.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Gaat wel lekker binnen Adios, als er recruits worden aangenomen waar ook vanuit account(s) felle kritiek komt. :p
 
Reactiescore
489
Hoelang stond de solli van de spelers van Koets op't forum en hoeveel procent van de spelers was voor de join? Dat vraag ik me toch af na al dit gezeik :p
 
Reactiescore
853
Geloof ik niet. Maar als ik dit hoor/zie kan Adios Koets 2.0 worden, kan ofc ook allemaal goed lopen. Onderlinge ruzie is natuurlijk niet voordelig in ieder geval :)
Ik zeg toch dat we niet aan democratie doen? Er is na wat gezeik wel een topic geopend waar uiteindelijk slechts één speler commentaar had.
 
Reactiescore
489
Inge heeft blijkbaar screens van Adios-ledEN, al heb ik die informatie niet en kan daar niet over oordelen.
Maar wanneer je als stam zo’n felle discussie hebt, is het dan goed voor de stam om Crack binnen te halen?

Alsnog sluit ik me aan bij Inge dat als je paar dagen terug gaat zeggen dat stamhoppen niets voor jou is en je dan je vijand joint, dat dit vrij hypocriet is.
 

DeletedUser77942

Guest
Er is hier in stambelang gekozen en hebben alle spelers met de neus in dezelfde richting gekregen
Idd was er eerst kritiek op die join
Maar als je gaat kijken wat het beste voor de toekomst is moet je soms wat water bij de wijn doen

Ook ik was eerst tegen een recruit omdat ik eerst een speler niet zag zitten van dat account
Maar soms moet je je eige ergens overheen zetten om het beste voor de stam te krijgen
 
Reactiescore
141
Daar deed jij even goed aan mee, toch zeker tot een bepaalde mate. Lekker zeiken^100 net zoals je hier doet.



Screens van iets dat niemand ontkent? Puik werk.

En nu laat ik het erbij, want dit gaat al effe niet meer over Koets :p

Accepteer het feit dat Inge niet met ons wil spelen, misschien beter voor beide partijen ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Achja hopelijk blijft het hierbij en krijgt Koets de mogelijkheid om zich te herpakken en wordt het niet verder kaalgeplukt.
 

DeletedUser50613

Guest
Begrijp Inge haar reactie volledig.
Had zelf ook de nodige bedenkingen bij de recruteringen, maar uiteindelijk moet je je ofwel bij de meerderheid neerleggen, ofwel als je er principieel echt niet mee overweg kan, vertrekken.

Inge heeft die keuze ook gemaakt, jammer voor ons, maar kan er geen kwaad woord over zeggen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Begrijp Inge haar reactie volledig.
Had zelf ook de nodige bedenkingen bij de recruteringen, maar uiteindelijk moet je je ofwel bij de meerderheid neerleggen, ofwel als je er principieel echt niet mee overweg kan, vertrekken.

Inge heeft die keuze ook gemaakt, jammer voor ons, maar kan er geen kwaad woord over zeggen.

Meerderheid bij een stam dat geen democratie is?
 
Bovenaan