De Toekomst van Koets

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wat zal de toekomst van Koets worden?


  • Totaal aantal stemmers
    30
Reactiescore
1.367
Moet wel een leider zijn die goed moraal kan boosten want ik kan me voorstellen dat dat aardig laag ligt daar.

Ben benieuwd hoe de oorlog zich verder uit gaan pakken. Show me some fireworks ;)

Well, bij meesten ligt deze hoog, maar bij mij niet :p

Heb laatste paar maand activiteit er in geprobeerd te houden dus waren voor mij de laatste dagen de druppel (en ben ik dus gestopt, wat ik al 2 maand terug wilde doen)
 
Reactiescore
1.367
Heb je nog de ambitie om op een ander account door te gaan of is 60 klaar voor je?
quiten is de bedoeling, ik speel uberhoud niet op een ander acc dan mijn eigen.
Op W60 Rise against spelen nu paar toppers, die ik ken van w57 :p
 
Reactiescore
853
Moet wel een leider zijn die goed moraal kan boosten want ik kan me voorstellen dat dat aardig laag ligt daar.

Ben benieuwd hoe de oorlog zich verder uit gaan pakken. Show me some fireworks ;)
Koets is geen moraal nodig. Koets was een leider nodig die mensen op het goede pad zou brengen. Dit is echter niet mogelijk als er accounts zijn die perse inspraak willen en in principe verlangen naar een democratie, terwijl dit gewoonweg niet praktisch is. Ik denk dat Koets een kans had gehad, was er een leider opgestaan die als dictator alles zou gaan uitzetten (mits dit individu geschikt is natuurlijk). Persoonlijk denk ik dat Koets zichzelf in de vingers heeft gesneden door niet mee te gaan met de fusie Adios destijds. Enkele accounts waren (helaas) te egoïstisch en zetten eigenbelang voor stambelang, wat tot op een deel te respecteren valt.

Koets is al een maand of twee dood en het was al lang bekend dat het niks zou worden, dat is ook de reden dat ik destijds het initiatief genomen heb een nieuwe stam te starten. Hierdoor hadden enkele accounts door kunnen spelen die nu vrij kansloos blijven liggen, voorbeeld Saphira.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is echter niet mogelijk als er accounts zijn die perse inspraak willen en in principe verlangen naar een democratie, terwijl dit gewoonweg niet praktisch is.

Opzich kan ik me dit ergens wel voorstellen; ik heb ook graag inspraak in beslissingen die worden genomen over mijn account, maar een functionerende democratie als stam wordt inderdaad erg lastig denk ik.

Enkele accounts waren (helaas) te egoïstisch en zetten eigenbelang voor stambelang, wat tot op een deel te respecteren valt.

Kan hier zelf altijd slecht tegen. Op korte termijn is egoïsme misschien beter voor je account an sich, maar zoals je zelf zegt, zorgt dat ervoor dat er nu accounts lullig vast komen te liggen. En daar gaat je eigenbelang.

Hoe denk jij dat de wereld zich gaat ontpoppen?
Is daar al duidelijk wat over te zeggen of is het een kwestie van afwachten?
 
Reactiescore
853
Hoe denk jij dat de wereld zich gaat ontpoppen?
Is daar al duidelijk wat over te zeggen of is het een kwestie van afwachten?
Slechts speculatie op dit moment. In mijn ogen beter vroeg handelen dan te laat handelen. Ontwikkeling zullen we in de komende weken zien. Wellicht drukken de recruits Adten en Red naar elkaar toe, mocht dat nog niet zo zijn. Andere kant kan ex-koets samen gaan met Adten en heb je drie stammen die tegen elkaar kunnen gaan. Recruits hebben zeker de wereld niet verneukt, zijn genoeg kansen voor de andere stammen en het lijkt nog een spannende strijd te worden :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Slechts speculatie op dit moment. In mijn ogen beter vroeg handelen dan te laat handelen. Ontwikkeling zullen we in de komende weken zien. Wellicht drukken de recruits Adten en Red naar elkaar toe, mocht dat nog niet zo zijn. Andere kant kan ex-koets samen gaan met Adten en heb je drie stammen die tegen elkaar kunnen gaan. Recruits hebben zeker de wereld niet verneukt, zijn genoeg kansen voor de andere stammen en het lijkt nog een spannende strijd te worden :D

Deze wereld is gelukkig nog lang niet gespeeld nee :D

Ik hoop op een mooie strijd met bijpassende oorlogstopics :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Misschien wel leuk voor later ja :). Zou ik doen wanneer er echt sprake is van een 1v1 dan (of oost moet weer sterk worden).
 
Reactiescore
415
Wij hebben in Koets te horen gekregen dat Joachim wel onze leiding wilt verzorgen als een soort van bijbaantje. Dus dat moet wel goed komen met ons.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wij hebben in Koets te horen gekregen dat Joachim wel onze leiding wilt verzorgen als een soort van bijbaantje. Dus dat moet wel goed komen met ons.

Negatief en negatief is positief toch?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wij hebben in Koets te horen gekregen dat Joachim wel onze leiding wilt verzorgen als een soort van bijbaantje. Dus dat moet wel goed komen met ons.

Ja maar toen kickten jullie me weer uit de Koets chat :(. Daar gaan m'n ambities hé.
 
Reactiescore
141
Joachim als leider van twee stammen, kan die vast wel :p
 
Reactiescore
7
Sorry hoor, maar dat voor deze onzin via pm gespammed wordt op werelden die helemaal niets met de classic te maken hebben vind ik bull-shit. Ik hou me niet bezig met werelden waar ik niet op speel en dat kan me ook gestolen worden. Mocht ik onverhoopt toch interesse voor deze werelden krijgen ga ik wel naar het forum.
 

DeletedUser78825

Guest
Sorry hoor, maar dat voor deze onzin via pm gespammed wordt op werelden die helemaal niets met de classic te maken hebben vind ik bull-shit. Ik hou me niet bezig met werelden waar ik niet op speel en dat kan me ook gestolen worden. Mocht ik onverhoopt toch interesse voor deze werelden krijgen ga ik wel naar het forum.

Het is niet dat je voor elk topic van de Classic een PM gaat krijgen, dus het is niet dat je het spam kunt noemen.
Het is gewoon een algemene mededeling in verband met de Classic.
 
Reactiescore
7
Het is niet dat je voor elk topic van de Classic een PM gaat krijgen, dus het is niet dat je het spam kunt noemen.
Het is gewoon een algemene mededeling in verband met de Classic.

Niet bepaald:

Onderwerp De Volgende Classic-instellingen
Folder: Postvak In
Doorsturen Verwijderen
Tribal Wars Teamvandaag om 11:10 uur
Beste spelers,

CrackSparrow is uit KOETS, staat deze stam ten dode opgeschreven?
Wat gaat er gebeuren met deze ooit, zo iconische stam?

Op het forum lees je de laatste updates en kan je ook jouw mening geven: Naar het forum!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
[ï]Het Tribal Wars Team[/i]
 

DeletedUser78471

Guest
Zo fijn dat wij koetsiers zoveel aandacht krijgen! :p Wat er gaat gebeuren is en blijft de vraag. De tijd zal leren ;).
 

DeletedUser78825

Guest
Niet bepaald:

Onderwerp De Volgende Classic-instellingen
Folder: Postvak In
Doorsturen Verwijderen
Tribal Wars Teamvandaag om 11:10 uur
Beste spelers,

CrackSparrow is uit KOETS, staat deze stam ten dode opgeschreven?
Wat gaat er gebeuren met deze ooit, zo iconische stam?

Op het forum lees je de laatste updates en kan je ook jouw mening geven: Naar het forum!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
[ï]Het Tribal Wars Team[/i]

Zijn 2 verschillende PMs hoor.
 
Bovenaan