DeletedUser73696
Guest

Samenwerking, doorzettingsvermogen en veel gelach, dat zijn de drie kenmerken die Seau allemaal bezit. Een stam opgericht uit oud spelers van wereld 33 en wat vrienden van andere werelden. Uitgegroeid tot één van de topstammen van wereld 42. Verscheidene concurrenten als Rawberry en Valheru zijn verdwenen, als de zon voor de Nederlanders en Belgen.
Een stam die wordt geleid door Niek en Tom. Opgericht om één doel te vervullen, het vernietigen van de concurrenten en wereld 42 te domineren. Strijdlust zal getoond worden, door alle leden en niemand uitgezonderd. Een witte vlag kent niemand en overlopen naar de vijand zal zeker niet gebeuren. Een toekomst in het vooruitzicht met lange nachten en korte dagen. Een toekomst waarbij de gehele stam zal spelen, om dit ene doel te bereiken.
Als eerste zal |WAO| op de Seau. Guillotine belanden. Of het mes zal vallen, zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik denk dat ik officieel kan aankondigen dat de eerste échte oorlog van wereld 42 van start zal gaan. De messen zijn aan beide kanten flink geslepen, waardoor er een zeer spannende strijd op het spel staat. Zou het oppermachtige Seau de jochies van |WAO| in het diepen gooien of zullen de jochies van |WAO| hun kwastreken toch nog wat roet in de missie van Seau gooien.
Uit bronnen heb ik gehoord dat Jannes nu met grote dillema's zit. Moet die nu verder internen of moet die voor het eerst deze wereld zijn clears op spelers gooien die wel blokken? Gilles is al bezig met een accountje in een rim stam, zodat die de oorlog zeker niet verliest. Casimodo zal ook een zware tijd tegemoet gaan, want het wordt een tijd van veel huilende kindertjes op de |WAO| crèche.
Laatst bewerkt door een moderator: