de Seau. Guillotine

Reactiescore
57
Kunnen jullie alvast dorpen leegzetten? We hebben edels over. Bvd
 
Reactiescore
7.942
Nyl4MWV.gif
 

DeletedUser69161

Guest
Succes aan beide kanten.
Paar degelijke spelers bij beide stammen, zal er om spannen :D
 

DeletedUser

Guest
Arme SWAT is geen vermelding waardig terwijl die ook gewoon erbij liggen en met beide stammen een conflict hebben :O
 
Reactiescore
32
succes wao, op een mooie oorlog :)
 

DeletedUser67467

Guest
Succes WAO, jullie zullen het kunnen gebruiken. Over die kata afspraken kan je altijd contact opnemen met mij ingame of via skype.
Ook zou ik nog even willen zeggen dat Mike en Maks volledig mijn en Niek zijn toestemming gehad hebben om dit te posten. Over zaken zoals WAO in de titel te vermelden kan ook nog worden gesproken.
 

DeletedUser69112

Guest
Klein front tussen beide stammen... dat gaat nog interessant worden ;)

Succes aan beide partijen
 

DeletedUser68252

Guest
Veel succes beide partijen, jammer van het gebrek aan originaliteit in de openingspost.
 

DeletedUser44415

Guest
Haha sven, dat komt ervan he als jullie fanstammen hebben :D.

Zal een langdurige oorlog worden... in plaats eerst de ouwe vijanden in te gaan nemen hun nap oorlog voeren... bad choice!
 

DeletedUser73696

Guest
Haha sven, dat komt ervan he als jullie fanstammen hebben :D.

Zal een langdurige oorlog worden... in plaats eerst de ouwe vijanden in te gaan nemen hun nap oorlog voeren... bad choice!

Het is zeker geen foute beslissing. Alleen ik kan niet alles verklappen.

Veel succes beide partijen, jammer van het gebrek aan originaliteit in de openingspost.

Hij lijkt niet echt op die van jullie toch? Moet eerlijk zeggen dat ik die van jullie deels als voorbeeld heb genomen inderdaad, alleen wel groot deel eigen invulling.
 
Reactiescore
1.367
Veel succes beide partijen, jammer van het gebrek aan originaliteit in de openingspost.

Hij lijkt niet echt op die van jullie toch? Moet eerlijk zeggen dat ik die van jullie deels als voorbeeld heb genomen inderdaad, alleen wel groot deel eigen invulling.


Je moet toegeven dat de betere posters in vitae zitten, een gedeelte kopieren/naschrijven in eigen woorden is enkel een bevestiging hiervan :D

Maare, Moge Seau winnen (Beter voor mijzelf :D)
 
Bovenaan