de Seau. Guillotine

DeletedUser74005

Guest
Als je zin hebt, mag je ook deelnemen. :cool:

Ik ga geen tw meer spelen, sorry :p Ik ben zo ongemotiveerd als wat. Zou anders zeker op w42 of w39 gaan spelen. Beide werelden zien er behoorlijk interessant uit op het moment :)
 

DeletedUser

Guest
Een blik op de toekomst

Vandaag is de dag dat Jannes eindelijk uit zijn droomwereldje moet stappen. Jannes zal met zijn beide voeten weer op de grond gezet worden. De hemelse, overtuigende betogen, zullen weer de saaie, niks zeggende enter verhalen worden. De PM naar spelers met; "kan je je dorpen leeg zetten." zal nu veranderen naar het sturen van echte clears. Ik ben benieuwd of Jannes nog weet wat de verhoudingen zijn, zo lang niet gebruikt. De enorme farminkomsten + te veel edels zal verleden tijd worden, aangezien de LC'tjes nu voor andere doelen gebruikt zullen worden.

Vandaag is de dag dat onze oppergod Gilles eindelijk in de gelegenheid wordt gebracht zijn kwaliteiten te showen aan heel Wereld 42. Zou die dit keer wel zijn Goddelijke kwaliteiten durven te showen of zijn de verhuisplannen al met Jorn gemaakt? Ik ben wel benieuwd wat onze Gilles in huis heeft, als hij 100% actief is zou Krepox nog niet eens aan zijn enkels komen en de clowns van Grommende Tijgers zou hij zo even weg spelen. Wij van Seau zijn er benieuwd naar deze talentvolle jongen. Zouden we de nieuwe Messi onder de TW'ers gevonden hebben?

Vandaag is de dag waarin eindelijk wordt uitgemaakt wie de echte bink van Wereld 42 zal zijn. Lieve forumlezer, jullie lezen het goed binken, dit wordt een dag dat de echte bink naar voren zal stappen. Onze bink die zich liever te vriend houd bij iedereen, om het heilige boontje te spelen. Alleen als puntje bij paaltje komt heeft die je achter je rug om al verschrikkelijk zwart weten te maken. Ik ben benieuwd wat voor verhalen er nu na deze post gaan komen.

Vandaag is de dag dat er een hoop nieuwe namen bekend zouden worden bij de rest van de wereld. Dat Exclusive bestond, was voor een deel van de wereld wel bekend. Alleen wie zijn Kale Poes, Kingsdorp, ennioo, dead, triggerbullet en Spartacus.? Kingsdorp was zijn front zat en probeert nu al achter Jannes te schuilen. Ennioo heeft de laatste dagen veel tijd In Game kunnen besteden, want op andere dingen was hij niet meer welkom. Dead die zich soms meld op het Algemeen Forum om het lage AF niveau van |WAO| nog iets lager te brengen. Al met al allemaal ideale |WAO| spelers.

Het doel van deze oorlogsverklaring is natuurlijk vanzelfsprekend. Alleen aangezien Jannes soms wat in zijn eigen wereldje leeft en straks weer gaat janken om bepaalde dingen. Bij deze beëindigen wij van Seau. officieel de NAP. Bij deze dienen beide partijen zich nog 14 dagen aan de afgesproken regels te houden en hierna zal de oorlog beginnen. Wij beëindigen dus alle NAP's met de |WAO| spelers, DU van |WAO| spelers en MB's van |WAO| spelers. Met andere woorden, alle verbanden vanuit Seau met betrekking op |WAO| zijn nu officiëel gebroken. Er mag vanaf 18 augustus 12:00 weer aangevallen worden.

Wij hopen voor jullie dat Gilles gelijk heeft, dat deathstroke geen partij zal zijn voor Jannes en zijn kameraden. Dat Jannes makkelijk door Grommende Tijgers heen beukt, want wie zijn Noel en Mike nou? En dat Gilles ook Noel en Mike met de vloer gelijk zal vegen. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons altijd met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook.

Let the war begin and may the best win!

Jezus, wat een frustratie :D
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is dit dan ook een Politiek & PROPAGANDA forum ;)

Hij hoeft natuurlijk niet objectief te zijn inderdaad, maar wat er nu staat lijkt meer op de reactie van een meid die net te horen heeft gekregen dat haar vriendje is vreemdgegaan. Weinig origineel, maar wel heel erg gefrustreerd.

Verder zitten er inderdaad enkele mooie Vitaepost elementen in verwerkt. Chapeau daarvoor, Mike ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67609

Guest
Hij hoeft natuurlijk niet objectief te zijn inderdaad, maar wat er nu staat lijkt meer op de reactie van een meid die net te horen heeft gekregen dat haar vriendje is vreemdgegaan. Weinig origineel, maar wel heel erg gefrustreerd.

Verder zitten er inderdaad enkele mooie Vitaepost elementen in verwerkt. Chapeau daarvoor, Mike ;)

Wacht effe? Heeft Mike een vriendje of hij zelf een vriendje? Ik volg het ff niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
39 interessant ? nahh

Hoor net dat Ghosts het opgegeven heeft en de rang 1 en 2 nu een BG hebben. Is indd saai en zonde van de wereld. Had nog een mooie eindstrijd kunnen worden.

Hij hoeft natuurlijk niet objectief te zijn inderdaad, maar wat er nu staat lijkt meer op de reactie van een ongesteld 16-jarig kreng die net te horen heeft gekregen dat haar vriendje is vreemdgegaan. Weinig origineel, maar wel heel erg gefrustreerd.

Verder zitten er inderdaad enkele mooie Vitaepost elementen in verwerkt. Chapeau daarvoor, Mike ;)

Het is en blijft Mike waar je het over hebt he ^^ :D:D
 

DeletedUser

Guest
Wacht effe? Heeft Mike een vriendje of hij zelf een vriendje? Ik volg het ff niet meer.

Lijkt me toch vrij duidelijk, maar aangezien het na 12en is, ben je misschien een beetje minder scherp.
Dat neem ik je niet kwalijk;)

Het gefrustreerde meisje, die ik beschreef in mijn eerdere post, moet Mike voorstellen.
Geen probleem, alsjeblieft en geen dank :)
Voor meer uitleg ben ik bij te boeken voor een tarief van 10/eu per post*

*: Tussen 00:00 en 07:00 nachterstarieven (200% van het dagtarief)
 

DeletedUser73195

Guest
Originaliteit.. De opzet overlapt wellicht, maar het geschreven woord lijkt mij het belangrijkste. Ik vind het prima werk.

Succes aan beide zijden. Ik heb wel een lichte voorkeur qua winnaar, maar die zal ik nog niet verklappen.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik heb geprobeerd dingen er in te verwerken die |WAO| deze wereld bereikt heeft, maar die waren er niet..
 

DeletedUser75234

Guest
Harde woorden van Mike. Hopelijk voor hem komen zijn aanvallen ook zo hard aan. Want het wordt niet makkelijk ;)
 

DeletedUser73082

Guest
Beide kampen suc6, met name het baasje op Kale poes :bijl:
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan