de Seau. Guillotine

DeletedUser73696

Guest
2hhd8xl.jpg




Samenwerking, doorzettingsvermogen en veel gelach, dat zijn de drie kenmerken die Seau allemaal bezit. Een stam opgericht uit oud spelers van wereld 33 en wat vrienden van andere werelden. Uitgegroeid tot één van de topstammen van wereld 42. Verscheidene concurrenten als Rawberry en Valheru zijn verdwenen, als de zon voor de Nederlanders en Belgen.

Een stam die wordt geleid door Niek en Tom. Opgericht om één doel te vervullen, het vernietigen van de concurrenten en wereld 42 te domineren. Strijdlust zal getoond worden, door alle leden en niemand uitgezonderd. Een witte vlag kent niemand en overlopen naar de vijand zal zeker niet gebeuren. Een toekomst in het vooruitzicht met lange nachten en korte dagen. Een toekomst waarbij de gehele stam zal spelen, om dit ene doel te bereiken.

Als eerste zal |WAO| op de Seau. Guillotine belanden. Of het mes zal vallen, zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik denk dat ik officieel kan aankondigen dat de eerste échte oorlog van wereld 42 van start zal gaan. De messen zijn aan beide kanten flink geslepen, waardoor er een zeer spannende strijd op het spel staat. Zou het oppermachtige Seau de jochies van |WAO| in het diepen gooien of zullen de jochies van |WAO| hun kwastreken toch nog wat roet in de missie van Seau gooien.

Uit bronnen heb ik gehoord dat Jannes nu met grote dillema's zit. Moet die nu verder internen of moet die voor het eerst deze wereld zijn clears op spelers gooien die wel blokken? Gilles is al bezig met een accountje in een rim stam, zodat die de oorlog zeker niet verliest. Casimodo zal ook een zware tijd tegemoet gaan, want het wordt een tijd van veel huilende kindertjes op de |WAO| crèche.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
De huidige ligging van beide stammen is als volgt:


Blauw = Seau.
Rood = |WAO|


De huidige statistieken zijn als volgt, zijn beide gebeurd aan de hand van interns. In de toekomst zullen we de statistieken opnieuw posten.

Zijde 1:
Stammen: Seau.
Zijde 2:
Stammen: |WAO|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,893
Kant 2: 1,667
Verschil: 1,226

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 12
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 19,500,972
Kant 2: 12,141,119
Verschil: 7,359,853

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,784
Kant 2: 119,940
Verschil: 111,156

chart
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Een blik op de toekomst

Vandaag is de dag dat Jannes eindelijk uit zijn droomwereldje moet stappen. Jannes zal met zijn beide voeten weer op de grond gezet worden. De hemelse, overtuigende betogen, zullen weer de saaie, niks zeggende enter verhalen worden. De PM naar spelers met; "kan je je dorpen leeg zetten." zal nu veranderen naar het sturen van echte clears. Ik ben benieuwd of Jannes nog weet wat de verhoudingen zijn, zo lang niet gebruikt. De enorme farminkomsten + te veel edels zal verleden tijd worden, aangezien de LC'tjes nu voor andere doelen gebruikt zullen worden.

Vandaag is de dag dat onze oppergod Gilles eindelijk in de gelegenheid wordt gebracht zijn kwaliteiten te showen aan heel Wereld 42. Zou die dit keer wel zijn Goddelijke kwaliteiten durven te showen of zijn de verhuisplannen al met Jorn gemaakt? Ik ben wel benieuwd wat onze Gilles in huis heeft, als hij 100% actief is zou Krepox nog niet eens aan zijn enkels komen en de clowns van Grommende Tijgers zou hij zo even weg spelen. Wij van Seau zijn er benieuwd naar deze talentvolle jongen. Zouden we de nieuwe Messi onder de TW'ers gevonden hebben?

Vandaag is de dag waarin eindelijk wordt uitgemaakt wie de echte bink van Wereld 42 zal zijn. Lieve forumlezer, jullie lezen het goed binken, dit wordt een dag dat de echte bink naar voren zal stappen. Onze bink die zich liever te vriend houd bij iedereen, om het heilige boontje te spelen. Alleen als puntje bij paaltje komt heeft die je achter je rug om al verschrikkelijk zwart weten te maken. Ik ben benieuwd wat voor verhalen er nu na deze post gaan komen.

Vandaag is de dag dat er een hoop nieuwe namen bekend zouden worden bij de rest van de wereld. Dat Exclusive bestond, was voor een deel van de wereld wel bekend. Alleen wie zijn Kale Poes, Kingsdorp, ennioo, dead, triggerbullet en Spartacus.? Kingsdorp was zijn front zat en probeert nu al achter Jannes te schuilen. Ennioo heeft de laatste dagen veel tijd In Game kunnen besteden, want op andere dingen was hij niet meer welkom. Dead die zich soms meld op het Algemeen Forum om het lage AF niveau van |WAO| nog iets lager te brengen. Al met al allemaal ideale |WAO| spelers.

Het doel van deze oorlogsverklaring is natuurlijk vanzelfsprekend. Alleen aangezien Jannes soms wat in zijn eigen wereldje leeft en straks weer gaat janken om bepaalde dingen. Bij deze beëindigen wij van Seau. officieel de NAP. Bij deze dienen beide partijen zich nog 14 dagen aan de afgesproken regels te houden en hierna zal de oorlog beginnen. Wij beëindigen dus alle NAP's met de |WAO| spelers, DU van |WAO| spelers en MB's van |WAO| spelers. Met andere woorden, alle verbanden vanuit Seau met betrekking op |WAO| zijn nu officiëel gebroken. Er mag vanaf 18 augustus 12:00 weer aangevallen worden.

Wij hopen voor jullie dat Gilles gelijk heeft, dat deathstroke geen partij zal zijn voor Jannes en zijn kameraden. Dat Jannes makkelijk door Grommende Tijgers heen beukt, want wie zijn Noel en Mike nou? En dat Gilles ook Noel en Mike met de vloer gelijk zal vegen. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons altijd met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook.

Let the war begin and may the best win!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Have fun boys. Succes aan WAO gewenst. Tegen Mikey heb je t wel nodig, hij kan je ongetwijfeld t bloed onder de nagels vandaan halen op t AF, maar een IG beest is t zeker :eek:
 
Reactiescore
3.536
Zeer mooie post hoor, ik heb zoals je wel dacht enkele opmerkingen :p
Kingsdorp verschuilt zich achter niemand dat je dit vermoed kan wel zijn maar dat is door een gebrek aan kennis en dus een foute voorbarige conclusie. Verder internen wij ook niet zoals te zien is in onze 'stats' wij clearen onze easy targets gewoon zelf hoor.

Maar sinds wanneer ben jij bevoegd de nap op te zeggen? :D



OFC zijn wij ook voor een morele oorlog, misschien dat de leidingen onder elkaar een CF/kata afspraken kunnen gaan maken.


Namens WAO en mezelf veel plezier gewenst :D
 
Reactiescore
111
Succes aan beide kanten :)
 

DeletedUser60292

Guest
Beetje vroeg voor een topic niet?
Er is een opzegtermijn dus de oorlog start nog lang niet :p

In ieder geval wens ik Seau. veel succes en als leiding van |WAO| hoop ik ook dat we deftige afspraken kunnen maken ivm kata's want het is best vervelend zo'n kata oorlog en is voor beide partijen nadelig. :)
 
Reactiescore
1.278
Alleen wie zijn Kale Poes, Kingsdorp, ennioo, dead, triggerbullet en Spartacus.? Kingsdorp was zijn front zat en probeert nu al achter Jannes te schuilen.
Wel is naar de kaart gekeken:eek:, alleen spijtig dat je me nog niet kende:mad:

edit: succes gewenst allen overigens
 
Bovenaan