'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser3435

Guest
Haha inderdaad, ik own jullie liever. :D Want nu begint het echte werk pas.
 

DeletedUser

Guest
Okay Okay, mooie poging tot P&P maar als je dit stukje eens goed leest dan heb ik hier een aantal aanmerkingen op.

Allereerst, ja, zwaar onder de gordel deze actie..

Maar er wordt hier beweerd dat Phalanx en Divine dus in deze hele wereld nog niks hebben uitgehaald? Ik kan me herinneren dat er de nodige dingen tussen Divine en Eiland zijn voorgevallen maar okay..

En dat Phalanx dan alle verliezen die zijn geleden afschuift op 1 speler en 1 speler alleen om hun eigen naam en eer te redden vind ik dan erg jammer en bovendien onrealistisch.

Verder is dit een slinkse manier om te proberen om EQUI-leden te laten leaven om een grote vijand weg te laten vallen en dat ze eindigen als Eiland-leden..

Je kunt nooit zeggen dat de fout van 2 spelers meteen de fout is van alle stam-leden, dit is gewoon niet fair.. Ook ze zien als groep voor die fout is niet fair..

Verder voor ikspeeleenspel.nl heb ik nog een aangename verrassing.. Voor mij althans :D

Ten eerste betere P&P die jij ooit hebt gevoerd hoor Swagga boy.

het ding is het hele leidersteam was ermee akkoord ;)
 

DeletedUser58940

Guest
Wereld 18 is voor mij de plezierigste wereld waar ik ooit hebt gespeeld, en waarschijnlijk zal hij dat ook blijven. Een van de meeste actieve werelden ook, dit is te merken aan zowel het AF (waar meer posts zijn gemaakt dan op welk ander wereldforum dan ook) als aan het in-game gebeuren, waar zelfs in deze fase een grote activiteit tentoon gespreid wordt met de nodige actie die daarmee gepaart gaat. Nu is het natuurlijk niet allemaal rozengeur en mananschijn, op het Af gaat en ging het er soms heel hard aan toe. Dit mocht de pret echter nooit bederven, en in-game werd er steeds op een eerlijke manier gespeeld. Stammen streden om de werelddominantie, en ze deden dit door hun clears eruit te gooien, acties op te zetten en hun vijanden te edelen. Niet door zich een weg naar de top te backstabben.

Wat equi hier de afgelopen tijd tentoon heeft gespreid, daar heb ik geen woorden voor. Je als stam tot een dergelijke, lage en zielige backstabactie verlagen, dat hoort niet. Wij van |P| en Divine, zullen dan ook niet toestaan dat één stam deze wereld voor al de rest gaat verpesten. Voor zij die wél op een eerlijke manier willen winnen en, indien dat niet lukt, ook op een eerlijke manier ten onder willen gaan. Wat equi hier probeerde te doen, is ongezien op wereld 18, op onze eigenste prachtige wereld. Gelukkig zijn er nog spelers in Equi die niet op een dergelijke manier willen spelen, en deze hebben zaken aan de leiding van Divine kenbaar gemaakt, waaarvoor ook het diepste respect. Dat de leiding van Equi (of in ieder gevak king met de cijfers en agonoize) bereid waren om dit op te zetten, hier zelfs al wéken mee bezig zijn, maakt mij stil. Is dit hoe de stam die de ranglijst aanvoert, hoort te spelen? Is dit hoe zij wilden winnen, of in ieder geval wilden proberen te winnen? .

|P| en Divine zullen echter niet toestaan dat deze laaghartie spelers het voor al de rest, zij die wel op een eerlijke manier willen spelen, gaat verzieken. Wij zullen niet toestaan dat zij een kettingreactie van backstabberij en walgelijk gedrag ontketenen. Nee, wij zullen dit gedrag genadeloos bestraffen, en hiermee een standpunt maken naar de rest van W18: Speel het spel eerlijk, zoals we dat op deze wereld altijd hebben gedaan. Ik doe nog even een kleine greep uit de wandaden van Equi, daden waarmee zij onze stam, onze alliantie schade hebben berokkent en waarmee zij op laaghartige wijze spelvoordeel voor zichzelf hebben gecreërt:

Het account TBT bood zich enorm vaak aan om VVs voor ons te draaien, zoveel zelfs dan hij een compliment van Kredict kreeg ('Respect dat je zoveel VV draait terwijl je pas zo kort in Divine speelt'). Zij die krepox een beetje kennen, weten dat hij niet zomaar een compliment zal geven, en dat TBT dus effectief veel VVs heeft gedraaid. VVs waar hij niets op deed weliswaar, sterker nog: hij zette dorpen leeg en stuurde OS naar de gekste plekken. Accounts als sneekie, brokensound en fus1on waren hier onder andere de dupe van, maar ook accounts uit Divine. Toen een VV schema voor vincio121 werd aangemaakt op ons gedeelde forum, bood TBT zich ook weer voor flink wat uren aan. Gelukkig waren we intussen al op de hoogte van het vieze spelletje dat Equi speelde, en hebben we hem de VV niet gegeven. Deze massa is dan ook met succes gedefft. Daarnaast werden ook onze aanvalsplannen, account informatie, e-mail gegevens enzovoort naar Equi doorgespeeld. Werkelijk, ongezien.


Toen de alliantie hier lucht van kreeg, is dan ook alles in het werk gestelt om hard, keihard terug te slaan. Om Equi te tonen dat we dit niet zullen toelaten. Hoewel een spion een enorme ergernis kan zijn voor een stam, hebben wij van |P| besloten om de spion tegen Equi te gebruiken. Dit door een fake aanvalsplan op het forum te verspreiden. Dit zag er als volgt uit:

kredictaanvalspanequi.png

Met de hulp van Divine, werd een fakemassa op sclapzor gelanceerd. Uiteraard werd dit door de trouwe spion van Equi aan hen doorgespeeld, waardoor de stacks op scalpzor op dit moment hoogstwaarschijnlijk de pan uitrijzen. Het echte plan echter, bedraagt een massa aanval op rock-o, dewelke in de loop van de dag aan zal komen. Equi vertrouwde blind op hun spion, niet wetende dat wij al een tijdje wisten hoe de vork aan de steel zat. En dit is het moment waarop wij terugslaan. De acties van Divine op TBT zullen vandaag ook van start gaan zoals dit door Zaletio beschreven is. En ook de onbeschreven acties zullen plaatsvinden, maar daarnaar hebben jullie het raden.



Om af te sluiten wil ik enkel nog kwijt dat wij van |P| werkelijk gechoqueert zijn door het wangedrag dat de leiders van Equi hier vertoond hebben. Dit topic werd aangemaakt om hun vuile manier van spelen aan de rest van de wereld kenbaar te maken. Wij kunnen de andere stammen, en de spelers van equi die niet akkoord gaan met deze laffe spelwijze dan ook enkel verzoeken om de banden met Equi te verbreken en afstand van hen, en daarmee ook van de vuile naam die Equi nu ongetwijfeld heeft en tot het einder der dagen op w18 zal dragen, te nemen. Ik ben er zeker van dat het overgrote deel van de spelers hier op W18 niet deze weg in willen slaan, maar liever verdergaan op de weg die we altijd bewandeld hebben: de eerlijke weg.


Met vriendelijke groeten, en minder vriendelijke voor de stabbers van Equi

Auseinandersetzung, namens |P|

vind het daadwerkelijk hilarisch er zijn 30 aanvallen op mij

2 er is geen extra os naar me toegelopen integendeel maar daar ga ik niet over uitweiden

maar jah kijk als jij het zo benoemt dat acc scalp full stacked is dan denk je toch verkeerd en dat heeft bs ook al wel gezien denk
 

DeletedUser58575

Guest
jij kan het jammer vinden maar waar gaat het spel dan naartoe wil je weer zo een hele barbaren zee dan wordt dit echt de wereld van de barbaren

Mehhh weet niet of je de kaart rond Deegees de laatste tijd nog gezien hebt??? Ik lig al in een barbarenzee. Sinds ik hier speel zijn Hardloper, Lanky Absence en Leeuwarden op delete gegaan, drie spelers waarmee ik veel front had...

Dat zeiden je voorgangers ook :D

Grapjas... :D

Ik heb op W18 nog niet zo'n lange geschiedenis misschien, maar ik neem de uitdaging graag aan heuwr :D
 

DeletedUser54616

Guest
Mehhh weet niet of je de kaart rond Deegees de laatste tijd nog gezien hebt??? Ik lig al in een barbarenzee. Sinds ik hier speel zijn Hardloper, Lanky Absence en Leeuwarden op delete gegaan, drie spelers waarmee ik veel front had...


Naja, is toch niet erg dan ik toen op bb ben gegaan :eek:

Wel jammer dat Ro.as nog geen 1/2 weken daarna stopt.
Als die eerder was gestopt hadden we t meteen volgehouden.

Mvg,

N.
 

DeletedUser

Guest
Zie hier :rolleyes:.


Ps; ga eerst even zelf wat doen voordat je met je grote waffel op, resultaten van stamgenoten komt teren en ons in je lijstje gooit als slechtste spelers van w18. Trouwens hoe staat het met je aanvalsco al gevonden?

iemand deuk in zijn ego gehad? vind je het gek als je nadat je een grote bek hebt 150 dorpen achterloopt op een ''noob rim stammetje''. nee solo ftw
 

DeletedUser28445

Guest
Ja, jij ook op Veduki :)

Ik heb 2 à 3 dagen op Veduki gespeeld. In dat korte tijdsbestek meteen een plan gemaakt. Clears gestuurd en wat dorpen gepakt van Abdelya . Dag erna had ik toetsweek en hebben de andere spelers in de tussentijd niets gedaan waardoor er dorpen werden verloren en ik VV moest afgeven tijdens de toetsweek. Zonde dat het tot een einde moest leiden, maar zorg aub in het vervolg als je iets wil aanhalen dat je dan ook de info hebt. Dat is namelijk altijd weer lastig blijkt. ;)

Grapjas... :D

Ik heb op W18 nog niet zo'n lange geschiedenis misschien, maar ik neem de uitdaging graag aan heuwr :D

Ik bedoelde het maar sarcastisch hoor :p
Ik geloof zeker dat je er wat van kan. Deegees heeft wel een grote geschiedenis gehad vroeger. Is alleen maar fijn dat er een goede speler op terecht is gekomen, want is een heel mooi account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel grappig dat EQUI mensen beweren dat |P| hetzelfde speelt, als dit. Laat ik hen aan herinneren, dat |P| alleen tussen neus en lippen door wel is random info kreeg doorgespeeld van mensen die dachten daarmee een puntje te scoren. Ik weet niet wat jullie doen als je een PM krijgt, maar ik zou die ook gewoon lezen. Dus dan krijg je onbewust ineens info. Of je daar wat mee moet doen is een andere vraag, maar als je het al weet dan tja waarom zou je dan expres dom gaan doen en je niet aanpassen op de verkregen info? Iedereen die anders beweerd is wel heel schijnheilig nu.

Wat hier is gebeurd is een hele andere kant van "spionage". De zogenoemde daden van |P| kwamen nooit uit het initiatief van |P|. Wat hier is gebeurd is het bewust planten van een spion op een vijandig account. Dat is echt TOTAAL wat anders. Het plaatsen van een spion is er bewust voor kiezen het spel zijn normen en waarden te ondermijnen. Of je daar mee kan leven of niet, of je de speelstijl gerechtvaardigd vindt of niet. Het maakt niet uit. Het is in ieder geval niet fair en het belangrijkste het is dus helemaal anders dan waar |P| zich vroeger "schuldig" aan heeft gemaakt.

Dat wou ik maar gezegd hebben.
 

DeletedUser

Guest
@agonzie

Volgens mijn haal je hier meerdere dingen door elkaar. Wij van |P| wisten niks van de 1ste massa op Brokensound. Dat is duidelijk aan die stats van toen te zien of niet soms? Bij de 2de massa hebben we wel het 1 en andere door gekregen daar geef ik je vol komen gelijk in.

Dan is het mooie hier nog dat wij info uit LEF hadden. Nou ik zal je vertellen hier klopt niks maar dan ook niks van. Behalve wat info dat ze zo in een pm gaven. Laat staan waarom wisten wij niet dat het een fake massa was op kreek af gelopen maand?


Okay Okay, mooie poging tot P&P maar als je dit stukje eens goed leest dan heb ik hier een aantal aanmerkingen op.

Allereerst, ja, zwaar onder de gordel deze actie..

Maar er wordt hier beweerd dat Phalanx en Divine dus in deze hele wereld nog niks hebben uitgehaald? Ik kan me herinneren dat er de nodige dingen tussen Divine en Eiland zijn voorgevallen maar okay..

En dat Phalanx dan alle verliezen die zijn geleden afschuift op 1 speler en 1 speler alleen om hun eigen naam en eer te redden vind ik dan erg jammer en bovendien onrealistisch.

Verder is dit een slinkse manier om te proberen om EQUI-leden te laten leaven om een grote vijand weg te laten vallen en dat ze eindigen als Eiland-leden..

Je kunt nooit zeggen dat de fout van 2 spelers meteen de fout is van alle stam-leden, dit is gewoon niet fair.. Ook ze zien als groep voor die fout is niet fair..

Verder voor ikspeeleenspel.nl heb ik nog een aangename verrassing.. Voor mij althans :D

Beweert beweert. We hebben hier meerdere vv's in onze schoot geworpen gekregen. Ik kan me nog goed herinderen dat we de vv van Cele kregen en iedereen een hoop op hef deed maken. Daar werd ook gelijk Krepox achter gezocht. Wat was het geval van moon en funky ookal weer? Owja dat zal Krepox wel gedaan hebben. Terwijl erbij beide gevallen niks van klopte. De eigenaar van Cele speelt weer op w25 of w26 weet niet precies dus die heeft toen wel degelijk de beslissing genomen. En wat hadden wij aan een account met 50 dagen vv? Juist ja helemaal niks.

Wij van |P| nemen nog steeds alle verliezen op ons zelf? Of zie je ons dat ergens ontkennen?


Haha je maakt het wel steeds mooier M. Nog even en je zegt hier dat wij EQUI op doen heffen. Maar nee wij hebben niks met de interne situatie te maken van EQUI. Hun leiding neemt een beslissing. En ze geven hier opelijk aan dat dit al 6 leden waren. Deze leiders zijn gekozen door een stam. Hadden ze deze de rechten maar niet moeten toe vertrouwen. Dit is dus wel degelijk een pakkie aan voor heel de stam EQUI.
 

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek: dezelfde leiding kan ervoor zorgen dat wij massaal ons os terugtrekken!

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

daarnaast kon TBT alle accounts van P verpesten.. niet gebeurd..
P heeft de spelers van civilaura overgenomen.. dat mag en als wij dat doen mag het niet??
daarnaast is tbt gewoon 'netjes' terug geleverd aan divine..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek:

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

daarnaast kon TBT alle accounts van P verpesten.. niet gebeurd..
P heeft de spelers van civilaura overgenomen.. dat mag en als wij dat doen mag het niet??
daarnaast is tbt gewoon 'netjes' terug geleverd aan divine..

Heb nog steeds hier geen antwoord op gehad...

Dit blijven we nu horen, maar vertel eens hoe Divine ooit een backstab naar EQUI gepleegd heeft dan? Ben hier wel zéér benieuwd naar namelijk. Heb het vandaag al 3 of 4 keer gehoord, maar nog niet 1 keer concreet over wat we dan gedaan zouden hebben, en ik ben ook nergens van op de hoogte. Lijkt me dat als je beschuldigingen wilt doen, onderbouwing wel op zijn plaats is.
 

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek:

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

Lichtelijk geïrriteerd? Volgens mijn heeft divine geen enkele account willen kapen of wat dan ook? Dus dat is totale onzin wat je hier doet verkondigen.

Ons ergens zien zeggen dat Equi down is of weg? Nee het is alleen een feit dat er tussen jullie leden irritaties is laat staan de bg Lef erbij. Want de reactie van Chest is veel belovend.

Jullie waren wel trots op mark toen hij jullie info leverde over |P| maar nu is hij in eens een lijk of hoe je hem doet noemen. Je had zelf kunnen weten dat hij een spionage risico mee nam. Hij kwam niet voor niks aan de info van |P|.
 

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek: dezelfde leiding kan ervoor zorgen dat wij massaal ons os terugtrekken!

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

daarnaast kon TBT alle accounts van P verpesten.. niet gebeurd..
P heeft de spelers van civilaura overgenomen.. dat mag en als wij dat doen mag het niet??
daarnaast is tbt gewoon 'netjes' terug geleverd aan divine..

Nogmaals. Wat |P| doet is niet een speler laten integreren in een stam om hem/haar te laten spioneren en dit vervolgens weken vol te houden. Dit is buiten ALLE categorieën van vuilspel in mijn opinie. Dit is niet oog om oog tand om tand. Dit is oog om gezicht, tand om gebit.
 

DeletedUser

Guest
Lichtelijk geïrriteerd? Volgens mijn heeft divine geen enkele account willen kapen of wat dan ook? Dus dat is totale onzin wat je hier doet verkondigen.
jij weet dat beter he.. je zit in P niet in divine.. en die bedreiging van zaletio niet gezien.. dus geen oordeel hierover geven..

Ons ergens zien zeggen dat Equi down is of weg? Nee het is alleen een feit dat er tussen jullie leden irritaties is laat staan de bg Lef erbij. Want de reactie van Chest is veel belovend.
nee blijkbaar deegees reactie niet gelezen..

Jullie waren wel trots op mark toen hij jullie info leverde over |P| maar nu is hij in eens een lijk of hoe je hem doet noemen. Je had zelf kunnen weten dat hij een spionage risico mee nam. Hij kwam niet voor niks aan de info van |P|.
hier wist ik echt niks van.. zit niet zo lang in de leiding daarom;)

Nogmaals. Wat |P| doet is niet een speler laten integreren in een stam om hem/haar te laten spioneren en dit vervolgens weken vol te houden. Dit is buiten ALLE categorieën van vuilspel in mijn opinie. Dit is niet oog om oog tand om tand. Dit is oog om gezicht, tand om gebit.
leuk dat je je ouwe backstabbed stam gaat verdedigen.. probeer je weer het goed te maken.. stuur gewoon een solli:p
 

DeletedUser

Guest
leuk dat je je ouwe backstabbed stam gaat verdedigen.. probeer je weer het goed te maken.. stuur gewoon een solli:p

Gaan we weer op die tour? Ik dacht dat het duidelijk was dat ik met veel van mijn oude stamgenoten gewoon nog heel goed contact heb. Die verdedig graag op P&P gebied. Bovendien als er over het verleden van |P| wordt gesproken, dan behoor ik daar ook bij. Ik was toen lid en daamee kom ik ook op voor mezelf. Maar goed. De moraalbrekertjes van EQUI dachten een geniaal plan te hebben. Helaas, zelfs op spionage vlak bakken jullie er niks van. Triest stammetje hoor.
 

DeletedUser

Guest
Gaan we weer op die tour? Ik dacht dat het duidelijk was dat ik met veel van mijn oude stamgenoten gewoon nog heel goed contact heb. Die verdedig graag op P&P gebied. Bovendien als er over het verleden van |P| wordt gesproken, dan behoor ik daar ook bij. Ik was toen lid en daamee kom ik ook op voor mezelf. Maar goed. De moraalbrekertjes van EQUI dachten een geniaal plan te hebben. Helaas, zelfs op spionage vlak bakken jullie er niks van. Triest stammetje hoor.

jij kan niet eens een account beheren laat staan een stam..
 

DeletedUser

Guest
jij kan niet eens een account beheren laat staan een stam..

Nou ik heb onlangs nog gehoord dat thef1chesser één van de beter opgezette accounts is. En ja daar heb ik zeker aandeel in gehad. Vergeef me, maar een account beheren is toch echt kinderspel voor mij.

*note: met beheren doel ik op het onderhouden van een account en de structuur ervan indelen.
 
Bovenaan