'De Rattenoorlog' - EQUI.

Reactiescore
973
"wir haben es nicht gewusst"

Als de leden van EQUI van niets wisten, zijn ze totaal niet verantwoordelijk.

Als stam ben je voor elkaar verantwoordelijk, ongeacht of iedereen van deze actie wist of niet.
 

DeletedUser50566

Guest
Ik ga hier even kort op ingaan,waarschijnlijk zal het niet veel uitmaken maar zou niet willen dat sommige spelers ten onrechte als oneerlijk zouden beschouwd worden!

Wat hier gebeurd is, komt feitelijk neer dat we Divine en |P| getrakteerd hebben op een koekje van hun eigen deeg en uiteraard wordt dit dan niet goed verteerd.
Zeggen dat leiding en spelers van equi "ratten" zijn gaat zekers te ver..ik wil niet uitweiden hier op het AF, maar "foutief inloggen", pronken met spionnen bij ons..dat zijn zaken die in het verleden schering en inslag zijn. We zijn tot onze spijt moeten afzakken tot het niveau van onze tegenstanders om de strijd nog ergens "eerlijk" te houden.

Ik wil ook benadrukken dat de oude spelers van TBT géén enkele schuld treft!


Frank
 

DeletedUser

Guest
Wellicht zet ik het simpel neer omdat ik niet zit te wachten op een 4 dagen durende zeer diepgaande discussie over WO2? Mijn opmerking was niet bedoeld als een vergelijking met WO2, ik gaf enkel aan dat hun woorden me wat erg bekend voorkwamen.
Nou ja, als je weet dat de vergelijking niet klopt, zet hem dan ook niet neer. Maar geen big deal hoor;)
 

DeletedUser59417

Guest
Vind het altijd frappant dat wanneer de druk te hoog word men het plezier kwijt raakt, maar wanneer het voortvarend gaat ze de grootste mond hebben en iedereen moet weten hoeveel VV's ze draaien.

Het verschil tussen een goede (/topstam) en een slechtere stam
Beide stammen kunnen harstikke gezellig zijn. Maar als het er oppaan komt, blijft het bij de goede stam een topsfeer. De slechte stam gaat er aan onderdoor.

inderdaad precies wat Tribaljosh zegt, het verschil zit hem in uithoudingsvermogen en vernamelijk de manier waarop de speler wordt gezien als Pro of niet. De meeste benoemen zichzelf tot pro en blijven dat van de daken schreeuwen tot mensen dat gaan geloven. Totdat het te heet onder de voeten wordt en ze meteen wegrennen :(.
 

DeletedUser3435

Guest
Wij hebben zeker 29 van de 35 accounts 1-mans, 3 lege accounts (onder VV voor intern) ;) meer heb ik je niet te zeggen.
.
Hoeveel accounts denk jij dat er bij ons actief bemand waren? ;)
Een stam is net zo goed als zijn zwakste punt, daar moet je dus aan werken.

Maar ach ga maar allemaal weglopen.. jullie geven mij alleen maar gelijk: 'Jullie zijn noobs'.
 

DeletedUser

Guest
Altijd zonde als je zit wat je op 1 schooldag kan missen ...
Achja ik zal het maar kort houden,
Danku EQUI voor deze actie, werkelijk waar. Dit zorgt voor 50x zoveel motivatie van ten eerste elke Divine speler, ten tweede van elke P speler en als laatste, wij geraken een plekje hoger in de ranglijst binnekort :D

@ Agonoize: Je meld dat dit een van de eerste werelden zijn van vele EQUI spelers, dat is niet ons probleem maar het jouwe. Dat is nu eenmaal jullie manier van recruiten, te kortzichtig.
Btw dit is ook rashani zijn eerste wereld en waar staat die nu? top 10.
 

DeletedUser11094

Guest
Hey Widar,

- We merken ook dat we een rat in ons midden hadden die de naam Wolfy (M.) droeg.

Ik heb nooit info van equi naar buiten gegooid.
Maar deze situatie heb ik naar Zal doorgestuurt omdat ik dit niet vindt kunnen.
Heb mezelf kut gevoeld met Cerebral en toen wraak met funkytwinkel. Om dan nog eens andere mensen precies het zelfde te laten overkomen, nee.
Ik heb frank laten weten dat ik het er niet mee eens was maar niets veranderde. Jij kunt nu wel gaan doen dat je het er niet mee eens was.
Maar als je dat niet bent waarom dan toch doorgaan? je doet dit enkel om iets beter er uit te komen.
 

DeletedUser

Guest
Hey Widar,

- We merken ook dat we een rat in ons midden hadden die de naam Wolfy (M.) droeg.

Ik heb nooit info van equi naar buiten gegooid.
Maar deze situatie heb ik naar Zal doorgestuurt omdat ik dit niet vindt kunnen.
Heb mezelf kut gevoeld met Cerebral en toen wraak met funkytwinkel. Om dan nog eens andere mensen precies het zelfde te laten overkomen, nee.
Ik heb frank laten weten dat ik het er niet mee eens was maar niets veranderde. Jij kunt nu wel gaan doen dat je het er niet mee eens was.
Maar als je dat niet bent waarom dan toch doorgaan? je doet dit enkel om iets beter er uit te komen.
Verrassend dat jij nou degene bent die aan de bel getrokken hebt, als stereotype rat. Maar goed, wel respect daarvoor. Getuigt van ruggengraat(toch, King?).
 

DeletedUser

Guest
Flos ik zou Wolfy zéér dankbaar zijn voor de ruggengraat van hem. Zonder hem zaten we nu in véél ingewikkeldere papieren.
 

DeletedUser60183

Guest
Waaaaw, hier heb ik echt geen woorden voor...:mad::mad:

Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar wat de leiding van EQUI hier heeft geprobeerd is echt gewoon lager dan de diepste vergeetput in de hel.
Dat jullie een spion hadden in |P|/divine had ik al wel bedacht, maar dat jullie daarmee dan op zo'n manier je vijanden willen gaan backstabben is echt gewoon ongehoord...
Dit had ik niet verwacht van de EQUI leiding en stelt me ook diep teleur, zwakke, zielige backstabactie...
 

DeletedUser3435

Guest
Haha manman, wat geniet ik toch van deze momenten. :D De ellenlange discussies over hoe goed EQUI het wel niet deed.
En nu met de eerste tegenslag en eerste echte massa snij ik door ze alsof het boter is.. En nu willen ze allemaal stoppen?
Je kan niet lager vallen.. echt totaal geen ruggengraat, net zoals veel die |P| hebben verlaten omdat het slecht ging.
 

DeletedUser58940

Guest
Haha manman, wat geniet ik toch van deze momenten. :D De ellenlange discussies over hoe goed EQUI het wel niet deed.
En nu met de eerste tegenslag en eerste echte massa snij ik door ze alsof het boter is.. En nu willen ze allemaal stoppen?
Je kan niet lager vallen.. echt totaal geen ruggengraat, net zoals veel die |P| hebben verlaten omdat het slecht ging.

kerel dit gaat gewoon om het principe dat dit iets is dat niet door de beugel kan en jah massa's opmezelf gingen zeker altijd van een leien dakje zeker en de dagen erna ook zeker
 

DeletedUser39483

Guest
Ik ga hier even kort op ingaan,waarschijnlijk zal het niet veel uitmaken maar zou niet willen dat sommige spelers ten onrechte als oneerlijk zouden beschouwd worden!

Wat hier gebeurd is, komt feitelijk neer dat we Divine en |P| getrakteerd hebben op een koekje van hun eigen deeg en uiteraard wordt dit dan niet goed verteerd.
Zeggen dat leiding en spelers van equi "ratten" zijn gaat zekers te ver..ik wil niet uitweiden hier op het AF, maar "foutief inloggen", pronken met spionnen bij ons..dat zijn zaken die in het verleden schering en inslag zijn. We zijn tot onze spijt moeten afzakken tot het niveau van onze tegenstanders om de strijd nog ergens "eerlijk" te houden.

Ik wil ook benadrukken dat de oude spelers van TBT géén enkele schuld treft!


Frank


ik zal dan ook maar ff reageren,
wat ik dikgedrukt gequote heb ben ik het totaal niet mee eens,
team D&R zijn WEL veranwoordelijk!
zij hebben een EQUI speler op TBT laten komen in ruil om op een ander EQUI account te gaan spelen,
dus ten eerste wisten ze er al van wat er zou gebeuren, maar EQUI wil nog meer zekerheid en zet er een eigen speler op.
dus ik neem het team D&R wel zeker kwalijk.

en dan nog over die spy actie,
nu zeggen jullie ineens dat het alleen maar spioneren was,
maar uit betrouwbare bronnen stond er een giga massa op de planning op van gilead,
waarbij heel EQUI zou helpen.:eek:
en dan te weten dat alle def van gilead bij TBT stond.
toch wel zwak hoor.

mvg erwin
 

DeletedUser

Guest
Hoopt op veel vv's naast TBT :cool:, dit ga je terug krijgen maatje en dan op de echte manier
Zijde 1:
Stammen: Insane
Zijde 2:
Spelers: Fus1on

Timeframe: Laatste 3 maanden


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 254
Kant 2: 42
Verschil: 212

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,268,397
Kant 2: 389,481
Verschil: 1,878,916

chart

mss idee om eerst je eigen account op orde te krijgen?
 

DeletedUser

Guest
ik zal dan ook maar ff reageren,
wat ik dikgedrukt gequote heb ben ik het totaal niet mee eens,
team D&R zijn WEL veranwoordelijk!
zij hebben een EQUI speler op TBT laten komen in ruil om op een ander EQUI account te gaan spelen,
dus ten eerste wisten ze er al van wat er zou gebeuren, maar EQUI wil nog meer zekerheid en zet er een eigen speler op.
dus ik neem het team D&R wel zeker kwalijk.

en dan nog over die spy actie,
nu zeggen jullie ineens dat het alleen maar spioneren was,
maar uit betrouwbare bronnen stond er een giga massa op de planning op van gilead,
waarbij heel EQUI zou helpen.:eek:
en dan te weten dat alle def van gilead bij TBT stond.
toch wel zwak hoor.

mvg erwin

Wat voor onzin lul jij nou weer?
Als er een giga massa op de planning stond waar heel EQUi bij zou helpen, waarom weet ik er dan niks van?
 

DeletedUser58940

Guest
ik zal dan ook maar ff reageren,
wat ik dikgedrukt gequote heb ben ik het totaal niet mee eens,
team D&R zijn WEL veranwoordelijk!
zij hebben een EQUI speler op TBT laten komen in ruil om op een ander EQUI account te gaan spelen,
dus ten eerste wisten ze er al van wat er zou gebeuren, maar EQUI wil nog meer zekerheid en zet er een eigen speler op.
dus ik neem het team D&R wel zeker kwalijk.

en dan nog over die spy actie,
nu zeggen jullie ineens dat het alleen maar spioneren was,
maar uit betrouwbare bronnen stond er een giga massa op de planning op van gilead,
waarbij heel EQUI zou helpen.:eek:
en dan te weten dat alle def van gilead bij TBT stond.
toch wel zwak hoor.

mvg erwin

sorry bij andere leden is er nog niets geweten van een massa hoor of toch zeker nog geen datum en dergelijke terwijl hier wel zeker wordt vermeldt dat alles al zo geplant is wat totaal niet waar is

want iedere equi speler zou wel weten dat een massa op gill vrij nutteloos zou zijn omdat hij zo een klein front heeft met equi
 

DeletedUser58575

Guest
Zijde 1:
Stammen: Insane
Zijde 2:
Spelers: Fus1on

Timeframe: Laatste 3 maanden


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 254
Kant 2: 42
Verschil: 212

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,268,397
Kant 2: 389,481
Verschil: 1,878,916

chart

mss idee om eerst je eigen account op orde te krijgen?

Zijde 1:
Spelers: Fus1on
Zijde 2:
Stammen: Insane

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 4
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 84,354
Kant 2: 33,118
Verschil: 51,236

chart


Zijn ze daar niet druk mee bezig???

Wat voor onzin lul jij nou weer?
Als er een giga massa op de planning stond waar heel EQUi bij zou helpen, waarom weet ik er dan niks van?

Als je stam een gigantische en lage backstabactie op de planning heeft staan, een account kaapt en daar de meest rotte geintjes mee uithaalt, waarom weet jij er dan niks van?

Jullie leiding heeft kennelijk wel meer verzwegen ;)
 
Bovenaan