'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser58575

Guest
16t7b8.jpg
 

DeletedUser58940

Guest
Al kan hij het beter laten ;)

al kan jij beter laten steeds zo een domme opmerkingen te geven op je tegenstander zelf vijanden behandel je met respect doe ik toch ook en nu ga je zeggen en wat hierboven is is natuurlijk respectvol uiteraard vind ik wat er gebeurt is ook niet respectvol maar ik weet gewoon dat jullie het allemaal een beetje erg dik hebben gezet dat heet men muggenziften
van een mug een olifant maken
 

DeletedUser

Guest
al kan jij beter laten steeds zo een domme opmerkingen te geven op je tegenstander zelf vijanden behandel je met respect doe ik toch ook en nu ga je zeggen en wat hierboven is is natuurlijk respectvol uiteraard vind ik wat er gebeurt is ook niet respectvol maar ik weet gewoon dat jullie het allemaal een beetje erg dik hebben gezet dat heet men muggenziften
van een mug een olifant maken

Het zou een heel stuk minder erg worden geacht als het inmpulsief was, en niet tot in detail geplant, en daar boven op ontkennen de leiders van EQUI nog steeds, wat ik zeer zwak vind.

Dan komen ze met tegen argumenten, of beter onzin verhaaltjes te noemen dat het allemaal alleen uit wraak is of dat dit niet aan heel EQUI verweten kan worden.

De leiding van EQUI is verantwoordelijk voor heel EQUI, en ook andersom ;)

Mijn reactie is dan wel niet helemaal gepast, maar ik ben ook lichtelijk geirriteerd ;)


Maar wij vergroten het zeker niet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53222

Guest
al kan jij beter laten steeds zo een domme opmerkingen te geven op je tegenstander zelf vijanden behandel je met respect doe ik toch ook en nu ga je zeggen en wat hierboven is is natuurlijk respectvol uiteraard vind ik wat er gebeurt is ook niet respectvol maar ik weet gewoon dat jullie het allemaal een beetje erg dik hebben gezet dat heet men muggenziften
van een mug een olifant maken

Tja. De term rattenoorlog. Ligt die er nou echt zo dik bovenop? Heeft jullie leiding niet een speler van equi heimelijk op TBT gezet dan? Ontken je dat R. en D. nu oppeens op Widar zitten?
Ontken je dat JOUW leiding een plan had liggen om met TBT van Gilead te gaan edelen? Ontken je dat er edels klaarstonden op TBT?

Hey, dit is P&P. Maar het is wel P&P die heel erg waar is. En EQUI heeft het inderdaad HEEL ERG LAAG gespeeld.
 

DeletedUser60183

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek: dezelfde leiding kan ervoor zorgen dat wij massaal ons os terugtrekken!

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

daarnaast kon TBT alle accounts van P verpesten.. niet gebeurd..
P heeft de spelers van civilaura overgenomen.. dat mag en als wij dat doen mag het niet??
daarnaast is tbt gewoon 'netjes' terug geleverd aan divine..

Dus ik mag dit niet enorm laag vinden????
en ok, trek al je OS bij mij maar weg, ga elk lid van EQUI af, pm je stam rond dat ze alle OS bij Chest weg moeten trekken....
oh nee wacht, geen OS te vinden bij mij...:eek:

En denk je dat ik hier spreek in naam van heel LEF?
Ik spreek hier voor mezelf. Of Break dit heeft gedaan of |P| of EQUI of eender welke stam, dan had ik nog dezelfde reactie geplaatst, maakt niet uit wat mijn betrekkingen met die stam dan zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Dus ik mag dit niet enorm laag vinden????
en ok, trek al je OS bij mij maar weg, ga elk lid van EQUI af, pm je stam rond dat ze alle OS bij Chest weg moeten trekken....
oh nee wacht, geen OS te vinden bij mij...:eek:
Nee ze gebruiken het liever om hun eigen dorpen vol te stacken met deze verdeling:

70000 speer 5000 zwaard en 100000 boog. :D Lekker effectief, me loves ODA.
 

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid. deze actie is gedaan omdat dit ook bij ons is gedaan. dit noem ik payback..;)
daarnaast staat equi nog.. en zal ook blijven staan:eek:
over mark heb ik niks meer te zeggen.. ik praat niet achter 'dode' mensen:mad:
ik zie hier een lef speler zn mond open trekken.. diegene moet eerst ff naar zn os kijken...!! dan nog kritiek leveren..:eek: dezelfde leiding kan ervoor zorgen dat wij massaal ons os terugtrekken!

divine is absoluut geen engeltje en doen nu alsof hun de dupe zijn.. dus niet..

daarnaast kon TBT alle accounts van P verpesten.. niet gebeurd..
P heeft de spelers van civilaura overgenomen.. dat mag en als wij dat doen mag het niet??
daarnaast is tbt gewoon 'netjes' terug geleverd aan divine..

Maakt die tekst nog 2 regels langer en je hebt alle smiley's
 

DeletedUser

Guest
Dus ik mag dit niet enorm laag vinden????
en ok, trek al je OS bij mij maar weg, ga elk lid van EQUI af, pm je stam rond dat ze alle OS bij Chest weg moeten trekken....
oh nee wacht, geen OS te vinden bij mij...:eek:

En denk je dat ik hier spreek in naam van heel LEF?
Ik spreek hier voor mezelf. Of Break dit heeft gedaan of |P| of EQUI of eender welke stam, dan had ik nog dezelfde reactie geplaatst, maakt niet uit wat mijn betrekkingen met die stam dan zijn...

je mag dat vinden maar je reactie is te overdreven..
 

DeletedUser60183

Guest
je mag dat vinden maar je reactie is te overdreven..

eigen mening is wat ik er van vind, jij mag het overdreven vinden, maar dat is wat ik ervan vind....
en dan ook nog eens allemaal achter de rug van jullie leden...tss:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
klein front????
heel TBT heeft front met van gilead.
en alle def van gilead was weg,(staat/stond bij TBT)
dus hoe makkelijk kan het dan zijn??:rolleyes:
en vanaf TBT zouden jullie gaan edelen.

@zombie.
natuurlijk weten jullie niks van de massa.
want als er ook maar 1 speler is die er tegen is, is de kans groot dat het uitlekt,:cool:
net zoals nu gebeurt is door mark.
en het acc TBT was niet op orde om te edelen tegen gilead dus waarom 1-2 weken van te voren de massa kenbaar maken in EQUI^^.

mvg erwin

Waarom zeg je dan dat heeeel EQUI meedoet? Je lult gewoon man.
Jullie lullen allemaal, en proberen met jullie vuile overdreven P&P heel EQUI in verwarring te brengen.
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen van onze leiding, maar ze weten iig hoe je een stam draaiende moet houden, en ze doen hun stinkende best.

Om eerlijk te zijn (zal wel veel kritiek opkomen) zit ik liever in een stam waar zulke "rattenoorlogen" worden uitgevoerd, dan in een stam met allemaal egootjes zoals |P| en Divine, want dat schijnt de reden geweest te zijn dat D. en R. uit Divine zijn gegaan.
 

DeletedUser

Guest
eigen mening is wat ik er van vind, jij mag het overdreven vinden, maar dat is wat ik ervan vind....
en dan ook nog eens allemaal achter de rug van jullie leden...tss:rolleyes:
moesten we het iedereen mededelen..? je ziet toch ook dat een 'geen leider' door heeft gelult..
dus het is heel normaal dat dit niet is door gegeven aan overige leden..

en dan zeggen dat wij vies bezig zijn.. jullie zitten al dagen wolfy te internen en dan zeggen dat wij ratten zijn. kijk eens in de spiegel.. kijk maar eens hoeveel dorpen we van tbt hebben gepakt.. !!!
 

DeletedUser3435

Guest
Haha Zombiedoder.. jij bent zo een gefrustreerd noobje. :D |P| zit niet vol met ego's.. omdat ik erinzit heeft heel |P| een ego?
In EQUI zitten evenveel ego's alleen presteren ze niet en geef ik ze keer op keer op hun gezicht als ik eens beslis om aan te vallen.
 

DeletedUser59417

Guest
iemand deuk in zijn ego gehad? vind je het gek als je nadat je een grote bek hebt 150 dorpen achterloopt op een ''noob rim stammetje''. nee solo ftw

Zijde 1:
Spelers: Fus1on
Zijde 2:
Stammen: Insane

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 210
Kant 2: 254
Verschil: 44

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,018,773
Kant 2: 2,268,397
Verschil: 249,624

chart


Hmmmmm bijna schat :).
 

DeletedUser59888

Guest
Het zou een heel stuk minder erg worden geacht als het inmpulsief was, en niet tot in detail geplant, en daar boven op ontkennen de leiders van EQUI nog steeds, wat ik zeer zwak vind.

Dan komen ze met tegen argumenten, of beter onzin verhaaltjes te noemen dat het allemaal alleen uit wraak is of dat dit niet aan heel EQUI verweten kan worden.

De leiding van EQUI is verantwoordelijk voor heel EQUI, en ook andersom ;)

Mijn reactie is dan wel niet helemaal gepast, maar ik ben ook lichtelijk geirriteerd ;)


Maar wij vergroten het zeker niet :)

het is wat je maar laf vind, eerst zelf doen en daarne iemand anders de schuld geven, je hebt je zelf er ook mee:p
 

DeletedUser

Guest
Haha Zombiedoder.. jij bent zo een gefrustreerd noobje. :D |P| zit niet vol met ego's.. omdat ik erinzit heeft heel |P| een ego?
In EQUI zitten evenveel ego's alleen presteren ze niet en geef ik ze keer op keer op hun gezicht als ik eens beslis om aan te vallen.

Ik ben niet gefrustreerd hoor ;)
Voordat je met je Argumenta Ad Hominem aankomt lopen, moet je eerst maar eens met bewijzen komen dat ik een gefrustreerd noobje ben.

"EQUI zit vol met ego's en je geeft ze keer op keer op hun gezicht"? Naar mijn weten heb je alleen Jaspeeeeer geownt, en was dat een ego? :rolleyes:
 

DeletedUser56780

Guest
Wanneer |P| bestond uit allemaal ego's, was de kans groot dat |P| al was gevallen hoor. Dan was iedereen wel voor zichzelf gegaan. of een nieuwe stam maken?

Maar dat is niet gebeurd, juist door het samenwerken en hoofd cool houden is |P| er bovenop aan het komen. Dus kom nou niet heel de tijd terug met dat |P| vol zit met ego's en shit.

Elke stam hebben wel een aantal van zulke mensen. (of mensen die er van dromen).
 
Bovenaan