'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser3435

Guest
kerel dit gaat gewoon om het principe dat dit iets is dat niet door de beugel kan en jah massa's opmezelf gingen zeker altijd van een leien dakje zeker en de dagen erna ook zeker
Haha ja inderdaad jij bent altijd al de man van de rede geweest, de info die je kreeg heb je toch goed weten te gebruiken. :D
En haha dat kan je inderdaad echt een massa noemen, dat was gewoon om jou wat druk te houden en heeft perfect gewerkt.
 

DeletedUser39483

Guest
sorry bij andere leden is er nog niets geweten van een massa hoor of toch zeker nog geen datum en dergelijke terwijl hier wel zeker wordt vermeldt dat alles al zo geplant is wat totaal niet waar is

want iedere equi speler zou wel weten dat een massa op gill vrij nutteloos zou zijn omdat hij zo een klein front heeft met equi

klein front????
heel TBT heeft front met van gilead.
en alle def van gilead was weg,(staat/stond bij TBT)
dus hoe makkelijk kan het dan zijn??:rolleyes:
en vanaf TBT zouden jullie gaan edelen.

@zombie.
natuurlijk weten jullie niks van de massa.
want als er ook maar 1 speler is die er tegen is, is de kans groot dat het uitlekt,:cool:
net zoals nu gebeurt is door mark.
en het acc TBT was niet op orde om te edelen tegen gilead dus waarom 1-2 weken van te voren de massa kenbaar maken in EQUI^^.

mvg erwin
 

DeletedUser

Guest
Altijd zonde als je zit wat je op 1 schooldag kan missen ...
Achja ik zal het maar kort houden,
Danku EQUI voor deze actie, werkelijk waar. Dit zorgt voor 50x zoveel motivatie van ten eerste elke Divine speler, ten tweede van elke P speler en als laatste, wij geraken een plekje hoger in de ranglijst binnekort :D

@ Agonoize: Je meld dat dit een van de eerste werelden zijn van vele EQUI spelers, dat is niet ons probleem maar het jouwe. Dat is nu eenmaal jullie manier van recruiten, te kortzichtig.
Btw dit is ook rashani zijn eerste wereld en waar staat die nu? top 10.
Inderdaad, dat is ons probleem. En je hebt het over manier van recruiten? Pff, dat is van voor mijn tijd als leiding hoor ;) We kenden nu eenmaal véél minder spelers uit andere werelden die betrouwbaar én ervaren én actief waren, dus moeten we roeien met de roeispanen die we hebben hé, niet echt kortzichtig hoor dat ;) hebben jullie in de tijd van Ace ook moeten doen.
Ja, Rashani zal wel een echt natuurtalent zijn :)

Hey Widar,

- We merken ook dat we een rat in ons midden hadden die de naam Wolfy (M.) droeg.

Ik heb nooit info van equi naar buiten gegooid.
Maar deze situatie heb ik naar Zal doorgestuurt omdat ik dit niet vindt kunnen.
Heb mezelf kut gevoeld met Cerebral en toen wraak met funkytwinkel. Om dan nog eens andere mensen precies het zelfde te laten overkomen, nee.
Ik heb frank laten weten dat ik het er niet mee eens was maar niets veranderde. Jij kunt nu wel gaan doen dat je het er niet mee eens was.
Maar als je dat niet bent waarom dan toch doorgaan? je doet dit enkel om iets beter er uit te komen.

Waarom laat je zoiets enkel aan Frank weten? Er zijn 5-6 leiders in EQUI. Waarom contacteerde je mij of Masterkill, of Nakur of Bosshog daar niet over?? Ik zag er geen tot weinig kwaad in, omdat wij ook al regelmatig een backstab met spionage kregen van onze vijand. Met gelijke wapens strijden noem ik dat. In plaats van zonder werkelijk gesprek met de leiding direct je kwebbel te gaan openzetten vind ik behoorlijk dom van je. Wij als leiding stonden steeds open voor overleg, dus waarom deze keer niet? ;)

Verder heb ik mij buiten TBT gehouden tot op het moment dat men bij mij aanklopte 'ga je dit niet doen in plaats van Rocko-0 te gaan bemannen? Dan gaat Mark weer op Rocko-0 spelen.' Het leek dus zowaar alsof ik nog maar 1 keuze over had. Zoals ik al zei, in het eerste geval was het zeer vermakelijk om op interne fora te kunnen kijken. Echter heb ik geen enkel account in Divine, noch in Phalanx misbruikt of kapot laten gaan. Ik heb zelfs echt verdedigd tegen aanvallen.

Ik doe helemaal niets om mezelf er beter uit te laten komen. Ik plaats hier een uiteenzetting van mijn visie op de situatie. En waarom toch doorgaan? Omdat deze actie gelegitimeerd leek door de smerige acties via proxyservers op Civilaura en vinnie-95. Voor de vele spionageacties van Phalanx in LEF, door de smerige manier waarop ze Cerebral-Assasin gepakt hebben et cetera...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54616

Guest
Ik heb Equi altijd als een stabiele en goed samenwerkende stam gezien die zo veel mogelijk Fair Play speelden.

Het is echt jammer dat je zo'n actie moet doen om een oorlog tegen een stam een kans te geven. Ik vind het echt heel zielig.

Ik wens Divine en |P|halanx veel succes om deze backstabbers en gewoon lage mensen weg te spelen.

Mvg,

N.
 

DeletedUser58940

Guest
klein front????
heel TBT heeft front met van gilead.
en alle def van gilead was weg,(staat/stond bij TBT)
dus hoe makkelijk kan het dan zijn??:rolleyes:
en vanaf TBT zouden jullie gaan edelen.

@zombie.
natuurlijk weten jullie niks van de massa.
want als er ook maar 1 speler is die er tegen is, is de kans groot dat het uitlekt,:cool:
net zoals nu gebeurt is door mark.
en het acc TBT was niet op orde om te edelen tegen gilead dus waarom 1-2 weken van te voren de massa kenbaar maken in EQUI^^.

mvg erwin

kerel en wij zijn echt helderziend he wij wisten al voor vandaag zeker dat de leiding TBT heeft nope dat kan je erbij domen maar dat beslis je zelf

dus waaruit kunnen wij dat ervoor dan afleiden echt in jullie begin post staat zelf dat niemand het wist buiten de leiding en dat de leiding het niet op ons forum gewoon wouw droppen
 

DeletedUser58575

Guest
omdat wij ook al regelmatig een backstab met spionage kregen van onze vijand. Met gelijke wapens strijden noem ik dat.

Dit blijven we nu horen, maar vertel eens hoe Divine ooit een backstab naar EQUI gepleegd heeft dan? Ben hier wel zéér benieuwd naar namelijk. Heb het vandaag al 3 of 4 keer gehoord, maar nog niet 1 keer concreet over wat we dan gedaan zouden hebben, en ik ben ook nergens van op de hoogte. Lijkt me dat als je beschuldigingen wilt doen, onderbouwing wel op zijn plaats is.
 

DeletedUser39483

Guest
kerel en wij zijn echt helderziend he wij wisten al voor vandaag zeker dat de leiding TBT heeft nope dat kan je erbij domen maar dat beslis je zelf

dus waaruit kunnen wij dat ervoor dan afleiden echt in jullie begin post staat zelf dat niemand het wist buiten de leiding en dat de leiding het niet op ons forum gewoon wouw droppen

ja goeie leiding is het he;)
de stam weet niet eens wat er allemaal speelt, gelukkig gaat het er in divine wat anders aan toe.
gewoon open en bloot alles op tafel gooien. en van daaruit bekijken we verder.
maarja, dat zal wel niet normaal zijn:D

mvg erwin
 

DeletedUser

Guest
ik zal dan ook maar ff reageren,
wat ik dikgedrukt gequote heb ben ik het totaal niet mee eens,
team D&R zijn WEL veranwoordelijk!
zij hebben een EQUI speler op TBT laten komen in ruil om op een ander EQUI account te gaan spelen,
dus ten eerste wisten ze er al van wat er zou gebeuren, maar EQUI wil nog meer zekerheid en zet er een eigen speler op.
dus ik neem het team D&R wel zeker kwalijk.

en dan nog over die spy actie,
nu zeggen jullie ineens dat het alleen maar spioneren was,
maar uit betrouwbare bronnen stond er een giga massa op de planning op van gilead,
waarbij heel EQUI zou helpen.:eek:
en dan te weten dat alle def van gilead bij TBT stond.
toch wel zwak hoor.

mvg erwin

Je moet niet uit je duim zuigen, D&R valt niets te verwijten, zij wisten niets van spy-actie af.
En die giga massa planning op Van Gilead... euh neen :eek: We hadden amper tijd door alle VV's, wat zou het dan dat we een massa op hem plannen? :eek: De enige waar ik een massa op wou plannen was RR16 en Brokensound.
Je bronnen zijn toch niet zo correct vrees ik.
En je eigen uitspraken kloppen ook niet, er stond geen def van 'van gilead' bij TBT voor zover ik weet, enkel van littlerobbert.

Dat jullie het alweer zwarter willen maken dan het al is, is toch wel typerend.

Ik heb Equi altijd als een stabiele en goed samenwerkende stam gezien die zo veel mogelijk Fair Play speelden.

Het is echt jammer dat je zo'n actie moet doen om een oorlog tegen een stam een kans te geven. Ik vind het echt heel zielig.
Ik wens Divine en |P|halanx veel succes om deze backstabbers en gewoon lage mensen weg te spelen.

Mvg,

N.

Dat waren we ook tot we het spel op gelijke hoogte moesten gaan spelen. Er kwam continu info vrij over aankomende massa's van EQUI op Phalanx.
 

DeletedUser58940

Guest
ja goeie leiding is het he;)
de stam weet niet eens wat er allemaal speelt, gelukkig gaat het er in divine wat anders aan toe.
gewoon open en bloot alles op tafel gooien. en van daaruit bekijken we verder.
maarja, dat zal wel niet normaal zijn:D

mvg erwin

ik kan hier enkel op zeggen dat ik het een zeer goede manier van leiding geven vind wat divine doet maar weet dat niet elke stam zich daarop baseert dus ik hoop als de leiding blijft of ik blijf dat er hier enorme verandering komt want dit vind ik gewoon respectloos zowel naar vijand als Bg en naar stamleden wat hier is gebeurt
 

DeletedUser59417

Guest
Zijde 1:
Stammen: Insane
Zijde 2:
Spelers: Fus1on

Timeframe: Laatste 3 maanden


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 254
Kant 2: 42
Verschil: 212

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,268,397
Kant 2: 389,481
Verschil: 1,878,916

chart

mss idee om eerst je eigen account op orde te krijgen?

Zijde 1:
Spelers: Fus1on
Zijde 2:
Stammen: Insane

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 4
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 84,354
Kant 2: 33,118
Verschil: 51,236

chart


Zijn ze daar niet druk mee bezig???

Zie hier :rolleyes:.


Ps; ga eerst even zelf wat doen voordat je met je grote waffel op, resultaten van stamgenoten komt teren en ons in je lijstje gooit als slechtste spelers van w18. Trouwens hoe staat het met je aanvalsco al gevonden?
 

DeletedUser39483

Guest
Je moet niet uit je duim zuigen, D&R valt niets te verwijten, zij wisten niets van spy-actie af.
En die giga massa planning op Van Gilead... euh neen :eek: We hadden amper tijd door alle VV's, wat zou het dan dat we een massa op hem plannen? :eek: De enige waar ik een massa op wou plannen was RR16 en Brokensound.
Je bronnen zijn toch niet zo correct vrees ik.
En je eigen uitspraken kloppen ook niet, er stond geen def van 'van gilead' bij TBT voor zover ik weet, enkel van littlerobbert.

Dat jullie het alweer zwarter willen maken dan het al is, is toch wel typerend.

waarom zouden D&R naar een ander account gaan?
en al een nieuwe speler voor TBT hebben gevonden, die speler was al bekend bij D&R dus ze wisten ook dat het een EQUI speler was.
dus niet uit je nek lullen dat D&R niks wisten.

en wat betreft de def van gilead maak je jezelf alleen maar zwart, "voor zover ik weet".:eek:
dus je weet het niet eens zeker man!:rolleyes:

mvg erwin
 

DeletedUser54616

Guest
Dat waren we ook tot we het spel op gelijke hoogte moesten gaan spelen. Er kwam continu info vrij over aankomende massa's van EQUI op Phalanx.

Dat kan je doen ja, of je kan bij jezelf denken "ik ga niet op zo'n niveau spelen, en ga gewoon eerlijk mijn wereld proberen te spelen"

Maar dat zal wel mijn gedachte zijn?

Mvg,

N.
 

DeletedUser28445

Guest
Wat een verhaal zeg..

Iedereen maakt wel eens fouten of doet dingen die niet netjes zijn, maar dit is natuurlijk niet de manier om een oorlog te willen winnen. Dat doe je niet op zo'n smerige wijze. Vecht het liever eervol uit door terug te slaan met een massa dan op zo'n laag bij de grondse manier. Had toch wel wat meer verwacht van die Widar tbh. En soms zit het mee en vaak zit het tegen. |P| zat in een moeilijke periode en nu slaan ze ook terug en nu EQUI in een moeilijke periode zit stoppen er ineens een hoop mee?
Dit is niet bepaald motiverend, maar dit is iets te gauw opgegeven vind ik persoonlijk.

EQUI heb ik altijd gezien als een stam met veel ambitieuze nieuwe spelers en met een erg compact cluster waar nog zeker veel gehoord van ging worden. EQUI sloeg een slag, nu doen |P| en Divine het terug. Er is nog niks definitief gestreden meen ik.
 

DeletedUser54616

Guest
Wat een verhaal zeg..

Iedereen maakt wel eens fouten of doet dingen die niet netjes zijn, maar dit is natuurlijk niet de manier om een oorlog te willen winnen. Dat doe je niet op zo'n smerige wijze. Vecht het liever eervol uit door terug te slaan met een massa dan op zo'n laag bij de grondse manier. Had toch wel wat meer verwacht van die Widar tbh. En soms zit het mee en vaak zit het tegen. |P| zat in een moeilijke periode en nu slaan ze ook terug en nu EQUI in een moeilijke periode zit stoppen er ineens een hoop mee?
Dit is niet bepaald motiverend, maar dit is iets te gauw opgegeven vind ik persoonlijk.

EQUI heb ik altijd gezien als een stam met veel ambitieuze nieuwe spelers en met een erg compact cluster waar nog zeker veel gehoord van ging worden. EQUI sloeg een slag, nu doen |P| en Divine het terug. Er is nog niks definitief gestreden meen ik.

Helemaal mee eens D.
 

DeletedUser

Guest
Okay Okay, mooie poging tot P&P maar als je dit stukje eens goed leest dan heb ik hier een aantal aanmerkingen op.

Allereerst, ja, zwaar onder de gordel deze actie..

Maar er wordt hier beweerd dat Phalanx en Divine dus in deze hele wereld nog niks hebben uitgehaald? Ik kan me herinneren dat er de nodige dingen tussen Divine en Eiland zijn voorgevallen maar okay..

En dat Phalanx dan alle verliezen die zijn geleden afschuift op 1 speler en 1 speler alleen om hun eigen naam en eer te redden vind ik dan erg jammer en bovendien onrealistisch.

Verder is dit een slinkse manier om te proberen om EQUI-leden te laten leaven om een grote vijand weg te laten vallen en dat ze eindigen als Eiland-leden..

Je kunt nooit zeggen dat de fout van 2 spelers meteen de fout is van alle stam-leden, dit is gewoon niet fair.. Ook ze zien als groep voor die fout is niet fair..

Verder voor ikspeeleenspel.nl heb ik nog een aangename verrassing.. Voor mij althans :D
 
Bovenaan