- Reactiescore
- 736
Dit is echt een mislukt ver plas topic.
Yikes.
Yikes.
Dat ik het verste plas is niet gek vanwege mijn enorme stormDit is echt een mislukt ver plas topic.
Yikes.
Het begint natuurlijk bij Rick die een reactie wilt uitlokken, maar daar hoeft niemand op te happen per se en er wordt ook niet direct iemand zwart gemaakt: iedereen weet dat de alliantie allang opgegeven heeft. Maar als je stront praat, stoer doet en sarcastisch trots ergens op moest zijn, tja: dan is reageren niet verboden toch?
Ik snap je punt ergens wel hoor Okke, maar naar mijn mening gewoon beetje dom om zo te reageren op een post die obviously troll is.
Ik had graag een reactie op mijn vraag gewild. Helaas zit dat er denk ik niet in.Ik vraag me vooral af wat jullie hier nou mee willen bereiken? Nog even onterecht een speler afzeiken die jullie niet mogen? Nog even pronken met prestaties wat geen prestaties meer te noemen zijn?
De slechte punten van de alliantie en de goede punten van Cult zijn al 100x benoemd. Ik zou bijna geen enkele speler van de alliantie kunnen bedenken die zich echt heeft ingezet toen de wereld nog serieus bezig was, die nu nog steeds speelt. En dat is niet bedoeld om iemand op z'n tenen te trappen, maar alle motivatie om er nog iets van te maken is bij de alliantie al maanden verdwenen. Wees als Cult zijnde dan niet zo'n slechte winnaar dat er nu nog mensen (onterecht in mijn ogen) belachelijk gemaakt moeten worden.
Inderdaad, bij die eerste massa op Greedy waar ze -18 gingen was het floaterke odv1 namelijk die gerekt werd en ook niet GrisWas te weinig stamdef gestuurd destijds en te weinig activiteit in de eerste uren dat de edels liepen waardoor het voor mij bij lange na niet aan elkaar te snipen was.
AAO stond leeg hoor schatje.
Oei, is dit het einde van ODV?
Tja Martijn, ik ben ook n noob hè. T blijft mooi dat die debielen denken dat ik mijzelf goed vind xD. T scheelt dat zij ook 0 kunnen. Alleen n dom potje huilen bij hun vriendin als ze met de kaarten spelen.ODV zou niet eens vv moeten pakken op zo een top account. Die zouden dat zelf toch kunnen fixen @We Like Hot Chicks ?![]()
Tja Martijn, ik ben ook n noob hè. T blijft mooi dat die debielen denken dat ik mijzelf goed vind xD. T scheelt dat zij ook 0 kunnen. Alleen n dom potje huilen bij hun opblaaspopvriendin als ze m daarna niet omhoog krijgen.
Met een zakje paprika chips en smorgens wakker worden met een oranje loly.
Ik weet hoe t voelt om gerekt te worden Chris. T is oke. Volgende keer pakken we ze.
Cbc is niet te pakken
Ik sta +1 tegen CBC. Pure trots!!
Ik sta +1 tegen CBC. Pure trots!!