De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

Reactiescore
736
Dit is echt een mislukt ver plas topic.

Yikes.
 
Reactiescore
1.962
Het begint natuurlijk bij Rick die een reactie wilt uitlokken, maar daar hoeft niemand op te happen per se en er wordt ook niet direct iemand zwart gemaakt: iedereen weet dat de alliantie allang opgegeven heeft. Maar als je stront praat, stoer doet en sarcastisch trots ergens op moest zijn, tja: dan is reageren niet verboden toch? :)

Ik snap je punt ergens wel hoor Okke, maar naar mijn mening gewoon beetje dom om zo te reageren op een post die obviously troll is.

Hoe durf je dit te zeggen ik post immers altijd serieus?
 
Reactiescore
417
Ik vraag me vooral af wat jullie hier nou mee willen bereiken? Nog even onterecht een speler afzeiken die jullie niet mogen? Nog even pronken met prestaties wat geen prestaties meer te noemen zijn?

De slechte punten van de alliantie en de goede punten van Cult zijn al 100x benoemd. Ik zou bijna geen enkele speler van de alliantie kunnen bedenken die zich echt heeft ingezet toen de wereld nog serieus bezig was, die nu nog steeds speelt. En dat is niet bedoeld om iemand op z'n tenen te trappen, maar alle motivatie om er nog iets van te maken is bij de alliantie al maanden verdwenen. Wees als Cult zijnde dan niet zo'n slechte winnaar dat er nu nog mensen (onterecht in mijn ogen) belachelijk gemaakt moeten worden.
Ik had graag een reactie op mijn vraag gewild. Helaas zit dat er denk ik niet in.
Ik probeer ook zeker niemand af te zeiken daar word ik zelf noch iemand anders beter van.
Ook hoef ik niet echt te pronken met de prestatie anders had ik dat wel in mijn handtekening gezet. Of het wel of niet een prestatie is, laat ik dan even in het midden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jonathan vs WeLikeHotChicks zou wel een mooie strijd zijn voor een casual.
 
Reactiescore
6
Inderdaad, bij die eerste massa op Greedy waar ze -18 gingen was het floaterke odv1 namelijk die gerekt werd en ook niet Gris :biggrin: Was te weinig stamdef gestuurd destijds en te weinig activiteit in de eerste uren dat de edels liepen waardoor het voor mij bij lange na niet aan elkaar te snipen was.

AAO stond leeg hoor schatje.
 
Reactiescore
5.590
Oei, is dit het einde van ODV?
 
Reactiescore
7.918
Precies, anders ben je volgens Chris incapabel. Kan me toch niet voorstellen dat hij zichzelf zo incapabel vind?
 
Reactiescore
1.363
ODV zou niet eens vv moeten pakken op zo een top account. Die zouden dat zelf toch kunnen fixen @We Like Hot Chicks ? ;)
Tja Martijn, ik ben ook n noob hè. T blijft mooi dat die debielen denken dat ik mijzelf goed vind xD. T scheelt dat zij ook 0 kunnen. Alleen n dom potje huilen bij hun vriendin als ze met de kaarten spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
127
Tja Martijn, ik ben ook n noob hè. T blijft mooi dat die debielen denken dat ik mijzelf goed vind xD. T scheelt dat zij ook 0 kunnen. Alleen n dom potje huilen bij hun opblaaspopvriendin als ze m daarna niet omhoog krijgen.


Met een zakje paprika chips en smorgens wakker worden met een oranje loly.

Ik weet hoe t voelt om gerekt te worden Chris. T is oke. Volgende keer pakken we ze.
 
Reactiescore
5.590
Klopt, wij pakken alleen, vooral bijpakken.
 
Reactiescore
524
haha #trotsopjou
 
Reactiescore
5.590
Roedie ik zou weg wezen, volgens mij heeft Exact een oogje op je
 
Bovenaan