Conceived by Communism
Casanova W36
- Reactiescore
- 1.702
Beste wereldgenoten,
Toen de wereld nog maar een paar weken oud was, werd van alle daken geschreeuwd “Wereld 81 is geen leuke wereld, zij is al gespeeld!”. De wereld begon op 8 juli 2021, we zijn nu bijna drie en halve maand verder en geloof mij als ik zeg dat deze wereld allesbehalve gespeeld is. Neen! We kunnen nauwelijks spreken van een gespeelde wereld, dat heeft allemaal te maken met hoe de wereld zich heeft ontwikkeld en dus welke keuzes gemaakt zijn door individuen, accounts, noem maar op!
De wereld is nog niet gespeeld, dat is een conclusie die ik trek. Zou zij snel gespeeld kunnen zijn? Natuurlijk kan dat. Toch vond ik deze wereld waardig genoeg om mijn kostbare vrije tijd in een topic te investeren. Dit topic zal verschillende functies hebben, maar formeel is het de oorlogsverklaring aan de groep die we binnen Cult kennen als “de alliantie”. Mogelijk van de buitenkant kijkend naar de ranglijst lijkt deze wereld gespeeld, maar dat is een vergissing! Ik neem je mee op reis, van het begin van deze wereld tot het heden. Ga in je donkere fauteuil zitten, zet de TV wat zachter, neem een vers bakje koffie of thee: We zijn begonnen!
De verhalen die tussendoor de ronde doen zijn niet serieus bedoeld en dus ook als fictie bedoeld. Neem het proza net zo serieus als de stemronde van het Eurovisie Songfestival.
Bijlagen
Laatst bewerkt: