De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

Reactiescore
1.363
Probleem was dat ik er niet was Chris, niks met incapabel te maken. Zelfde geldt voor de rest overigens. Je hebt van die dagen, gelukkig was Mel er ja. Alleen in een ander scenario float een van ons als we tijd hebben.
Vind ik wel tbh.
Aangezien ik van jullie clubje (cbc) + stabber/mol nog nooit echt heb gezien of jullie defensief capabel waren in game, blijft mijn mening nog steeds het zelfde.
En weer thanks voort bevestigen van de easymodus :D. Jullie lullen jezelf zo heerlijk nu naar mijn gelijk :p.
 

DeletedUser69389

Guest
Vind ik wel tbh.
Aangezien ik van jullie clubje (cbc) + stabber/mol nog nooit echt heb gezien of jullie defensief capabel waren in game, blijft mijn mening nog steeds het zelfde.
En weer thanks voort bevestigen van de easymodus :D. Jullie lullen jezelf zo heerlijk nu naar mijn gelijk :p.
Chris janknoob. Speelkwartier is over. Zelfs voor jou zijn dit soort posts om te janken.....<3
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Vind ik wel tbh.
Aangezien ik van jullie clubje (cbc) + stabber/mol nog nooit echt heb gezien of jullie defensief capabel waren in game, blijft mijn mening nog steeds het zelfde.
En weer thanks voort bevestigen van de easymodus :D. Jullie lullen jezelf zo heerlijk nu naar mijn gelijk :p.

Gelukkig boeit jouw mening niet:biggrin:
 
Reactiescore
5.610
Vind ik wel tbh.
Aangezien ik van jullie clubje (cbc) + stabber/mol nog nooit echt heb gezien of jullie defensief capabel waren in game, blijft mijn mening nog steeds het zelfde.
En weer thanks voort bevestigen van de easymodus :D. Jullie lullen jezelf zo heerlijk nu naar mijn gelijk :p.
Lol vooralsnog kwam onze ODD niet alleen van die ene massa en zijn we meerdere keren (side) target geweest. Ook -0 door eigen spelers.

Ik heb verder niks tegen jou Chris. Als een van de enige, overigens. EZ modus wel als je kijkt naar kwaliteit, jullie waren kapot slecht en gaven al op na n dag. Kwantiteit had je het veel beter voor elkaar en was het niet EZ modus.
Al met al heb ik een leuke wereld gehad, maar was het de meest uitdagende? Nee absoluut niet, meer EZ mode dan wat anders inderdaad.
 
Reactiescore
903
Conclusie van heel dit verhaal: Bunny top!
 
Reactiescore
1.363
Lol vooralsnog kwam onze ODD niet alleen van die ene massa en zijn we meerdere keren (side) target geweest. Ook -0 door eigen spelers.

Ik heb verder niks tegen jou Chris. Als een van de enige, overigens. EZ modus wel als je kijkt naar kwaliteit, jullie waren kapot slecht en gaven al op na n dag. Kwantiteit had je het veel beter voor elkaar en was het niet EZ modus.
Al met al heb ik een leuke wereld gehad, maar was het de meest uitdagende? Nee absoluut niet, meer EZ mode dan wat anders inderdaad.
Kan kloppen.

Heb ook niks tegen jou he tombo, vind het alleen jammer dat jij met allemaal domme, incapabele mongolen in een stam gaat zitten wat jou naar beneden haalt..
In het algemeen was de alliantie idd rete slecht, klopt. Waarom was ik anders na een tijdje uit die discord gegaan.. Irriteerde mij de pleuris aan die lui.
Bij jullie ook genoeg slechte accounts/lui hoor...

Leuke wereld heb ik persoonlijk niet gehad(ik speel persoonlijk altijd t liefste op mijn eigen accie), wel erg leuke lui leren kennen op greedy :)
Ik speelde er alleen, omdat daansko mij vroeg, wou eerst niet, omdat ik toch wist dat t een verloren strijd was (easy modus voor jullie), maar voor de uitdaging toch maar gegaan.. En gelijk gekregen.
 

DeletedUser69389

Guest
Als een tank op een varken.. Beetje overkill, nietwaar Martijn? :biggrin:


(Slaat als een tang op een varken*).
Oeps typfoutje totaal over het hoofd gezien haha. Maar inderdaad dat zou geen lekkere beenham opleveren
 
Reactiescore
676
@odv1 je daden zijn vergeten vrind!

Inderdaad, bij die eerste massa op Greedy waar ze -18 gingen was het floaterke odv1 namelijk die gerekt werd en ook niet Gris :biggrin: Was te weinig stamdef gestuurd destijds en te weinig activiteit in de eerste uren dat de edels liepen waardoor het voor mij bij lange na niet aan elkaar te snipen was.
 
Reactiescore
676
Ik vraag me vooral af wat jullie hier nou mee willen bereiken? Nog even onterecht een speler afzeiken die jullie niet mogen? Nog even pronken met prestaties wat geen prestaties meer te noemen zijn?

De slechte punten van de alliantie en de goede punten van Cult zijn al 100x benoemd. Ik zou bijna geen enkele speler van de alliantie kunnen bedenken die zich echt heeft ingezet toen de wereld nog serieus bezig was, die nu nog steeds speelt. En dat is niet bedoeld om iemand op z'n tenen te trappen, maar alle motivatie om er nog iets van te maken is bij de alliantie al maanden verdwenen. Wees als Cult zijnde dan niet zo'n slechte winnaar dat er nu nog mensen (onterecht in mijn ogen) belachelijk gemaakt moeten worden.
 
Reactiescore
127
mee eens okke, altijd maar die vervelende mannetjes bij cult.
 
Reactiescore
5.610
Eens, nare ventjes
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik vraag me vooral af wat jullie hier nou mee willen bereiken? Nog even onterecht een speler afzeiken die jullie niet mogen? Nog even pronken met prestaties wat geen prestaties meer te noemen zijn?

De slechte punten van de alliantie en de goede punten van Cult zijn al 100x benoemd. Ik zou bijna geen enkele speler van de alliantie kunnen bedenken die zich echt heeft ingezet toen de wereld nog serieus bezig was, die nu nog steeds speelt. En dat is niet bedoeld om iemand op z'n tenen te trappen, maar alle motivatie om er nog iets van te maken is bij de alliantie al maanden verdwenen. Wees als Cult zijnde dan niet zo'n slechte winnaar dat er nu nog mensen (onterecht in mijn ogen) belachelijk gemaakt moeten worden.

Het begint natuurlijk bij Rick die een reactie wilt uitlokken, maar daar hoeft niemand op te happen per se en er wordt ook niet direct iemand zwart gemaakt: iedereen weet dat de alliantie allang opgegeven heeft. Maar als je stront praat, stoer doet en sarcastisch trots ergens op moest zijn, tja: dan is reageren niet verboden toch? :)

Ik snap je punt ergens wel hoor Okke, maar naar mijn mening gewoon beetje dom om zo te reageren op een post die obviously troll is.
 
Reactiescore
1.869
Het is weer een mooie dag voor We Like Hot chicks om opnieuw -50 te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan