De Mental autobiografie

DeletedUser73091

Guest
Jammer dat Cyan uiteindelijk niet Ollies Helden had gerecruiteerd :mad:



Ik ben juist van mening dat het leek door de propaganda van Cyan dat ze de meeste skills hadden. Op propaganda gebied was Mental nog niet echt sterk vond ik, dat gebeurde pas in een later stadium van deze wereld.
Daardoor leek Cyan ook de sterkere met betere spelers, vooral dus hoe ze zich hier vertoonden en hoe Mental dat niet op die manier deed.

Daarnaast vind ik wel dat bepaalde spelers in die periode Mental in de steek hebben gelaten, of spelers waarbij het er niet uit kwam waar vooraf wel vol lof over gesproken werd/ze zich eerdere werelden wel hebben bewezen. Neem bijvoorbeeld een iets latere periode het zuiden van Mental, hoe simpel bepaalde spelers werden weggespeeld of plots stopten op het account omdat ze er geen zin meer in hadden.

Ik spreek nu over een weedish e.d., spelers die niet zoveel betekend hebben voor w37, mr die enorm capabel leken in mijn ogen. P&p werd door mental niet gedaan idd, of toch enorm weinig; waarom, tjah, jah, wie zal het zeggen :s

Bedoel je in die periode weet nie en/of tommieboy? of? want buiten die 2 en mrgrizzly hebben we niet echt vaste spelers verloren.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat Cyan uiteindelijk niet Ollies Helden had gerecruiteerd :mad:



Ik ben juist van mening dat het leek door de propaganda van Cyan dat ze de meeste skills hadden. Op propaganda gebied was Mental nog niet echt sterk vond ik, dat gebeurde pas in een later stadium van deze wereld.
Daardoor leek Cyan ook de sterkere met betere spelers, vooral dus hoe ze zich hier vertoonden en hoe Mental dat niet op die manier deed.

Cyan was op het begin ook gewoon hele sterke stam, dat 'leek' mag je wel veranderen naar 'was', enkel stopten er veel van deze sterkere spelers in een veel te vroeg stadium. Bij de val van Cyan was ik bijv. de enige die er nog vanaf het begin bij was, de rest was al foetsie en vervangen of er in een wat later stadium bij gekomen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Cyan was op het begin ook gewoon hele sterke stam, dat 'leek' mag je wel veranderen naar 'was', enkel stopten er veel van deze sterkere spelers in een veel te vroeg stadium. Bij de val van Cyan was ik bijv. de enige die er nog vanaf het begin bij was, de rest was al foetsie en vervangen of er in een wat later stadium bij gekomen.

Noob!
 

DeletedUser61042

Guest
Dit was een leuker stukje om te lezen dan het eerste hoofdstuk.
 

DeletedUser73091

Guest
Dit was een leuker stukje om te lezen dan het eerste hoofdstuk.

Het eerste hoofdstuk was lastig; ik was de enige die nog zaken uit z'n eigen geheugen kon halen (rest van de schrijvers, en eigg heel mental), is er pas later bijgekomen. Maar ook voor mij kwam mijn topperiode in mental pas later.

En mijn co-schrijver van het eerste hoofdstuk was een beetje vrij inactief, terwijl m'n coschrijver het 2e hoofdstuk een stuk actiever was :p.
 

DeletedUser72524

Guest
Zeer leuk concept, ga ze zeker allemaal lezen;)

Thanks fijn om te horen :D


Ook jij bedankt, dit soort reacties motiveren ons

Dit was een leuker stukje om te lezen dan het eerste hoofdstuk.

Kusjes voor Auri, komt ook omdat de eerste hoofdstuk inleidend was en er niet veel leuks was gebeurd.

Het eerste hoofdstuk was lastig; ik was de enige die nog zaken uit z'n eigen geheugen kon halen (rest van de schrijvers, en eigg heel mental), is er pas later bijgekomen. Maar ook voor mij kwam mijn topperiode in mental pas later.

En mijn co-schrijver van het eerste hoofdstuk was een beetje vrij inactief, terwijl m'n coschrijver het 2e hoofdstuk een stuk actiever was :p.

Gezien ik weet wie jouw eerste co-schrijver was geloof ik er niks van dat hij inactief was!
 

DeletedUser72524

Guest
Hoofdstuk 3 staat erop, dit was een periode waar enorm veel is gebeurd in een korte tijd en waarschijnlijk 1 van de belangrijkste gebeurtenissen van w37. Helaas kent een post maar 10k tekens en paste er dus niet alles op. Wellicht dat ik morgen nog een extra post typ over verschillende gebeurtenissen die we nu als minder belangrijk achtte en ook minder aandacht aan hebben gegeven.

Stelling van de week
Indien Cyan er niet voor koos om Nilva de oorlog te verklaren was Mental kansloos geweest en had het niet overleefd!
 

DeletedUser61042

Guest
Later joh:p jammer dat je het verschil kunt opmerken dat het verschillend is geschreven.
 

DeletedUser73972

Guest
Later joh:p jammer dat je het verschil kunt opmerken dat het verschillend is geschreven.

true, zou mooier zijn moest alles in hetzelfde genre zijn, maar het verhaal van mental kan nu eenmaal niet geschreven worden door 1 enkel individu. Wat vind je de mooiste stijl? :D
 
Reactiescore
1.075
ik zie enkel noob stijlen dus dat scheelt.
 
Reactiescore
582
Ik vind dat ze het goed doen... er zitten geen grote fouten in, men overdrijft niet etc etc.

Ik zou er van alles aan toe kunnen voegen (kleinere zaken, verdiepingen, contacten)... maar dat hoeft niet. In grote lijnen klopt alles en de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars, daar behoor ik niet meer toe. Ik heb voortijdig afscheid genomen.
 

DeletedUser73147

Guest
Ik vind dat ze het goed doen... er zitten geen grote fouten in, men overdrijft niet etc etc.

Ik zou er van alles aan toe kunnen voegen (kleinere zaken, verdiepingen, contacten)... maar dat hoeft niet. In grote lijnen klopt alles en de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars, daar behoor ik niet meer toe. Ik heb voortijdig afscheid genomen.

Misschien tijd voor een comeback op een andere wereld? :D
 

DeletedUser73972

Guest
Ik vind dat ze het goed doen... er zitten geen grote fouten in, men overdrijft niet etc etc.

Ik zou er van alles aan toe kunnen voegen (kleinere zaken, verdiepingen, contacten)... maar dat hoeft niet. In grote lijnen klopt alles en de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars, daar behoor ik niet meer toe. Ik heb voortijdig afscheid genomen.

We moeten ook keer op keer filteren watwe erbij willen door die stomme limiet van 10.000 tekens in een post, tot nu toe zaten we er altijd een paar duizend boven :p
 

DeletedUser60969

Guest
Was het trouwens ook niet zo dat de recruits:
Tommieboyy, Lucifertje & Weet Nie
In 1e instantie naar Cyan zouden gaan en Mental ze eigenlijk over heeft gehaald om toch voor Mental te kiezen ipv Cyan?
Althans ik kan me herinneren dat de bespelers van Weet nie (Onno o.a.) en Lucifertje eerst naar Cyan zouden gaan, en dat die spelers Cyan ook hun woord hadden gegeven om daar heen te gaan.

Uiteindelijk bleken die recruits ook weer erg belangrijk voor Mental, waarna de discussie los kwam op het AF dat Mental spelers recruitte van een stam waar ze in oorlog mee waren.
 
Reactiescore
582
Lucifertje wilde wel naar ons, de rest liever naar Cyan. Maar het meest van al wilde ze bij elkaar blijven. Uiteindelijk (lang verhaal) werd het dus Mental.
 

DeletedUser73091

Guest
Weet nie verkoos nilva boven cyan, en cyan boven mental; luci wilde mental en tommieboy volgde de rest. Nilva heeft Weet nie overgehaald om dan toch voor mental te kiezen aangezien toch het plan van een gezamenlijke einde toch op tafel lag, en dit beter paste in edellijnen e.d.
 

DeletedUser61042

Guest
Ik vind dat ze het goed doen... er zitten geen grote fouten in, men overdrijft niet etc etc.

Ik zou er van alles aan toe kunnen voegen (kleinere zaken, verdiepingen, contacten)... maar dat hoeft niet. In grote lijnen klopt alles en de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaars, daar behoor ik niet meer toe. Ik heb voortijdig afscheid genomen.

Ik zeg ook niet dat ze het fout doen:p het is enkel jammer dat het soms opvalt want het ene stukje is prettiger te lezen als het andere:p
 
Bovenaan