De Mental autobiografie

DeletedUser73091

Guest
Vgm was je niet tegen mij, dat kan wat over mij zeggen of dat jij in verloop van tijd veranderd bent :rolleyes:

bwa, ik nam liever cyan over dan swag, dus in dat opzicht boeide jouw recruit me niet zoveel, zolang ik maar geen clears moest verneuken op 2erang targets :p
 

DeletedUser72945

Guest
bwa, ik nam liever cyan over dan swag, dus in dat opzicht boeide jouw recruit me niet zoveel, zolang ik maar geen clears moest verneuken op 2erang targets :p

En toen kwam ik er nog bij, hey!

(als nieuwe co van SWAG acc, dat binnen de week hoofdspeler werd :D)
 
Reactiescore
57
Waar slaan die deadlines op, ik wil teksten lezen. Duuuuurt lang
 
Reactiescore
1.367
IKR, stomme honden :(
 

DeletedUser73972

Guest
De bedoeling is ook dat we over sommige specifieke onderdelen nog even kunnen ingaan / over naparaten, onderwerpen waar anders geen oog meer op zou vallen als alles in 1 keer gepost word. Dan krijg je een dag of 2 dat er meer tl;dr posts geplaatst worden, dat de andere onderwerpen die even belangrijk zijn voor w37 niet worden gelezen of op een manier worden gelezen van 'laten we hier snel doorgaan want straks komt mijn lievelingsstuk'.

JK we hadden gewoon geen zin om alles in 1 keer te schrijven.
 

DeletedUser72524

Guest
Hoofdstuk 2 staat erop, hierbij een stelling: Mental was op het moment van Hoofdstuk 2 al de beste stam van de grote vier! (Periode maart - mei)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Dit deel vond ik een pak leuker om te lezen omdat ik me ook pas vanaf deze periode in mental begon te interesseren :p
Trouwens ben ik van mening dat op het vlak van pure skills mental toen niet de beste stam was, maar cyan. Daar tegenover denk ik wel dat mental toen al de meest coherente spelersgroep had & beste leiding, gezien de leiding van heinz (cleonito) en nilva (hokuzpokuz) zowiezo al niet goed waren
 

DeletedUser73091

Guest
Dit deel vond ik een pak leuker om te lezen omdat ik me ook pas vanaf deze periode in mental begon te interesseren :p
Trouwens ben ik van mening dat op het vlak van pure skills mental toen niet de beste stam was, maar cyan. Daar tegenover denk ik wel dat mental toen al de meest coherente spelersgroep had & beste leiding, gezien de leiding van heinz (cleonito) en nilva (hokuzpokuz) zowiezo al niet goed waren

Cleo was toen nog geen leiding, hokuz werd toen door heel w37 als uiterst bekwaam geacht, dus op dat punt zit je toch een beetje fout. Cyan, had waarschijnlijk de meeste skills ja, hoewel vele bij mental meer konden dan dat ze getoond hebben (ik denk aan de eerste wever (jos), phalanx44, duke of windsor,...)
 

DeletedUser73972

Guest
oh ik dacht dat er in het verhaal stond dat cleo al leiderstaken opnam :p Hokuz werd bekwaam geacht, maar wat er daarna gebeurde was toch alles behalve dat. Als ik me succesvol een jaar lang zou kunnen voordoen als de beste speler van tw, en erna door de mand val, ben ik toch nooit de beste speler van tw geweest? :p
 

DeletedUser72524

Guest
Cleo was toen nog geen leiding, hokuz werd toen door heel w37 als uiterst bekwaam geacht, dus op dat punt zit je toch een beetje fout. Cyan, had waarschijnlijk de meeste skills ja, hoewel vele bij mental meer konden dan dat ze getoond hebben (ik denk aan de eerste wever (jos), phalanx44, duke of windsor,...)

Duke zat volgens mij nog niet in Mental :p
 

DeletedUser60969

Guest
Jammer dat Cyan uiteindelijk niet Ollies Helden had gerecruiteerd :mad:

Cleo was toen nog geen leiding, hokuz werd toen door heel w37 als uiterst bekwaam geacht, dus op dat punt zit je toch een beetje fout. Cyan, had waarschijnlijk de meeste skills ja, hoewel vele bij mental meer konden dan dat ze getoond hebben (ik denk aan de eerste wever (jos), phalanx44, duke of windsor,...)

Ik ben juist van mening dat het leek door de propaganda van Cyan dat ze de meeste skills hadden. Op propaganda gebied was Mental nog niet echt sterk vond ik, dat gebeurde pas in een later stadium van deze wereld.
Daardoor leek Cyan ook de sterkere met betere spelers, vooral dus hoe ze zich hier vertoonden en hoe Mental dat niet op die manier deed.

Daarnaast vind ik wel dat bepaalde spelers in die periode Mental in de steek hebben gelaten, of spelers waarbij het er niet uit kwam waar vooraf wel vol lof over gesproken werd/ze zich eerdere werelden wel hebben bewezen. Neem bijvoorbeeld een iets latere periode het zuiden van Mental, hoe simpel bepaalde spelers werden weggespeeld of plots stopten op het account omdat ze er geen zin meer in hadden.
 

DeletedUser72524

Guest
Ollies Helden bleek te noob te zijn voor Cyan hoorde ik, kwam omdat Matthijs en Wilco er toen nog niet opzaten.
 
Bovenaan