DeletedUser72524
Guest
Lala is een baasje 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Je nieuwe bijnaam sinds Triador je zo noemde![]()
Hoezo noemt Triador mij lala?![]()
Mooi geschreven!
Ik las het met veel interesse, omdat ik zelf toen al gestopt was.
Leuk dus om zo het hele eind van het verhaal te horen!
Nu al benieuwd naar het volgende hoofdstuk. Wanneer komt die?![]()
Tijdlijn klopt geen ene fuck van.
Mag ik trouwens vragen wat de deal tussen Warre en mij was? Of is dat deel pas te sprake gekomen nadat ik gestopt was? Want zover ik weet is er nooit een deal tussen mij en Warre geweest, en als die dat had geprobeerd had ik sowieso geweigerd omdat Warre gewoon een kneus is.
Ik was volgens mij 20-05 gestopt, ben daar namelijk dus wel benieuwd naar![]()
Ik weet nog wel wat de afspraak zou zijn en ik lees wel een aantal onzorgvuldigheden/rollen van andere spelers etc... waarop ik zou kunnen reageren, maar ik zei het al eerder... de overwinnaars schrijven de geschiedenis en onthou mij daarom wel van commentaar.
Zeg maar gerust zo'n beetje de meest inactieve leider de hele periode dat hij leider was.Jordy
Jordy was misschien wel het afgelopen jaar de meest inactieve leider die een stam ooit heeft gekend. Het was wel een leider die zich voornamelijk de eerste periode van Mental heeft ingezet voor de stam en door zijn inzet en vooral structurele vaardigheden de stam heeft vormgegeven tot een uiteindelijke wereld-winnende stam. Jordy bedankt voor het oprichten van Mental, het maken van velen ontzettend goede strategische keuzes en natuurlijk het maken voor de draaiboeken die enorm veel werden gebruikt door iedereen.