De Mental autobiografie

DeletedUser72524

Guest
Er is niet één echte aanleiding te noemen voor het vallen van Story. De negatieve lijn werd al medio februari ingezet toen de massa´s en acties steeds minder succes kregen en we zelf een defftekort kregen doordat er sommigen waren die al dan niet moedwillig te offensief wilden spelen of deff achterhielden. Het stoppen van Glenn als leider en als speler zorgde natuurlijk ook voor een klap in eerste instantie al is dat wel redelijk opgevangen door mijn eigen gedrevenheid. Ik heb getracht in april nog een grens in te voeren van minimaal 66% deff voor Rimaccounts, wat normaal is in gerespecteerde stammen, maar hier kwam een enorme weerstand tegen, want hoe kon ik voor anderen bepalen hoeveel deff en off zij hadden? Ze noemden het betutteling. De uiteindelijke definitieve val kwam door de harde klappen op het eind, het wegvallen van Blacky, Repel en Ethno en tot slot het ontstaan van dat Kerkenscript. Het broze moraal wat er nog was viel daarmee definitief in duigen.

Ik wil niet Mental omhoog prijzen, maar dit was ook één van de succesbepalende factoren in Mental. Het hebben van bijna tot geen arrogante spelers die naar mijn mening Story in overvloed bezitten of in ieder geval leden die zichzelf niet wilde opofferen. De leden in Mental konden makkelijk ja en amen zeggen tegen beslissingen van de stam (vooral in de fase dat Jordy en Triador leider waren) omdat men wist dat de leiders een betere overview hadden en het beste met de stam over hadden.
 
Reactiescore
1.367
Ik wil niet Mental omhoog prijzen, maar dit was ook één van de succesbepalende factoren in Mental. Het hebben van bijna tot geen arrogante spelers die naar mijn mening Story in overvloed bezitten of in ieder geval leden die zichzelf niet wilde opofferen. De leden in Mental konden makkelijk ja en amen zeggen tegen beslissingen van de stam (vooral in de fase dat Jordy en Triador leider waren) omdat men wist dat de leiders een betere overview hadden en het beste met de stam over hadden.

l0l0l0l0l0l

to be fair, ik was op een gegeven moment 95% def voor de stam
 

DeletedUser72524

Guest
Jij en Robert waren ook één van de enige moeilijk doeners en zelfs dat was te overzien :p
 
Reactiescore
1.367
indd, dat is toch leuk om te doen? Overal tegen in gaan XD
 

DeletedUser72524

Guest
Robert was helemaal leuk, met zijn 16 co's haahah. Wilde ik hem aanspreken op zijn gedrag, zij die dat het niet Robert's schema was en verzon constant andere co's om contact met mij te vermijden.

Heldje die Robert.
 
Reactiescore
1.367
godver, dat ik daar niet aan gedacht heb.. Daarintegen ben ik wel zo ego om 80% van RA voor mijzelf te claimen en floris die andere 20% te schenken
 

DeletedUser73132

Guest
Mwa oprichtend van Legend niet zozeer, maar eerder inactiviteit van die hoek, wat wel werd gestut door nieuwe spelers, maar in 1 vaag werd weggeslagen door het weglopen van Treibalguppen. Het leek erop dat dat Tasarinan werd gestut en ik had zoals je weet samen met nog een paar een heel draaiboek gereed gemaakt om daar langzamerhand de druk weg te nemen en met als uiteindelijke doel het vernietigen van Cabbie. Het is naar mijn mening vooral dat Treibalguppen viel en we daar pas te laat vv weer van kregen, maar schade was toen al geschied en moraal in jullie hoek gebroken.




Mwa dat valt niet te zeggen. Je kunt mij niet zeggen dat Mazumba en die andere topaccounts waren. Ik had een heel plan gemaakt, kan kaartje niet laten zien, omdat laptop waar het opstond in November is gecrashed. Maar ik had een 6 stappenplan gemaakt voor het oosten en waarbij het de bedoeling was om Cabbie in een tang te krijgen en waarbij YouKnowMyname stap 1 was. Daarna zouden we vanuit het noorden en zuiden Tsjik meer front willen geven en de rim rechts van Cabbie te pakken doormiddel van een shitload aan edelclears en dergelijke op Mazumba en die andere en een gigantische fakemassa op Cabbie daarvoor. Had het nog moeten zien als Treibal niet zo raar had lopen doen, want voor aantal Legend accounts zorgde het bij Story komen en het succes krijgen op YKMN echt voor een moraalboost en zeker na het wegwerken van die beun accounts. Kwam echt weer hoop om iets te bereiken.




Er is niet één echte aanleiding te noemen voor het vallen van Story. De negatieve lijn werd al medio februari ingezet toen de massa´s en acties steeds minder succes kregen en we zelf een defftekort kregen doordat er sommigen waren die al dan niet moedwillig te offensief wilden spelen of deff achterhielden. Het stoppen van Glenn als leider en als speler zorgde natuurlijk ook voor een klap in eerste instantie al is dat wel redelijk opgevangen door mijn eigen gedrevenheid. Ik heb getracht in april nog een grens in te voeren van minimaal 66% deff voor Rimaccounts, wat normaal is in gerespecteerde stammen, maar hier kwam een enorme weerstand tegen, want hoe kon ik voor anderen bepalen hoeveel deff en off zij hadden? Ze noemden het betutteling. De uiteindelijke definitieve val kwam door de harde klappen op het eind, het wegvallen van Blacky, Repel en Ethno en tot slot het ontstaan van dat Kerkenscript. Het broze moraal wat er nog was viel daarmee definitief in duigen.

Volgens mij zijn jullie niet verder gekomen dan 1 succesvolle massa op YKMN en een redelijke op Mazumba. :rolleyes:

Ik geloof niet dat wanneer Treibalguppen niet ineens wegviel het heel anders was gelopen. Want wij hadden een soortgelijk probleem met Mooro die moest worden ingezet als wapen met meer dan 300 edels. Het probleem lag denk ik in het oosten vooral aan activiteit, want na jullie succesvolle massa op Mazumba, waar het echt een enorme puinhoop was (front stond nauwelijks gestackt, mixdorpen etc), hebben jullie nooit de druk verder opgevoerd op Mazumba, terwijl het duidelijk een zwakke schakel was in die hoek. Aan de andere kant bleven wij met verschillende spelers in het oosten (Cabbie, Stecol, Rempdebiel, De Tuinman, etc) de druk steeds verder opvoeren richting Tasarinan / Treibalguppen dat jullie eigenlijk alleen nog maar bezig waren met deffen, wat immers onze bedoeling was. De aanval is de beste verdediging en dat is in het oosten wederom gebleken.
 

DeletedUser64104

Guest
Nee, maar het had er wel voor kunnen zorgen dat de boel daar iets vertraagde, ipv dat speler ineens van de aardbodem verdwijnt en onbereikbaar is. Ja dan ligt de weg al helemaal open + voor het moraal is dat vervelend.

Verder waren jullie front spelers veel beter geclusterd in het zuiden (phalanxed), terwijl treibal, street en winter dwars erop lagen. Ovice, hugo en Eaglez naar boven duwen waren tevergeefs, door activiteit.

En toen werd ik ook maar def leverancier
 

Deleted User - 487936070

Guest
Danny is gewoon 20x gequit om zo maar Sander te ontwijken..
 
Reactiescore
1.075
uiteindelijk ben ik de enige die telt samen met fichtme rulen wij de wereld!!!
 

DeletedUser61042

Guest
Volgens mij zijn jullie niet verder gekomen dan 1 succesvolle massa op YKMN en een redelijke op Mazumba. :rolleyes:

Ik geloof niet dat wanneer Treibalguppen niet ineens wegviel het heel anders was gelopen. Want wij hadden een soortgelijk probleem met Mooro die moest worden ingezet als wapen met meer dan 300 edels. Het probleem lag denk ik in het oosten vooral aan activiteit, want na jullie succesvolle massa op Mazumba, waar het echt een enorme puinhoop was (front stond nauwelijks gestackt, mixdorpen etc), hebben jullie nooit de druk verder opgevoerd op Mazumba, terwijl het duidelijk een zwakke schakel was in die hoek. Aan de andere kant bleven wij met verschillende spelers in het oosten (Cabbie, Stecol, Rempdebiel, De Tuinman, etc) de druk steeds verder opvoeren richting Tasarinan / Treibalguppen dat jullie eigenlijk alleen nog maar bezig waren met deffen, wat immers onze bedoeling was. De aanval is de beste verdediging en dat is in het oosten wederom gebleken.

Tommyboy lucifertje was redelijke succesvol
 

DeletedUser66129

Guest
Tommyboy lucifertje was redelijke succesvol

Tommieboy, nee niet echt. Tommieboy stond zwaar gestackt en dan had hij al zijn eigen def nog thuis staan voor preventieve os. En hij speelde 90% def ofzo...

Hij is uiteindelijk (misschien door de druk, misschien ook niet) zelf op BB gegaan.

Wat wel succesvol was is Lucifertje ja en met name Weet nie :p
 
Reactiescore
1.367
Tommie heeft nooit druk gehad, zat vver op en toen we Premium acc aanzetten logde de eigenaar...
 

DeletedUser66129

Guest
Tommie heeft nooit druk gehad, zat vver op en toen we Premium acc aanzetten logde de eigenaar...

Enkele aanvallen op Tommie gedaan vanuit Repel, geen succes vanwege het 6/7 brede front zware stack. Daarna een plan gemaakt om zijn front te gaan vergroten door eerst Lucifertje aan te pakken en dan met name het deel wat grens had met Tommie, daar merkte we direct al een zwak punt van Tommie door in zijn safe deel te gaan komen.

Maar toen we Lucifertje eenmaal goed aan het breken waren werd Tommie al BB..
 

DeletedUser72524

Guest
Fak jullie, laatste hoofdstuk komt gewoon Dinsdag dus ff wachten! Steven gaat zijn eerste hoofdstuk typen, dus het wordt sws goud!
 
Reactiescore
1.367
Enkele aanvallen op Tommie gedaan vanuit Repel, geen succes vanwege het 6/7 brede front zware stack. Daarna een plan gemaakt om zijn front te gaan vergroten door eerst Lucifertje aan te pakken en dan met name het deel wat grens had met Tommie, daar merkte we direct al een zwak punt van Tommie door in zijn safe deel te gaan komen.

Maar toen we Lucifertje eenmaal goed aan het breken waren werd Tommie al BB..

zoals ik al zei, er is geen druk op tommie geweest dat invloed had op het delete gaan.
 
Bovenaan