De Mental autobiografie

DeletedUser61042

Guest
Sander nog paar dagen dan is het zondag ik denk zeg het maar even:cool:
 

DeletedUser73904

Guest
Wereldbeslissende actie? Ik denk dat het meest in de buurt komt het wegspelen van dragende accounts binnen Story als Blacky/Ethno maar verder ook geen idee.
 

DeletedUser72524

Guest
Dat waren op dat moment niet eens de dragende accounts meer.

Wellicht geen dragende accounts, maar een account als ethno had wel een bepalende strategische ligging, aansluiting met Beun en daarmee ook veel front vermindering voor Beun.
 

DeletedUser64104

Guest
Ík denk zelfs al veel eerder. Toen met oprichting van Legend werd mij al langzamerhand duidelijker dat het evenwicht naar Mental ging.

Of misschien was het al eerder, maar geen idee eigenlijk, gezien ik in Fresh zat, maar toen had ik de balans in de wereld nog niet helemaal door :rolleyes:
 

DeletedUser73972

Guest
Ík denk zelfs al veel eerder. Toen met oprichting van Legend werd mij al langzamerhand duidelijker dat het evenwicht naar Mental ging.

Of misschien was het al eerder, maar geen idee eigenlijk, gezien ik in Fresh zat, maar toen had ik de balans in de wereld nog niet helemaal door :rolleyes:

Op een moment zag het er nochthans naar uit dat YKMN er nog moeilijk bovenop zou kunnen komen door die actie met Lagoon & nieuwgevormd Legend. Toen zag alles er toch nog rooskleurig uit, nee?
 

DeletedUser64104

Guest
Ja, enerzijds was Legend verlossend en ging de start goed.

Fresh is gevallen omdat er interne problemen en ruzies waren waarin leden elkaar ook uitscholden en de stam langzamerhand uitelkaar dreef in twee groepen; Story aanhang en Mental aanhang. Bovendien gebeurden er vreemde dingen bij een massa op Damacon, zoals de OS van Story, het schijnbaar uitlekken van het plan en verdwenen forumtopic (en even later ook het hele Freshforum) met bijbehorende theorieën en verwijtende vingers, die de scheiding tussen de stammen nog groter maakte en natuurlijk Bouwvakker die op eigen houtje een NAP met Mental aanging. Oplossing : Legend

Verder moest dat cluster van YKMN er in K66 gewoon uit, dat was in Fresh ook het doel. Tot zover was het rooskleurig, ja. En toen werd de druk opgehoogd, begaven frontaccounts als bovengenoemden en ook treibalguppen en Tasarinan het en dan ziet het er in het zuiden voor ons wat minder gunstig uit, vergeleken met het andere deel van Fresh, die wel goed gekozen hebben. Bouwvakker, de wijze stamvader, voorzag alles en had wederom gelijk :)
 

DeletedUser73972

Guest
Cho... Juist gekozen of niet... Voor de wereld heb je alleszins juist gekozen :D
En zolang je plezier hebt gehad binnen legend & story zou ik niet zeggen dat het een foute keuze was. Het andere deel heeft het even hard of zwaarder te verduren gekregen :p
 

DeletedUser64104

Guest
Of course, maar tactisch gezien natuurlijk wel 'verkeerd', achteraf, but hey het was leuk.
 

DeletedUser73972

Guest
Heel fresh had natuurlijk kunnen samen gaan met beun om een 3de partij te vormen, dat had pas wat geweest :D #VerseHazenftw
 

DeletedUser73091

Guest
Bwa, weet niet, zelfs al had YKMN weggevallen geweest, de acc's die daarachter lagen waren, buiten lucifer dan, allemaal acc's van mensen die de capaciteiten hadden om een front'acc te dragen (bier, erik, ttv). + Zou dat eerder voor een frontvermindering voor mental zorgen.

Mentaal natuurlijk een zware tik, maar allesbehalve wereldbepalend.
 

DeletedUser69389

Guest
Ík denk zelfs al veel eerder. Toen met oprichting van Legend werd mij al langzamerhand duidelijker dat het evenwicht naar Mental ging.

Of misschien was het al eerder, maar geen idee eigenlijk, gezien ik in Fresh zat, maar toen had ik de balans in de wereld nog niet helemaal door :rolleyes:

Ja, enerzijds was Legend verlossend en ging de start goed.

Fresh is gevallen omdat er interne problemen en ruzies waren waarin leden elkaar ook uitscholden en de stam langzamerhand uitelkaar dreef in twee groepen; Story aanhang en Mental aanhang. Bovendien gebeurden er vreemde dingen bij een massa op Damacon, zoals de OS van Story, het schijnbaar uitlekken van het plan en verdwenen forumtopic (en even later ook het hele Freshforum) met bijbehorende theorieën en verwijtende vingers, die de scheiding tussen de stammen nog groter maakte en natuurlijk Bouwvakker die op eigen houtje een NAP met Mental aanging. Oplossing : Legend

Verder moest dat cluster van YKMN er in K66 gewoon uit, dat was in Fresh ook het doel. Tot zover was het rooskleurig, ja. En toen werd de druk opgehoogd, begaven frontaccounts als bovengenoemden en ook treibalguppen en Tasarinan het en dan ziet het er in het zuiden voor ons wat minder gunstig uit, vergeleken met het andere deel van Fresh, die wel goed gekozen hebben. Bouwvakker, de wijze stamvader, voorzag alles en had wederom gelijk :)

Mwa oprichtend van Legend niet zozeer, maar eerder inactiviteit van die hoek, wat wel werd gestut door nieuwe spelers, maar in 1 vaag werd weggeslagen door het weglopen van Treibalguppen. Het leek erop dat dat Tasarinan werd gestut en ik had zoals je weet samen met nog een paar een heel draaiboek gereed gemaakt om daar langzamerhand de druk weg te nemen en met als uiteindelijke doel het vernietigen van Cabbie. Het is naar mijn mening vooral dat Treibalguppen viel en we daar pas te laat vv weer van kregen, maar schade was toen al geschied en moraal in jullie hoek gebroken.


Bwa, weet niet, zelfs al had YKMN weggevallen geweest, de acc's die daarachter lagen waren, buiten lucifer dan, allemaal acc's van mensen die de capaciteiten hadden om een front'acc te dragen (bier, erik, ttv). + Zou dat eerder voor een frontvermindering voor mental zorgen.

Mentaal natuurlijk een zware tik, maar allesbehalve wereldbepalend.

Mwa dat valt niet te zeggen. Je kunt mij niet zeggen dat Mazumba en die andere topaccounts waren. Ik had een heel plan gemaakt, kan kaartje niet laten zien, omdat laptop waar het opstond in November is gecrashed. Maar ik had een 6 stappenplan gemaakt voor het oosten en waarbij het de bedoeling was om Cabbie in een tang te krijgen en waarbij YouKnowMyname stap 1 was. Daarna zouden we vanuit het noorden en zuiden Tsjik meer front willen geven en de rim rechts van Cabbie te pakken doormiddel van een shitload aan edelclears en dergelijke op Mazumba en die andere en een gigantische fakemassa op Cabbie daarvoor. Had het nog moeten zien als Treibal niet zo raar had lopen doen, want voor aantal Legend accounts zorgde het bij Story komen en het succes krijgen op YKMN echt voor een moraalboost en zeker na het wegwerken van die beun accounts. Kwam echt weer hoop om iets te bereiken.




Er is niet één echte aanleiding te noemen voor het vallen van Story. De negatieve lijn werd al medio februari ingezet toen de massa´s en acties steeds minder succes kregen en we zelf een defftekort kregen doordat er sommigen waren die al dan niet moedwillig te offensief wilden spelen of deff achterhielden. Het stoppen van Glenn als leider en als speler zorgde natuurlijk ook voor een klap in eerste instantie al is dat wel redelijk opgevangen door mijn eigen gedrevenheid. Ik heb getracht in april nog een grens in te voeren van minimaal 66% deff voor Rimaccounts, wat normaal is in gerespecteerde stammen, maar hier kwam een enorme weerstand tegen, want hoe kon ik voor anderen bepalen hoeveel deff en off zij hadden? Ze noemden het betutteling. De uiteindelijke definitieve val kwam door de harde klappen op het eind, het wegvallen van Blacky, Repel en Ethno en tot slot het ontstaan van dat Kerkenscript. Het broze moraal wat er nog was viel daarmee definitief in duigen.
 
Bovenaan