De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Ik lach me dood. Ik krijg dagelijks aanvallen binnen en heb nog een stevige groei. Alles is mogelijk als je maar een sterke stam hebt die achter je staat.

@Fresomania: :eek:

pff heb geen edelruimte meer :D eerst laat ik de noobs die bij me liggen wat dumpjes op me sturen moet er ook wat lol van hebben ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47767

Guest
jongetjes toch.. foei :D... zorg maar eerst dat je weer boerderijtjes gaat bouwen.. jouw deff laat te wensen over;)
 

DeletedUser

Guest
bonki niet zeuren anders geef ik je een bonk voor je hoofd ;), en noobs moet je eigenlijk wegedelen ja :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57284

Guest
Ieder zijn eigen tactiek. Soms werkt iets, soms niet.
Er is altijd wel een oneindige discussie over te voeren.

Bouw die boerderijen nu maar terug op en dan zien we wel. :)
 

DeletedUser60153

Guest
Ieder zijn eigen tactiek. Soms werkt iets, soms niet.
Er is altijd wel een oneindige discussie over te voeren.

Bouw die boerderijen nu maar terug op en dan zien we wel. :)

Lol, het is wel echt heel erg als hij dit direct post op het forum. Heb nu 3 aanvallen gedodged, zozo, van 2 dorpen boer naar 1. Pff, applausje waard man. Vooral als je bedenkt dat de looptijd minder dan 24 uur is, niet m'n front. Echt geweldig!

Het is geen oneindige discussie, ik zeg gewoon dat hij faalt.
 

DeletedUser10621

Guest
He fres, als je edels over hebt, kun je die toch gebruiken om naar ons toe te groeien met je cluster in plaats van die dorpjes tussen ons in te pakken, daar heb je ja niks aan.
 

DeletedUser61935

Guest
He fres, als je edels over hebt, kun je die toch gebruiken om naar ons toe te groeien met je cluster in plaats van die dorpjes tussen ons in te pakken, daar heb je ja niks aan.

Ieder zijn eigen tactiek. Soms werkt iets, soms niet.
Er is altijd wel een oneindige discussie over te voeren.


Bouw die boerderijen nu maar terug op en dan zien we wel. :)

:edelman:
 
Bovenaan