De Grote Oorlog.

DeletedUser57284

Guest
Ah joh, je mag alles gaan lopen dromen maar als jullie met fake treintjes van 10 sec verschil tussen de aanval aankomen zetten wordt ik niet bang. En serieus onder vuur op m'n eigen acc op deze wereld nog niet nee. Laat ik het daar maar op houden, miss snap je de hint.

Btw, hij is nu rond de 300, scheelt niet zoveel hoor Richirichi (jaja, weten jullie ook tegen welke gast jullie praten)



Jij lag al rond een uurtje of 1 te pitten hoor. Dus niet stoer gaan doen, vriend;)

Volgens mij is hier iemand al te vroeg victorie aan het kraaien ;)
 

DeletedUser47767

Guest
Slecht eigenschap dan :D

Niemand is perfect :D

Laurenskdg.. Je weet toch hoe hij is.. sinds hij in de leiding zit van kraaien is ie beetje naast zijn schoenen gaan lopen.. en als wij nu eens zorgen dat ie daar weer in terecht komt.. lijkt je dat wat? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
;) een ongeopende pm wil nog niet zeggen dat ik er niet ben ;) gisteren tijdens het versturen van de aanvallen zag ik je pm ook drie kwartier staan maar er zijn soms BELANGRIJKERE zaken.. en jouw pms zijn vaak.. ik bedoel nooit boeiend.. misschien zal ik er eens een paar hier neerzetten.. van onze begin tijd ;)

Lol, dat was ook gewoon random gelul. Maar jij was er sws niet, of je hebt een paar uurtjes lopen fappen :D Je opende je PM niet en stuurde geen aanvallen, wat heel dom zou zijn als je dat niet deed want het was midden in de nacht, grote kans dat ik al sliep.

Volgens mij is hier iemand al te vroeg victorie aan het kraaien ;)

Miss had je je beter bezig kunnen houden met het lezen van wat att guides, want je aanvallen gaan echt nergens over. In een kleine stam stuurt nog niet eens de helft van de leden wat (wat wss wel gaat gebeuren) waarvan ze met z'n 3en net boven de 300 uitkomen. Nou, applausje voor jezelf.


Btw waarom hebben jullie enig reden tot arrogantie? Wat hebben jullie op dit moment bereikt in deze wereld? Een bg met Hap! zodat ze ook een kleine safe base hebben. Een oorlogje tegen een 10 mil stam gewonnen en WP200 weggespeelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47767

Guest
Gaapje... stuur jij dan ook aanvallen in de nachtbonus??? Ik namelijk niet.. geloof me nou maar.. het begint nog maar net..
 

DeletedUser

Guest
jongens, volgens mij ging dit over de oorlog van plague/lawwzz/blacks/wanted tegen war enz. en niet over de oorlog van reb en al die andere noobs ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Gaapje... stuur jij dan ook aanvallen in de nachtbonus??? Ik namelijk niet.. geloof me nou maar.. het begint nog maar net..

Dat noemen we plannen, ik kan m'n aanvallen vaak in 2 uur versturen, en dan komen ze ook bijna tegelijk aan.
 

DeletedUser55740

Guest
Die gaat over de oorlog tussen Plague en Sweet, maar het is volgens mij wel duidelijk wie de winnaar daarvan is.
Nu gaat dit topic over elke oorlog.
 

DeletedUser60153

Guest
jongens, volgens mij ging dit over de oorlog van plague/lawwzz/blacks/wanted tegen war enz. en niet over de oorlog van reb en al die andere noobs ;)

Uh, het ging over Sweet en TfC vs Plague en Lawzzz
Tfc is gevallen en opgesplitst, Sweet is naar Hap! en Hap! heeft oorlog met Plague gekregen. Hap! had al oorlog met Crows. ReB! heeft daarbij oorlog genomen met Crows en is een bg van Hap!
Ik zie nog steeds lijntjes vanaf de grote oorlog :p
 

DeletedUser

Guest
Uh, het ging over Sweet en TfC vs Plague en Lawzzz
Tfc is gevallen en opgesplitst, Sweet is naar Hap! en Hap! heeft oorlog met Plague gekregen. Hap! had al oorlog met Crows. ReB! heeft daarbij oorlog genomen met Crows en is een bg van Hap!
Ik zie nog steeds lijntjes vanaf de grote oorlog :p

pff jullie zoeken ook altijd een zijweg he ;) maar goed je hebt gelijk :D
 
Bovenaan