De Grote Oorlog.

DeletedUser55740

Guest
na mijn weten ook niet echt iets groots maar verwacht van LawZzZ meer dan van crows ;) + het feit dat LawZzZ na mijn weten nog geen fouten of grote verliezen geleden heeft wat Crows wel heeft gehad tegen Par. & een mislukte fusie met sweet

maar ik ben een Plague speler dus ;) & wij hebben toch aardig wat bewezen na mijn weten :)

Plague heeft zich zeker bewezen.

Geen grote verliezen?
Ik zou toch wel met enige zekerheid durven te stellen,
Dat ze bij LawZzZ aardig veel verliezen.

En Chosstyle, Zingende Baardaap, ettie 2 en zonpon zijn ook allemaal meer dorpen verloren aan TLL, Fruit en PR dan dat ze hebben gepakt.
In de suboorlog tussen TLL, PR en Fruit is LawZzZ aan de verliezende kant, zoals hier te zien is.

Dan toch echt geen goede prestaties? Individuele spelers van LawZzZ zijn, zoals ik al eerder heb gezegd, ervaren en hebben regelmatig mooie aanvallen uitgevoerd. Maar een echte overtuigende massa zoals bijvoorbeeld Plague dat doet, hebben ze nog niet laten zien. Wat ik dan weer wel een bijzondere prestatie vind van LawZzZ, is om met zo veel goede spelers en mooie accounts, zo weinig te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Plague heeft zich zeker bewezen.

Geen grote verliezen?
Ik zou toch wel met enige zekerheid durven te stellen,
Dat ze bij LawZzZ aardig veel verliezen.

En Chosstyle, Zingende Baardaap, ettie 2 en zonpon zijn ook allemaal meer dorpen aan ons verloren aan TLL, Fruit en PR dan dat ze hebben gepakt.
In de suboorlog tussen TLL, PR en Fruit is LawZzZ aan de verliezende kant, zoals hier te zien is.

Dan toch echt geen goede prestaties? Individuele spelers van LawZzZ zijn, zoals ik al eerder heb gezegd, ervaren en hebben regelmatig mooie aanvallen uitgevoerd. Maar een echte overtuigende massa zoals bijvoorbeeld Plague dat doet, hebben ze nog niet laten zien. Wat ik dan weer wel een bijzondere prestatie vind van LawZzZ, is om met zo veel goede spelers en mooie accounts, zo weinig te doen.

ik ben inactief sins dit allemaal is gekomen & kon daar niet over oordelen heb me daar ook niet in verdiept dus niet naar de verliezen & winsten gekeken echt... LawZzZ heeft een k*t cluster qua massa's uitvoeren maar weet zeker dat LawZzZ als ze willen een zeer goeie massa neer kunnen zetten ;) de 3de link kan wel omlaag gaan maar veel is intern naar eigen stam meer dan dat PR overneemt ;)

& plague heeft een sterk & dicht cluster + een team dat samen werkt en veel voor elkaar over hebben :)
 

DeletedUser55740

Guest
ik ben inactief sins dit allemaal is gekomen & kon daar niet over oordelen heb me daar ook niet in verdiept dus niet naar de verliezen & winsten gekeken echt... LawZzZ heeft een k*t cluster qua massa's uitvoeren maar weet zeker dat LawZzZ als ze willen een zeer goeie massa neer kunnen zetten ;) de 3de link kan wel omlaag gaan maar veel is intern naar eigen stam meer dan dat PR overneemt ;)

& plague heeft een sterk & dicht cluster + een team dat samen werkt en veel voor elkaar over hebben :)

Ik zeg ook niet dat ze het niet kunnen, ik zeg dat ze het tot nu toe niet hebben gedaan. Ik weet dat ze in LawZzZ nu grotere massa's aan het organiseren zijn, en ik weet niet of wij dat kunnen hebben, aangezien wij beduidend minder kwaliteit in huis hebben dan LawZzZ. Ik ben weer aan het praten met mensen die ik ken van andere speelwerelden e.d. om de acitiviteit hier wat op te krikken, defplannen worden gemaakt, allemaal dingen die noodzakelijk zijn ter voorbereiding. Maar dat is te toekomst, als we nu een balans op maken, blijkt dat frontspelers amper groeien en de groei van LawZzZ voornamelijk veroorzaakt wordt door interns (zoals Idunno :p).
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg ook niet dat ze het niet kunnen, ik zeg dat ze het tot nu toe niet hebben gedaan. Ik weet dat ze in LawZzZ nu grotere massa's aan het organiseren zijn, en ik weet niet of wij dat kunnen hebben, aangezien wij beduidend minder kwaliteit in huis hebben dan LawZzZ. Ik ben weer aan het praten met mensen die ik ken van andere speelwerelden e.d. om de acitiviteit hier wat op te krikken, defplannen worden gemaakt, allemaal dingen die noodzakelijk zijn ter voorbereiding. Maar dat is te toekomst, als we nu een balans op maken, blijkt dat frontspelers amper groeien en de groei van LawZzZ voornamelijk veroorzaakt wordt door interns (zoals Idunno :p).

een sportieve post :) iemand die toe geeft hoe het echt zit & geen groot spraak gaat neer leggen die hij niet kan waar maken :)
 

DeletedUser

Guest
Laten we even wel zijn dat als ze bij lwazzz spelers aanvallen en die dan gelijk op delete drukken hikken ze wel tegen bijna 7 milj. aan bb's aan..

Er waren wan lawzz 4 spelers die sweet aanvielen bigtire en bokkies die dus gelijk op delete drukte en andere spelers snel de benen namen naar een andere stam..

Kijk aan de ene kant verlies je dorpoen maar aan de andere kant pak je ze..maar het blijkt wel weer dat als spelers 600/700 inc. krijgen of nog minder dat ze dan gelijk op delete drukken.

Dus het is beter dat zulke spelers verdwijnen..
 

DeletedUser55740

Guest
een sportieve post :) iemand die toe geeft hoe het echt zit & geen groot spraak gaat neer leggen die hij niet kan waar maken :)

Je zult mij zelden betrappen op een onsportieve post, en als je het toch doet, wijs me er op.
Wel jammer dat er geen discussie losbarst als je een genuanceerd standpunt neerzet, maar ik heb iig wel het goede voorbeeld gegeven voor de mensen die de laatste dagen die forum bespamden ;)


Laten we even wel zijn dat als ze bij lwazzz spelers aanvallen en die dan gelijk op delete drukken hikken ze wel tegen bijna 7 milj. aan bb's aan..

Er waren wan lawzz 4 spelers die sweet aanvielen bigtire en bokkies die dus gelijk op delete drukte en andere spelers snel de benen namen naar een andere stam..

Kijk aan de ene kant verlies je dorpoen maar aan de andere kant pak je ze..maar het blijkt wel weer dat als spelers 600/700 inc. krijgen of nog minder dat ze dan gelijk op delete drukken.

Dus het is beter dat zulke spelers verdwijnen..

Tja, deze spelers konden waarschijnlijk niet op de hulp van hun stamleden rekenen, dan zou ik het deffen ook snel zat zijn. Op delete gaan zal niet alleen gevolg zijn geweest van jullie aanvallen maar ook van verminderde speelzin door de inactieve stamgenoten.
Desalniettemin winnen jullie daar wel dorpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laten we even wel zijn dat als ze bij lwazzz spelers aanvallen en die dan gelijk op delete drukken hikken ze wel tegen bijna 7 milj. aan bb's aan..

Er waren wan lawzz 4 spelers die sweet aanvielen bigtire en bokkies die dus gelijk op delete drukte en andere spelers snel de benen namen naar een andere stam..

Kijk aan de ene kant verlies je dorpoen maar aan de andere kant pak je ze..maar het blijkt wel weer dat als spelers 600/700 inc. krijgen of nog minder dat ze dan gelijk op delete drukken.

Dus het is beter dat zulke spelers verdwijnen..

Als spelers gelijk op delete drukken als er een mass op ze afkomen..
Dan mag je daaruit concluderen dat mass goed is/was ;)
 

DeletedUser55740

Guest
ik ben inactief sins dit allemaal is gekomen & kon daar niet over oordelen heb me daar ook niet in verdiept dus niet naar de verliezen & winsten gekeken echt... LawZzZ heeft een k*t cluster qua massa's uitvoeren maar weet zeker dat LawZzZ als ze willen een zeer goeie massa neer kunnen zetten ;) de 3de link kan wel omlaag gaan maar veel is intern naar eigen stam meer dan dat PR overneemt ;)

& plague heeft een sterk & dicht cluster + een team dat samen werkt en veel voor elkaar over hebben :)

Trouwens, bij de 3de link moet je wat verder zoeken, die aanval is langer geleden geweest.
 

DeletedUser60153

Guest
Trouwens Maikelzzz, na mijn weten heef P|R ook een compact gesloten cluster.
 

DeletedUser60153

Guest
Noobs maakt niet uit, zolang het team gevoel er bestaat kan je al ver komen als je "pro's" aan het front liggen
 

DeletedUser

Guest
Vreselijk stamcluster. Individuele clusters stellen niks voor, front is verdeeld. Vreselijk om aan te vallen, easy om te stacken waar ook veel gebruik van word gemaakt. :D

& geef ze eens ongelijk!:D

& fresomania : wat probeer je daar mee te zeggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan