De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Lol, dat was ook gewoon random gelul. Maar jij was er sws niet, of je hebt een paar uurtjes lopen fappen :D Je opende je PM niet en stuurde geen aanvallen, wat heel dom zou zijn als je dat niet deed want het was midden in de nacht, grote kans dat ik al sliep.



Miss had je je beter bezig kunnen houden met het lezen van wat att guides, want je aanvallen gaan echt nergens over. In een kleine stam stuurt nog niet eens de helft van de leden wat (wat wss wel gaat gebeuren) waarvan ze met z'n 3en net boven de 300 uitkomen. Nou, applausje voor jezelf.


Btw waarom hebben jullie enig reden tot arrogantie? Wat hebben jullie op dit moment bereikt in deze wereld? Een bg met Hap! zodat ze ook een kleine safe base hebben. Een oorlogje tegen een 10 mil stam gewonnen en WP200 weggespeelt.

& wat heeft Crows gepresteerd ? behalve lange tijd gepwnt worden door Par. & een falende fussie met sweet? :rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
& wat heeft Crows gepresteerd ? behalve lange tijd gepwnt worden door Par. & een falende fussie met sweet? :rolleyes:

Acro? En Par is weggespeelt, de beste spelers zitten nu bij crows.

He fres, als je edels over hebt, kun je die toch gebruiken om naar ons toe te groeien met je cluster in plaats van die dorpjes tussen ons in te pakken, daar heb je ja niks aan.

Dat was een actie die op het verkeerde moment gestart is, en een beetje mislukt is :D
 

DeletedUser

Guest
Acro? En Par is weggespeelt, de beste spelers zitten nu bij crows.

Arco was zo goed dat ik ze niet eens kende :eek:

Par weg gespeelt? :confused: als je met weg spelen receuten bedoeld kom je al een heel eind dichter in de buurt dan het echt weg gespeelt hebben van Par:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Arco was zo goed dat ik ze niet eens kende :eek:

Par weg gespeelt? :confused: als je met weg spelen receuten bedoeld kom je al een heel eind dichter in de buurt dan het echt weg gespeelt hebben van Par:rolleyes:

Acro was die bazenstam van o.a Tempert, Teutonic Order en Bearguy :D. En ook van Philips de Goede, die hen als eerste stabde :)D)
 

DeletedUser60153

Guest
Acro was die bazenstam van o.a Tempert, Teutonic Order en Bearguy :D. En ook van Philips de Goede, die hen als eerste stabde :)D)

En gaapje...

Arco was zo goed dat ik ze niet eens kende :eek:

Par weg gespeelt? :confused: als je met weg spelen receuten bedoeld kom je al een heel eind dichter in de buurt dan het echt weg gespeelt hebben van Par:rolleyes:

Volgens mij was Gaapje een van de weinige acro'ers die tegen Crows bleven vechten. Maar goed, Par was verslagen ja door intern gezeik. Op het moment dat ik de stam verliet wisten ze dat de oorlog verloren was. Klinkt eigendunk, maar vraag maar aan elke Par speler na. En op het moment dat de beste spelers van een stam ervoor kiezen om naar de tegenstander over te stappen sta je er niet meer goed voor als stam;)
 

DeletedUser

Guest
En gaapje... Volgens mij was Gaapje een van de weinige acro'ers die tegen Crows bleven vechten. Maar goed, Par was verslagen ja door intern gezeik. Op het moment dat ik de stam verliet wisten ze dat de oorlog verloren was. Klinkt eigendunk, maar vraag maar aan elke Par speler na.

Acro had wel bangelijke spelers vond ik :). Jammer dat er een paar weg zijn. Met Tempert, Teutonic Order & Drigun kon het wel 'ns gezellig worden hier :p
 

DeletedUser47767

Guest
Ik stuur ook vaak genoeg halve clears, je moet toch wat.

wat beschikbaar is gaat de deur uit.. kill

En op het moment dat de beste spelers van een stam ervoor kiezen om naar de tegenstander over te stappen sta je er niet meer goed voor als stam;)

Je bedoelt ook zoals jij oendertijd deed? :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
wat beschikbaar is gaat de deur uit.. kill

Of je wacht een week en stuurt dan de rest van je clears volledig de deur uit met wat fakes. Maar goed, dat tactisch inzicht moeten ze in ReB! nog verwerven
 

DeletedUser

Guest
En gaapje...



Volgens mij was Gaapje een van de weinige acro'ers die tegen Crows bleven vechten. Maar goed, Par was verslagen ja door intern gezeik. Op het moment dat ik de stam verliet wisten ze dat de oorlog verloren was. Klinkt eigendunk, maar vraag maar aan elke Par speler na. En op het moment dat de beste spelers van een stam ervoor kiezen om naar de tegenstander over te stappen sta je er niet meer goed voor als stam;)

in mijn ogen heeft Crows nog vrij wel niks gepresteerd en zeer zeker geen grote prestaties ;) dus voortaan niet gaan roepen tegen iemand of tegen meerdere dat ze weinig tot niks gepresteerd hebben als het bij jullie het zelfde is ;)
 

DeletedUser47767

Guest
Of je wacht een week en stuurt dan de rest van je clears volledig de deur uit met wat fakes. Maar goed, dat tactisch inzicht moeten ze in ReB! nog verwerven

Gaapje.. beste Naabje... dit paste het beste in onze plannen.. dus ja als ze wat eerder weg moeten kan je deze verwachten omdat het MIJ/ONS goed uitkomt en niet omdat jij vind dat het anders moet..
 

DeletedUser

Guest
Gaapje.. beste Naabje... dit paste het beste in onze plannen.. dus ja als ze wat eerder weg moeten kan je deze verwachten omdat het MIJ/ONS goed uitkomt en niet omdat jij vind dat het anders moet..

als jij nou gewoon eens heel rap gaat ophoepelen hier & pas terug komt als je iets kunt dan is iedereen blij hier :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:Ga jij lekker ophoepelen.. alleen al door jouw ga ik nu de hele avond blijven :D

mijn heb je er echt niet mee hoor :eek: misschien de rest maar hoeveel jij ook post & hoeveel onzin mijn heb je er niet mee want ben een spammer noob:rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Gaapje.. beste Naabje... dit paste het beste in onze plannen.. dus ja als ze wat eerder weg moeten kan je deze verwachten omdat het MIJ/ONS goed uitkomt en niet omdat jij vind dat het anders moet..

Beste Naabje? Lol. Als je grappig probeert te zijn lukt dat niet echt. Jullie plan is om mij in 1 x op te edelen zeker, nu snap ik hem. Dan heb je ook maar 1x al je aanvalstroepen nodig :D

Oh, ik vind dit goed hoor. Geen probleem. Alleen moet jij mij dan vooral geen naab gaan noemen. Was jij niet diegene die mij pm'de dat we met respect met elkaar moesten omgaan :rolleyes:
 

DeletedUser55740

Guest
in mijn ogen heeft Crows nog vrij wel niks gepresteerd en zeer zeker geen grote prestaties ;) dus voortaan niet gaan roepen tegen iemand of tegen meerdere dat ze weinig tot niks gepresteerd hebben als het bij jullie het zelfde is ;)

Als we dan toch zo gaan kijken: Wat heeft LawZzZ gepresteerd? LawZzZ bestaat uit een flink aantal grote accounts met zeer ervaren spelers, maar wat hebben ze als stam bereikt?
 

DeletedUser47767

Guest
Hey oud buurman ^^

hey.... net al even weer gebabbeld op 21.. toch leuk je weer ff te spreken (serieus)

Beste Naabje? Lol. Als je grappig probeert te zijn lukt dat niet echt. Jullie plan is om mij in 1 x op te edelen zeker, nu snap ik hem. Dan heb je ook maar 1x al je aanvalstroepen nodig :D

Oh, ik vind dit goed hoor. Geen probleem. Alleen moet jij mij dan vooral geen naab gaan noemen. Was jij niet diegene die mij pm'de dat we met respect met elkaar moesten omgaan :rolleyes:

klopt en aangezien jij niet respectvol bent geweest ga ik me bij jouw aansluiten fruitcake
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als we dan toch zo gaan kijken: Wat heeft LawZzZ gepresteerd? LawZzZ bestaat uit een flink aantal grote accounts met zeer ervaren spelers, maar wat hebben ze als stam bereikt?

na mijn weten ook niet echt iets groots maar verwacht van LawZzZ meer dan van crows ;) + het feit dat LawZzZ na mijn weten nog geen fouten of grote verliezen geleden heeft wat Crows wel heeft gehad tegen Par. & een mislukte fusie met sweet

maar ik ben een Plague speler dus ;) & wij hebben toch aardig wat bewezen na mijn weten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als we dan toch zo gaan kijken: Wat heeft LawZzZ gepresteerd? LawZzZ bestaat uit een flink aantal grote accounts met zeer ervaren spelers, maar wat hebben ze als stam bereikt?

Wij doen uberhaupt niet aan grootspraak. En wat ben je met prestaties in het verleden, het gaat om het heden. En hiermee wil ik je vraag niet eens ontwijken, mijn inziens heeft LawZzZ al heel wat gepresteerd. Hoewel we 1 van de slechtste stamclusters hebben ( nu sinc verleden tijd is :p), voorspel ik dat lawZzZ de grootste houdbaarheidsdatum van W21 zal hebben, en dat zijn vooral interne verdiensten. Individuele klasse valt ook in veel accounts af te lezen, hoewel we toch een goeie groep hebben :). En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar we zijn geen opscheppers , ik poch er toch ook niet over dat ik momenteel een rover en een plunderaar heb :)D)
 

DeletedUser

Guest
Wij doen uberhaupt niet aan grootspraak. En wat ben je met prestaties in het verleden, het gaat om het heden. En hiermee wil ik je vraag niet eens ontwijken, mijn inziens heeft LawZzZ al heel wat gepresteerd. Hoewel we 1 van de slechtste stamclusters hebben ( nu sinc verleden tijd is :p), voorspel ik dat lawZzZ de grootste houdbaarheidsdatum van W21 zal hebben, en dat zijn vooral interne verdiensten. Individuele klasse valt ook in veel accounts af te lezen, hoewel we toch een goeie groep hebben :). En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar we zijn geen opscheppers , ik poch er toch ook niet over dat ik momenteel een rover en een plunderaar heb :)D)

wees gewoon eerlijk en geef toe dat LawZzZ enkel uit n00bies like you bestaan! :cool:
 
Bovenaan