De Gedragsanalyse

DeletedUser59192

Guest
Kaste der Helden
Lieflap, Amokro, Senne, Slaro zijn er 4 lijkt mij.

Kaste der Persoonlijkheden
Slaro, Lieflap, Anthraxxis, Kahvi en Amokro zijn in mijn ogen mensen met een echte eigen persoonlijkheid. Slaro met zijn Psv-liefde en zijn ongefundeerde lange onnodige teksten die altijd meer tekst dan inhoud bevatten. Dan heb je nog Lieflap die zijn eigen Keurmerk zelfs heeft ontdekt, Anthraxxis die met zijn domme gedrag alsnog veel volgers heeft en de wispelturige Kahvi. Amokro met zijn ongezouten grappen en zijn peperige relaties met Duckje.

Kaste der Overbodigen
Genoeg mensen die compleet genegeerd worden of compleet afgebekt. Hier zitten veel mensen die veel zeggen, maar niet zoveel toevoegen. Neem mensen als AyséReturn die in het voetbaltopic 80% van zijn meningen kopieert van analytici op tv en dan komt met: ja ik ben het gewoon met hem eens. Hij is de Dick Jol van dit forum, alleen dan zonder de heldenstatus van Dick.

Kaste der Rebellen
Geen moeilijke keuze: Amokro, Cornelis Rex, Slaro en Lieflap.

Kaste der Selectieven
Benedictum, Ramoth, Gekkou Hayate en D0minator zijn enkelen. Quechua kan ik hier inmiddels ook wel tot benoemen denk ik.

Kaste Der Kneusjes
Linkelouie met zijn onnodige topic MBTI!

De laatste 3 sla ik maar over aangezien dat de ego van teveel mensen zou schaden.

Mensen in kasten opdelen? Tsss....
 

DeletedUser

Guest
Aha.

In welke kaste zou ik dan passen?

En welke kleur stip hoort daarbij :eek:?
 

DeletedUser18987

Guest
Kaste der Helden
d0minator

Kaste der Persoonlijkheden
Koenfighter

Kaste der Overbodigen
Senne, Lieflap en Anthraxxis

Kaste der Rebellen
Quanity.

Kaste der Selectieven
Quanity.

Kaste Der Kneusjes
Svennieboys
 

DeletedUser17653

Guest
Kaste der Overbodigen
Genoeg mensen die compleet genegeerd worden of compleet afgebekt. Hier zitten veel mensen die veel zeggen, maar niet zoveel toevoegen. Neem mensen als AyséReturn die in het voetbaltopic 80% van zijn meningen kopieert van analytici op tv en dan komt met: ja ik ben het gewoon met hem eens. Hij is de Dick Jol van dit forum, alleen dan zonder de heldenstatus van Dick.

Hmm, ik vorm mijn eigen mening en ik ben het duidelijk niet eens met de tv, maarja, er zullen zeker mensen zijn die dit zullen beamen. Je vergist je met Arbeitman ofs. De alcohol op je verjaardag heeft je geheugen toch geschaad, pijnlijk voor je.
 

DeletedUser17653

Guest
Kaste der Helden
Slaro

Kaste der Persoonlijkheden
Simeco

Kaste der Overbodigen
Arbeitman

Kaste der Rebellen
Antraxxis, Amokro

Kaste der Selectieven
Benedictum

Kaste der Kneusjes
Alles is voor bassie

Kaste der Sociaal Gestoorden
mezelf

Kaste der Breinlozen
iedereen van het vrije forum! (aldus master of continent 36)
 

DeletedUser

Guest
Kaste der Helden
Slaro

Kaste der Persoonlijkheden
Simeco

Kaste der Overbodigen
Arbeitman

Kaste der Rebellen
Antraxxis, Amokro

Kaste der Selectieven
Benedictum

Kaste der Kneusjes
Alles is voor bassie

Kaste der Sociaal Gestoorden
mezelf

Kaste der Breinlozen
iedereen van het vrije forum! (aldus master of continent 36)

Mehhh.... wortels ?
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je? #rel
Tijdje geleden, toen ik hier nog zat, postten jij en CR (dacht ik) dit geregeld. Waardoor jij nog eens een post gemaakt hebt waarin dit zeker niet negatief bedoeld was en blablabla. Ofwel laat mijn geheugen me schromelijk in de steek, kan ook.
 

DeletedUser

Guest
Haha goed onthouden van jou! Was volgens mij maar één nacht dat Rex en ik het forum overspoelden met no homo's haha.
 
Bovenaan