De Gedragsanalyse

Reactiescore
770
Deed ik, en ik kwam op een of andere site met wel 1000 plaatjes

Vond het een gave site en haalde ze daar dan ook vandaan om hier dan te gebruiken. Mjah, nu ze niet werken...

EDIT: plaatje zei "You! You are awesome! And you should be proud of it!"

Koenfighter zei:
Maar dan verliest mijn zoektocht naar de foto's een deel van zijn charme!

Dat is wel waar.
 
Reactiescore
770
Wij verstaan elkaar.

brofist.jpg
 

DeletedUser

Guest
Vond het een gave site en haalde ze daar dan ook vandaan om hier dan te gebruiken. Mjah, nu ze niet werken...

EDIT: plaatje zei "You! You are awesome! And you should be proud of it!"



Dat is wel waar.
Ik dacht wel dat je dat bedoelde :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kaste der Selectieven
Deze kaste herbergt het soort leden dat maar in een bepaald aantal topics actief is. Daar zijn twee mogelijke redenen toe. Ofwel hebben zij een uitmuntende kennis over de inhoud van die enkele topics, ofwel hebben ze een zeer beperkte kennis over de andere topics. Meestal gaat het om het eerste. Je kan hen vaak herkennen aan hun uitgesproken (en soms afwijkende) mening in de topics zelf. Een goed voorbeeld daarvan is de wiskundige pokémonbenadering boven de bazenbenadering stellen. Discussies met dergelijke forumgangers kunnen leerrijk zijn maar ook vervelend gezien de mogelijke koppigheid van de discussiepartner. Een Selectieve kan later doorgroeien tot een Rebel.


Deze kaste lijkt mij wel iets voor mij :p, aangezien ik vooral te vinden ben in alles dat met verhalen te maken heeft.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je 1 tip geven? Een lijstje om in te vullen in de beginpost zetten maakt het veel makkelijker voor ons om er eentje in te vullen :).
En ik vind dit de titel bazentopic wel waard. Mooi gedaan.
Bump, Simeco, doe dit aub
 

DeletedUser

Guest
Kaste der Helden:
-Senne
-Simeco
-Benedictum

Kaste der Persoonlijkheden
-Stalov
-muttn
-Koenfighter

Kaste der Overbodigen
-Lieflap
-Tasic
-amytje

Kaste der Rebellen
-Woodster
-Slaro

Kaste der Selectieven
-dOminator
-Stalov
-Benedictum
-jaenken

Kaste der Kneusjes
-Pannekoek

Kaste der Sociaal Gestoorden
-Kahvi
-Anthraxxis

Kaste der Breinlozen
-godlight
-ac milan
-san siro
 
Bovenaan