De Gedragsanalyse

Reactiescore
770
Amokro zei:
Wel dan onderstreept dat enkel mijn mening dat jij het begrip vrijheid van meningsuiting niet helemaal hebt gegrepen.

Volgens mij begrijp jij het begrip niet. Als iemand anders een andere mening dan jij hebt heb je het volledige recht om op die mening in te gaan, zolang het niet racistisch, discriminerend, haatdragend is of oproept tot geweld.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij begrijp jij het begrip niet. Als iemand anders een andere mening dan jij hebt heb je het volledige recht om op die mening in te gaan, zolang het niet racistisch, discriminerend, haatdragend is of oproept tot geweld.

Daar noem jij toch al heel wat puntjes waar Amokro duidelijk de fout is in gegaan. Maar laten we Amokro eens om zijn definitie vragen, misschien kan hij ons laten zien, waar bij hem de fout is opgetreden tsja.
 
Reactiescore
770
Dus is er geen vrijheid.

Wat versta jij wel onder vrijheid? Vrijheid van iets bezitten? Vrijheid van een mening te uiten? Vrijheid van te doen wat je wilt? Echte vrijheid zit in anarchisme, maar dat systeem faalt door corruptie. Vrijheid wordt corrupt als er geen voorwaarden op staan.
 

DeletedUser

Guest
Vrijheid is vrijheid in de meest ruime zin van het woord. Het recht op vrije meningsuiting is in mijn ogen slechts een recht op beperkte vrije meningsuiting. Niet dat ik dit slecht vind, ik heb gewoon problemen met het woord "vrije".
 
Reactiescore
770
Vrijheid is vrijheid in de meest ruime zin van het woord. Het recht op vrije meningsuiting is in mijn ogen slechts een recht op beperkte vrije meningsuiting. Niet dat ik dit slecht vind, ik heb gewoon problemen met het woord "vrije".

Natuurlijk moet die vrije meningsuiting beperkt blijven. Moest dat niet zo zijn dan zou ik bv. kunnen zeggen dat mensen met een andere huidskleur het land uit moeten, vervolgens een jachtgeweer pakken en hier en daar er een paar neerknallen, zonder dat iemand mij daarvoor oppakt, want het is "vrije meningsuiting".
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ergens anders beweerd dat het slecht is dat meningsuiting beperkt wordt? Nee, maar geheel vrij is ze niet.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij begrijp jij het begrip niet. Als iemand anders een andere mening dan jij hebt heb je het volledige recht om op die mening in te gaan, zolang het niet racistisch, discriminerend, haatdragend is of oproept tot geweld.

Volgens mij kan jij niet lezen.

Slaro zijn uitleg van een mening is dat jou mening bij voorbaat achterlijk geschift en debiel is, want die van hem is ten alle tijde de juiste.

Dus jou laatste zin zegt al wel genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij kan jij niet lezen.

Slaro zijn uitleg van een mening is dat jou mening bij voorbaat achterlijk geschift en debiel is, want die van hem is ten alle tijde de juiste.

Dus jou laatste zin zegt al wel genoeg.

Grappig dat jij denkt dat je dat voor mij kan invullen.
Nota bene de persoon die in elke post die hij maakt wel een belediging stopt, een discriminerende en/of/ racistische opmerkingen, en ga zo maar door.
 
Reactiescore
770
Amokro zei:
Slaro zijn uitleg van een mening is dat jou mening bij voorbaat achterlijk geschift en debiel is, want die van hem is ten alle tijde de juiste.

Als u wilt mag u mij eens de link naar dat bericht van Slaro geven.
 

DeletedUser

Guest

Dus als ik jou goed begrijp, is er alleen vrijheid als die volledig en absoluut is? Daar ben ik het absoluut niet mee akkoord. Wij zijn in zekere mate vrij, dus is er wel vrijheid. De stelling dat het niet zo zou zijn is een uiting van denken in termen van zwart-wit.
 

DeletedUser

Guest
Ga door Amokro, ga vooral door, want mensen die het over "Joodjes" hebben en "storingen" die moet ik wel serieus nemen? Die moeten wel te vertrouwen zijn of enige vorm van objectiviteit hebben? Ik denk niet dat je sociaal gestoord bent, ik heb je slechts in die kaste gestopt, en kennelijk voel je je nu zo beledigd dat je op de anti-semitische tour moet gaan.

He dit had ik al voorspeld als zijnde jou reactie.
Je had je tijd beter kunnen besteden om mijn post beter te lezen, mss de dingen die je niet begrijpt even op te zoeken op google, of wikipedia.

Sowieso is iemand anti semitisch verklaren omdat die tegen jou ingaat echt een typische Slaro actie.

Voor jou is het altijd iedereen is tegen ons, zonder je af te vragen hoe of waarom, zonder de eigenschap dingen vanaf een andere kant te benaderen, zonder objectiviteit.

De opemrkingen waren puur om je uit de tent te lokken, aangezien het porecies is hoe jij mensen beantwoord die in jou glory topics post.

Maar we zien het in het vrije forum, we zien het in het serieuze forum, als het te moeilijk wordt voor Amokro heeft hij 2 opties: 1) hij gaat schelden 2) hij reageert niet meer.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Mijn voorgaande post is enkel een provocatie van jou, op de manier waarop jij dat doet.
Mij zie je zelden in het vrije forum, omdat het geen vrij forum is.
Wat een ander ook vind, JIJ moet altijd jou mening doordrammen, en dat gaat in jou geval gepaard met op de man spelen, mensen uitmaken voor achterlijk debiel omdat ze anders denken, of het van een andere kant bekijken dan jij, en jij bent totaal niet objectief.

Nou in het Israeltopic werden het eerst domme opmerkingen die makkelijk te weerleggen waren.

Na 5 posts van mij had je nog geen simpel antwoord op mijn vraag gegeven, de vraag was zo simpel, maar een antwoord kreeg ik er niet op.
Daarom heb ik er niet meer op gereageerd,je hebt dus niks weerlegd.

Daarna probeerde je nog wat beledigingen te plaatsen maar toen werd het toch weer te moeilijk voor je en weg was je.

Het is best lachwekkend om te zien dat jij het over deze boeg gaat gooien, gewoon omdat je de vraag niet snapte, die volledig uit zijn context trok en daarom het antwoord niet durfde te geven, of gewoon niet wist.

En hier zien we, omdat je op het vrije forum vrij weinig hoeft te onderbouwen, dat het bij jou voornamelijk bij beledingen blijft, of althans pogingen tot beledigen

Mijn beledigingen aan jou adres komen vrij dicht bij de waarheid, zeker gezien je reactie so far :D
Dus vertel eens Amokro! Waarom ben je nu beledigd? Had Simeco je hulp nodig? Had CR je hulp nodig? Kan je niet iets alleen af? Wat ben je op die manier voor achterlijk en debiel persoon?

Ah ok, dus als ik in jou post dingen zie staan die je een ander verwijt, terwijl je je daar zelf ook aan schuldig maakt, ben ik beledigd?
Apart.

En dan hadden mensen mijn hulp nodig?
Dat zeg je enkel omdat je zelf ook weet dat ik gelijk heb.
Als ik dus constateer dat jij mensen die precies het zelfde doen als jij belachelijk maakt, ben ik achterlijk en debiel.

Dat zegt dan nogal veel over jou verstandelijke handicap.

En vrijheid van meningsuiting :eek: :eek: :eek: :eek:. Haha ik denk dat jij wel een van de laatste personen bent die daar over zou moeten praten, en niet alleen, omdat als ik jou zou vragen om een definitie jij mij dat niet kan geven :eek: :eek: :eek: :eek:.

Ik gok zo dat jij de definitie van meningsvrijheid die om het even wie op dit forum jou geeft, jou een reden geeft om de poster daarvan te overtuigen dat hij geen gelijk heeft, want voor jou geld enkel jou mening.

Grappig dat jij denkt dat je dat voor mij kan invullen.
Nota bene de persoon die in elke post die hij maakt wel een belediging stopt, een discriminerende en/of/ racistische opmerkingen, en ga zo maar door.

Ik ben zeer goed op de hoogte van mijn post style, jij blijkbaar niet.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik jou goed begrijp, is er alleen vrijheid als die volledig en absoluut is? Daar ben ik het absoluut niet mee akkoord. Wij zijn in zekere mate vrij, dus is er wel vrijheid. De stelling dat het niet zo zou zijn is een uiting van denken in termen van zwart-wit.
Absolute vrijheid is een illusie. Wij zijn vrij, maar niet absoluut.
 

DeletedUser

Guest
He dit had ik al voorspeld als zijnde jou reactie.
Je had je tijd beter kunnen besteden om mijn post beter te lezen, mss de dingen die je niet begrijpt even op te zoeken op google, of wikipedia.

Had je dat al voorspeld? Laat die wonderbaarlijke profetie dan eens zien ik ben zeer benieuwd hoor Amokro!

Sowieso is iemand anti semitisch verklaren omdat die tegen jou ingaat echt een typische Slaro actie.

Negeer je hier even dat jij je opnieuw heel denigrerend uit hebt gelaten over Joden? Dat dit ook niet de eerste keer is dat je dit hebt gedaan tsja?

Voor jou is het altijd iedereen is tegen ons, zonder je af te vragen hoe of waarom, zonder de eigenschap dingen vanaf een andere kant te benaderen, zonder objectiviteit.

Ah, nog zo'n interessante opmerkingen maar ik ben benieuwd, hoe je dat denkt te kunnen onderbouwen. Een link naar postjes waar uit dat blijkt is zeer welkom hoor.

De opemrkingen waren puur om je uit de tent te lokken, aangezien het porecies is hoe jij mensen beantwoord die in jou glory topics post.

Ah, nu waren ze puur om mij uit de tent te lokken, nog interessanter! Want nu denk je natuurlijk dat je daar in geslaagd bent, want, nu kan je zeggen dat je mij uit de tent probeerde te lokken en niet weer, zoals je kennelijk toch best vaak doet, gewoon een dom en slecht opgestelde post hebt gemaakt die bijna volledig is afgebrand. Jammer. Tsja.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Dus nu erken je dus ook nog eens dat ik gelijk heb?

Mijn voorgaande post is enkel een provocatie van jou, op de manier waarop jij dat doet.
Mij zie je zelden in het vrije forum, omdat het geen vrij forum is.
Wat een ander ook vind, JIJ moet altijd jou mening doordrammen, en dat gaat in jou geval gepaard met op de man spelen, mensen uitmaken voor achterlijk debiel omdat ze anders denken, of het van een andere kant bekijken dan jij, en jij bent totaal niet objectief.

Ach Amokro, ik zal niet snel iets proberen op te leggen, of door te drammen. Maar kennelijk ben jij niet in staat om je in een discussie te weren. Als het te moeilijk voor je wordt ga je maar dit soort nutteloze posts maken. Dan is het zogenaamd provocatie, dan ben ik zogenaamd degene die op de man speelt, terwijl jij duidelijk laat blijken kennelijk niet in staat te zijn om een serieuze discussie aan te gaan, omdat je zowel de kennis als het inzicht niet hebt zo lijkt het althans, dus dan probeer je te ontsnappen.

Na 5 posts van mij had je nog geen simpel antwoord op mijn vraag gegeven, de vraag was zo simpel, maar een antwoord kreeg ik er niet op.
Daarom heb ik er niet meer op gereageerd,je hebt dus niks weerlegd.

Ik heb alles weerlegd Amokro, maar dan ook alles, als je denkt van niet dan reageer je toch opnieuw. Zullen we wel zien waar het schip strandt aangezien ik degene was die jou een vraag heb gesteld maar die werd helaas (niet verassend) niet beantwoord tsja tsja tsja.



Het is best lachwekkend om te zien dat jij het over deze boeg gaat gooien, gewoon omdat je de vraag niet snapte, die volledig uit zijn context trok en daarom het antwoord niet durfde te geven, of gewoon niet wist.

Haha ik denk niet dat jij in de positie bent om dergelijke beweringen te maken. Probeer het eens te staven zou ik zeggen. Laat de mensen op dit forum eens zien hoe het ging volgens jou. Ik ben benieuw wat je dan nu zal gaan aandragen Amokro.

Mijn beledigingen aan jou adres komen vrij dicht bij de waarheid, zeker gezien je reactie so far :D

Daar blijk je toch weer fout te zitten knul!
Je wordt onzeker he?

Ah ok, dus als ik in jou post dingen zie staan die je een ander verwijt, terwijl je je daar zelf ook aan schuldig maakt, ben ik beledigd?
Apart.

Had CR jouw hulp nodig? Had Simeco jouw hulp nodig? Nogmaals wat was voor jou het nut om dagen later nog eens op die post te reageren? Vertel eens, hoe volwassen jij dacht te zijn, om nog eens olie op het vuur te gooien?

En dan hadden mensen mijn hulp nodig?
Dat zeg je enkel omdat je zelf ook weet dat ik gelijk heb.
Als ik dus constateer dat jij mensen die precies het zelfde doen als jij belachelijk maakt, ben ik achterlijk en debiel.

Had jij gelijk? Waarmee dan Amokro? Dat je inderdaad achterlijk en debiel bent? Daar valt wel wat voor te zeggen ja!

Dat zegt dan nogal veel over jou verstandelijke handicap.

Onderstreep je nu nogmaals mijn gelijk en jouw ongelijk?
Ja dat doe je inderdaad, kennelijk ben ik dus niet degene met de
handicap!

Ik gok zo dat jij de definitie van meningsvrijheid die om het even wie op dit forum jou geeft, jou een reden geeft om de poster daarvan te overtuigen dat hij geen gelijk heeft, want voor jou geld enkel jou mening.

Zou je de bovenstaande zin ook in het Nederlands kunnen typen? Voordat je jezelf weer vastlult over meningen haha!

Ik ben zeer goed op de hoogte van mijn post style, jij blijkbaar niet.

Wil ik dat dan? Maar telkens als jij op mij reageert probeer je me te dwingen kennis te maken met jouw manier van posten!
 

DeletedUser

Guest
Ok mensen, deze thread is heel kort daarvoor straks gesloten te worden.

daarom nog een korte reminder over de forum regels:

* geen beledigingen
* ga met respect met elkaar om.

Als je spelers "indeelt" in de kast overbodig, sociaal gestoord etc dan kan dat, zolang je het misschien nog een beetje argumenteert en uitleg geeft. Dit moet dan altijd respectvol blijven.
Als ik hier nu lees, dat spelers debiel etc genoemd worden, gaat het langzaam te ver...

Voor de rest gaat het hier niet over religie of meningsuiting, daarvoor bestaan andere threads.

Blijven we hier dus beleefd en ontopic ;)


EDIT: @Amokro en Slaro: Jullie kunnen jullie discussie in prive voeren of in de passende thread. Hier niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Kaste der Helden
Lieflap, Amokro, Senne, Slaro zijn er 4 lijkt mij.

Kaste der Persoonlijkheden
Slaro, Lieflap, Anthraxxis, Kahvi en Amokro zijn in mijn ogen mensen met een echte eigen persoonlijkheid. Slaro met zijn Psv-liefde en zijn ongefundeerde lange onnodige teksten die altijd meer tekst dan inhoud bevatten. Dan heb je nog Lieflap die zijn eigen Keurmerk zelfs heeft ontdekt, Anthraxxis die met zijn domme gedrag alsnog veel volgers heeft en de wispelturige Kahvi. Amokro met zijn ongezouten grappen en zijn peperige relaties met Duckje.

Kaste der Overbodigen
Genoeg mensen die compleet genegeerd worden of compleet afgebekt. Hier zitten veel mensen die veel zeggen, maar niet zoveel toevoegen. Neem mensen als AyséReturn die in het voetbaltopic 80% van zijn meningen kopieert van analytici op tv en dan komt met: ja ik ben het gewoon met hem eens. Hij is de Dick Jol van dit forum, alleen dan zonder de heldenstatus van Dick.

Kaste der Rebellen
Geen moeilijke keuze: Amokro, Cornelis Rex, Slaro en Lieflap.

Kaste der Selectieven
Benedictum, Ramoth, Gekkou Hayate en D0minator zijn enkelen. Quechua kan ik hier inmiddels ook wel tot benoemen denk ik.

Kaste Der Kneusjes
Linkelouie met zijn onnodige topic MBTI!

De laatste 3 sla ik maar over aangezien dat de ego van teveel mensen zou schaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan