De absolute winnaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
appeljongens zei:
Ja kijk W2 is zelfs nog niet aan zijn einde.. Een wereld stopt pas als er ECHT niets meer te beleven valt.

Als je even omrekent hoe lang jullie achterlopen op W2, zal je zien dat je nog wel lange tijd kan spelen

Of je zou met zen allen op delete drukken, dat zijn natuurlijk wel andere factoren
Het lijkt hier wel op de echte maatschappij, waarin de politiek zich ook NIETS aantrekt van de stem van de burger.

Beste appelpunt, als er 90% van de forumbezoekers (en dat zijn dus tevens de actieve spelers van W3) schreeuwen om een einde is het wellicht verstandig om dit eens serieus in overweging te nemen...? Of op z'n minst over mee te discussiëren ipv een zinloze oneliner....
En vergelijken met W2 is onzin, ik vergelijk jou toch ook niet met een peer?? Iedere wereld is weer anders en kan zich in een geheel andere fase bevinden. Zo was er ooit een 80-jarige oorlog, maar duurde de laatste wereldoorlog nog geen 10 jaar.

Fashionmode zei:
Oneens. Waar dit op lijkt is een snelle conclusie uit een korte blik. Je noemt de nieuwe werelden uit commercieel oogpunt interessant, maar kijk dan ook eens bij andere forum onderdelen. De tribalwars spelers hadden zelf de vraag naar nieuwe leden, en beginnen soms al maanden voor de start van een nieuwe wereld te vragen wanneer het zover is en wat de instellingen kunnen zijn. De nieuwe werelden zijn dus naar mijn mening geenszins geopend uit commercieel oogpunt, maar gewoon omdat de leden het willen!
Lieve Fashionmode, er zijn ook veel mensen die vragen naar het nieuwe model van bijv een Audi. Maar denk je nu echt dat Audi dat nieuwe model puur en alleen maakt omdat er een aantal liefhebbers zijn die erom vragen...? Cash is King, als het niets oplevert kan er nog zo hard om geschreeuwd worden, maar echt niet dat het er komt.
En ik geloof echt niet dat de echte vaste kern van TW, die het spel voor langere periode speelt, steeds vraagt om een nieuwe wereld. Ik denk eerder dat dit mensen zijn die vroegtijdig afhaken op een wereld of overgenomen worden door hun belabberde spelkwaliteiten. Hoppers die steeds overlopen naar een andere wereld, dat zijn dus volatiele afnemers die niet lang tevreden zijn en dus op langere termijn commercieel niet interessant zijn, tja...

fashionmode zei:
Daarnaast stel je dat een wereld eindeloos zou kunnen duren, wat ik dus ook weer als incorrect beschouw. Langzaam brokkelen de topstammen een beetje af. Waar we eerst met z'n alle spraken over Cervix, DTW, CdM, Irb, Borg en FIRM, zijn op dit moment alleen Cervix, DTW, Borg en Firm nog over. Ik zie het dus als een kwestie van tijd tot ook andere stammen ermee stoppen en er maar 1 of 2 stammen overblijven en de wereld daarmee aan een 'natuurlijk' einde komt.
Dit is echt onzin. Tuurlijk veranderen stammen zo nu en dan, door fusies of structuur-/naamswijzigingen, dat zal ook niet veranderen. IRB is met FIRM gefuseerd en CdM met DTW, maar feitelijk hebben we het hier nog steeds over dezelfde groep dominante partijen. Ik denk niet dat er nog veel gaat veranderen aan deze dominante groepen.
Waar de TW leiding zich op baseert zijn aantallen spelers. Moet jij nu eens gaan tellen hoeveel spelers er buiten de dominante stammen zijn en hoeveel punten deze hebben. Ik denk dat de 80-20 regel wel ongeveer bereikt is (20% bezit 80% van de wereld).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30507

Guest
Het lijkt hier wel op de echte maatschappij, waarin de politiek zich ook NIETS aantrekt van de stem van de burger.

Beste appelpunt, als er 90% van de forumbezoekers (en dat zijn dus tevens de actieve spelers van W3) schreeuwen om een einde is het wellicht verstandig om dit eens serieus in overweging te nemen...? Of op z'n minst over mee te discussiëren ipv een zinloze oneliner....
En vergelijken met W2 is onzin, ik vergelijk jou toch ook niet met een peer?? Iedere wereld is weer anders en kan zich in een geheel andere fase bevinden. Zo was er ooit een 80-jarige oorlog, maar duurde de laatste wereldoorlog nog geen 10 jaar.

ja dus? dit is een spel. En er staat vast in de regels dat er word gediscuseerd over de sluiting als er minder als 1000 actieve spelers zijn. Plus dat dit een commercieel spel is, zolang er nog genoeg winst word gemaakt met de server blijft hij. als deze forumposters vinden dat hij moet stoppen, betekend dat dus eigenlijk gewoon dat ze geen zin meer hebben... ik zou zeggen verwijder je account dan maar mooi. Er zijn nog genoeg niet-forumposters die wel gewoon met w3 door willen gaan, en gewoon voor de fun spelen.
 

DeletedUser3166

Guest
Het lijkt hier wel op de echte maatschappij, waarin de politiek zich ook NIETS aantrekt van de stem van de burger.

Beste appelpunt, als er 90% van de forumbezoekers (en dat zijn dus tevens de actieve spelers van W3) schreeuwen om een einde is het wellicht verstandig om dit eens serieus in overweging te nemen...? Of op z'n minst over mee te discussiëren ipv een zinloze oneliner....
En vergelijken met W2 is onzin, ik vergelijk jou toch ook niet met een peer?? Iedere wereld is weer anders en kan zich in een geheel andere fase bevinden. Zo was er ooit een 80-jarige oorlog, maar duurde de laatste wereldoorlog nog geen 10 jaar.

Dude spreek voor je eigen. Er zijn genoeg mensen die er evenveel pa hebben ingestopt als jij, mss meer, en nog willen doorspelen. Ik zou ook niet willen dat w3 nu ineens aan een einde gebracht zou worden.

Als je echt een einde wilt doe dan wat xtreme hardcore schrijft, hef je account op en bespaar ons je geklaag over een mogelijk einde.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel een einde maar niet dat er zo'n stom doel op eens gesteld word ik heb liever dat er wat tempo in het spel blijft zitten want de oorlogen nu schieten niet echt op.
 

DeletedUser

Guest
xtreme hardcore zei:
ja dus? dit is een spel. En er staat vast in de regels dat er word gediscuseerd over de sluiting als er minder als 1000 actieve spelers zijn. Plus dat dit een commercieel spel is, zolang er nog genoeg winst word gemaakt met de server blijft hij. als deze forumposters vinden dat hij moet stoppen, betekend dat dus eigenlijk gewoon dat ze geen zin meer hebben... ik zou zeggen verwijder je account dan maar mooi. Er zijn nog genoeg niet-forumposters die wel gewoon met w3 door willen gaan, en gewoon voor de fun spelen.
1. Hierbij dus de openlijke bevestiging dat zolang de centen binnenstromen, de mening van de vaste kern op een wereld zo aan de kant wordt geschoven.
2. De mening van de spelleiding is dus dat als je geen zin meer hebt maar op delete moet drukken... Wat een geweldige spelinhoudelijke verbetering zal dát opleveren zeg!
3. W3 kent allang geen 1000 actieve spelers meer. Jullie gaan uit van accounts waarop nog ingelogd wordt, dat is iets anders. Ik durf te veronderstellen dat misschien wel 1/3 van de wereld onder vv ligt of totaal niet meer écht actief is.

Anyways, het is mij duidelijk, commercie/geld boven alles. Dat het merendeel van de waardevolle en trouwe TW-ers graag meer duidelijkheid willen over een einde en graag de discussie aangaan doet niet terzake. Sorry dat we jullie hebben lastig gevallen hoogheden! :rolleyes:

nachtwaker zei:
Dude spreek voor je eigen. Er zijn genoeg mensen die er evenveel pa hebben ingestopt als jij, mss meer, en nog willen doorspelen. Ik zou ook niet willen dat w3 nu ineens aan een einde gebracht zou worden.

Als je echt een einde wilt doe dan wat xtreme hardcore schrijft, hef je account op en bespaar ons je geklaag over een mogelijk einde.
Wat ik wil is dat er een einde wordt gedefinieerd, niet dat deze er morgen al moet zijn.
Veel van onze actieve W3 club deelt deze mening (zeg maar gerust 90% als ik zo het forum lees), dus dan is daar kennelijk veel behoefte aan.
Dat jij verder wil spelen, prima, maar bij een einde heb je zat andere werelden waar je het spel kan blijven spelen. Of ga je me nu zeggen dat je het zo fijn vindt om nog jaren lang door te gaan met internen? (kan ik me niet voorstellen namelijk) Als het merendeel de behoefte heeft aan duidelijkheid, dan is het simpel, dan doet jouw mening er minder toe. Laten we het omdraaien: Waarom moeten wij allemaal blijven doorspelen in een wereld waarvan het einde zomaar 5 jaar verder kan liggen, omdat JIJ geen einde wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
|Ik heb nog plezier in de wereld, dus ik wil echt nog niet stoppen.

Maar zoals wel zichtbaar is, is het verschil tussen de Top 5 en de nummer 20 aanzienelijk gestegen.

Zo was een tijd geleden de #20 nog 13 milj. punten waard, nu nog maar 8..
 

DeletedUser30507

Guest
dus omdat het meerendeel van de forumposters wil dat de wereld stopt moet de wereld stoppen? ik denk dat van alle SPELERS 50% van de accounts nog niet wil dat de wereld dicht gaat hoor.

trouwens:
1000 wipkip-willy -DS- 363.650 67 5428
meer als 50 dorpen. pas rond plaats 2000 begint het met 1 dorp.
dus als 1/3 onder vv licht is dat 1/3 van 2000 zo'n beetje is ongeveer 667 spelers. en 2000 - 667 = 1333. dus genoeg actieve spelers dacht ik zo ;)

miss als de kern niet leuk meer is, ga je toch een cluster beginnen aan de rand (rim). en als je het dan niet leuk meer vind stop je toch gewoon? ik denk dat er wel genoeg mensen zijn die wel door willen spelen. en gewoon vinden dat jij en iedereen die met deze beslissing achter je staat zich aanstelt.

deze post heeft niks met mijn forum moderator zijn te maken. gewoon mijn persoonlijke mening/verwachting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3166

Guest
Wat ik wil is dat er een einde wordt gedefinieerd, niet dat deze er morgen al moet zijn.
Veel van onze actieve W3 club deelt deze mening (zeg maar gerust 90% als ik zo het forum lees), dus dan is daar kennelijk veel behoefte aan.
Dat jij verder wil spelen, prima, maar bij een einde heb je zat andere werelden waar je het spel kan blijven spelen. Of ga je me nu zeggen dat je het zo fijn vindt om nog jaren lang door te gaan met internen? (kan ik me niet voorstellen namelijk) Als het merendeel de behoefte heeft aan duidelijkheid, dan is het simpel, dan doet jouw mening er minder toe. Laten we het omdraaien: Waarom moeten wij allemaal blijven doorspelen in een wereld waarvan het einde zomaar 5 jaar verder kan liggen, omdat JIJ geen einde wil.

Ik zeg niet dat ik geen einde wil, maar het mag gerust nog een tijdje op zich laten wachten.

al capone zei:
Waarom moeten wij allemaal blijven doorspelen in een wereld waarvan het einde zomaar 5 jaar verder kan liggen, omdat JIJ geen einde wil.

Bovendien als je het in dat perspectief plaats laat ik dan een oplossing geven. Een oplossing die al zo vaak gegeven is en voor de hand liggend is.
Je moet niet in deze wereld blijven doorspelen, hef je account op en stop met je gezeur! Het begint ferm kinderachtig te worden al capone. Je hebt meermaals je antwoord gehad. Natuurlijk is dit commercieel anders doet men niet de moeite om het spel te ontwerpen en online te houden! Je hebt gewoon de keuze om dit verder te blijven spelen (ook de keuze met of zonder pa) of er gewoon mee te stoppen. Zeur niet om de spelregels te veranderen want het spel is niet jouw ontwerp!!!!
 

DeletedUser

Guest
Wat doet "Laatst gewijzigd door Xtreme Hardcore" onder de posts van AC?
 

DeletedUser

Guest
|Ik heb nog plezier in de wereld, dus ik wil echt nog niet stoppen.

Maar zoals wel zichtbaar is, is het verschil tussen de Top 5 en de nummer 20 aanzienelijk gestegen.

Zo was een tijd geleden de #20 nog 13 milj. punten waard, nu nog maar 8..

waar heb je het over ? stammen rangschikking of spelers ... of ..

@nachtwaker , is dit jouw objectieve mening of gewoon tegen ac zijn ? Want hoewel ik ook wel nog een tijdje verder wil gaan vind ik dat ac een punt heeft.
Mijn punt is dat er niks moet veranderen aan de instellingen van de wereld maar aan de instelling van de spelers . Waarbij ik trouwens alle prof interners wil aanmanen om meer offence te maken en beginnen met aanvallen. laat die barbaren grijs en ga voor een dorp met tegenstand. Dit alleen al zou de wereld veel mooier maken.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser571

Guest
deze post heeft niks met mijn forum moderator zijn te maken. gewoon mijn persoonlijke mening/verwachting.

Ga ook nog even lekker je prive mening verkondigen. Lijkt me niet gepast.
Wij willen een uitspraak van de leiding, niet jouw persoonlijke mening.


PS: Ik hou er verder over op. Mijn insteek was een uitspraak te ontlokken welk einddoel men voor deze wereld in petto heeft zodra we de 1.000 spelers hebben bereikt, maar de TW-leiding gaat geen verhelderende uitspraken doen blijkbaar.
 

DeletedUser

Guest
stammenranglijst.

Een kleine groep stammen wordt beter, de rest zwakt af.

tzal er niet op verbeteren , laat ons zeggen de top 4 zal overheersen , de rest is edelvoer , aan de tegenstand van sommige stammen te zien is het gewoon een kwestie van tijd en edels kunnen maken.

of

er moet een stam scheuren en nieuwe machtsverhoudingen ontwikkelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
dus omdat het meerendeel van de forumposters wil dat de wereld stopt moet de wereld stoppen? ik denk dat van alle SPELERS 50% van de accounts nog niet wil dat de wereld dicht gaat hoor.

trouwens:
1000 wipkip-willy -DS- 363.650 67 5428
meer als 50 dorpen. pas rond plaats 2000 begint het met 1 dorp.
dus als 1/3 onder vv licht is dat 1/3 van 2000 zo'n beetje is ongeveer 667 spelers. en 2000 - 667 = 1333. dus genoeg actieve spelers dacht ik zo ;)

miss als de kern niet leuk meer is, ga je toch een cluster beginnen aan de rand (rim). en als je het dan niet leuk meer vind stop je toch gewoon? ik denk dat er wel genoeg mensen zijn die wel door willen spelen. en gewoon vinden dat jij en iedereen die met deze beslissing achter je staat zich aanstelt.

deze post heeft niks met mijn forum moderator zijn te maken. gewoon mijn persoonlijke mening/verwachting.

Het lijkt wel of je express langs AC praat of gewoon niet leest wat hij post. Er wordt niet gevraagt om de wereld te stoppen maar een einddoel/tijd op te stellen. Ik denk dat de meeste mensen nog graag verder willen spelen, maar ik vraag me af hoeveel mensen hier nog van plan zijn om de komende 6/7 jaar dit spelletje te spelen.

En dan nog wat.. Jij eist bijna dat er nog 400 mensen uit verveling moeten stoppen, voordat er een einddoel gesteld gaat worden.
 

DeletedUser3621

Guest
Okay, ik ga even ietsje minder aardig zijn, met als risico dat ik een mod op die manier bekritiseer, maar goed, het is het waard.

Ik wil vragen of jij, Xtreme, toevallig kunt vragen of een hoger geplaatste mod, (lv 2 of 3) hier inhoudelijk kan antwoorden op de vraag om een vastgesteld einde.

Van Appeljongens ben ik niet zeker, maar ik heb in ieder geval een sterk vermoeden dat Xtreme nog hoogstens een lv1 mod is, en hoe dan ook geen uitspraak kan en mag doen. Ik zou graag een bevestiging zien dat deze roep om een vastgesteld einde (al is het einde pasover 2 jaar, i don't care) doordringt in de hogere modregionen.

Laat er desnoods een ingame poll komen op w3, van wat de spelers willen en publiceer die na 48 uur wachten. Dan weet iedereen .1 Hoeveel mensen een uiteindelijk einde willen en hoeveel niet en .2 hoeveel accounts er nog actief worden bespeeld (meegerekend dat het grootste deel van de internaccounts ook wel zal meestemmen met de vver)


egt out.
 
Reactiescore
1.733
Ga ook nog even lekker je prive mening verkondigen. Lijkt me niet gepast.
Wij willen een uitspraak van de leiding, niet jouw persoonlijke mening.


PS: Ik hou er verder over op. Mijn insteek was een uitspraak te ontlokken welk einddoel men voor deze wereld in petto heeft zodra we de 1.000 spelers hebben bereikt, maar de TW-leiding gaat geen verhelderende uitspraken doen blijkbaar.

hij mag toch ook gewoon zijn mening zeggen??? vrijheid van meningsuiting heet dat :D
 

DeletedUser

Guest
Agree @enquete:
maar: misschien enkel een enquete voor mensen die boven het puntengemiddelde van de wereld zitten?
Met alle respect, maar kleine spelers zijn niet belangrijk genoeg om in zo'n belangrijke beslissing een stem te krijgen.

hij mag toch ook gewoon zijn mening zeggen??? vrijheid van meningsuiting heet dat :D

Vrijheid van meningsuiting kan niet altijd, als je een positie hebt als mod telt niet jouw mening in een dergelijke kwesting, maar die van de echte TW leiding.
Er wordt gevraagd naar een antwoord, en niet naar de persoonlijke mening van een mod.
 

DeletedUser22326

Guest
Ik pleit voor dat alleen mensen met PA een stem mogen hebben.
 

DeletedUser3166

Guest
Agree @enquete:
maar: misschien enkel een enquete voor mensen die boven het puntengemiddelde van de wereld zitten?
Met alle respect, maar kleine spelers zijn niet belangrijk genoeg om in zo'n belangrijke beslissing een stem te krijgen.

Met alle respect maar ook de kleinere spelers betalen pa...
En nogmaals met alle respect dit is geen democratie.
Don't like it stop met pa te betalen of beter nog stop met het spel;)

Enquete vind ik dus dom idee, het is niet aan ons om het spel in te delen. Het verloop van het spel ingame echter kunnen we wel zelf bepalen voor een deel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan