De absolute winnaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser571

Guest
Dan wint dus degene met de langste adem. De rest is uit desinteresse afgehaakt. Ik weet niet of dit de bedoeling is. Lijkt me niet.
 

DeletedUser

Guest
Dan wint dus degene met de langste adem. De rest is uit desinteresse afgehaakt. Ik weet niet of dit de bedoeling is. Lijkt me niet.

Het 'doel' is toch immers dat de beste/sterkste speler overblijft en dus onverwint? Maar op deze manier overwint diegene die het langst blijft spelen, met de langste adem dus zoals Tool al zei.
 

DeletedUser3621

Guest
Oneens. Waar dit op lijkt is een snelle conclusie uit een korte blik. Je noemt de nieuwe werelden uit commercieel oogpunt interessant, maar kijk dan ook eens bij andere forum onderdelen. De tribalwars spelers hadden zelf de vraag naar nieuwe leden, en beginnen soms al maanden voor de start van een nieuwe wereld te vragen wanneer het zover is en wat de instellingen kunnen zijn. De nieuwe werelden zijn dus naar mijn mening geenszins geopend uit commercieel oogpunt, maar gewoon omdat de leden het willen!
errr.... mensen vragen om nieuwe werelden he. dat klopt (, hoewel niet evenveel als dat er uiteindelijk aan accounts starten, maargoed). Dit weerlegd echter niet AC's argument dat het puur commerciëel is. vraag en aanbod horen juist bij commercie.

Daarnaast stel je dat een wereld eindeloos zou kunnen duren, wat ik dus ook weer als incorrect beschouw. Langzaam brokkelen de topstammen een beetje af. Waar we eerst met z'n alle spraken over Cervix, DTW, CdM, Irb, Borg en FIRM, zijn op dit moment alleen Cervix, DTW, Borg en Firm nog over. Ik zie het dus als een kwestie van tijd tot ook andere stammen ermee stoppen en er maar 1 of 2 stammen overblijven en de wereld daarmee aan een 'natuurlijk' einde komt.
We hebben een antwoord van Appeljongens gehad hierover, waarin hij zei stelde dat werelden doorgaan zolang er 'iets' te beleven valt. dus een spel gaat door totdat alle mensen die nog spelen vriendjes van elkaar zijn. dan kan het spel inderdaad eindeloos doorgaan, zoals AC al zei.
 

DeletedUser4141

Guest
Nieuwe tactiek in TW verveel je vijand tot barbaardorpen...
:cool:
 

DeletedUser571

Guest
Toch een gebrek gevonden aan TW. Er komt geen fatsoenlijk einde aan de werelden. En de leiding wil dit gebrek maar niet toegeven.

Indirect geven ze het wel toe, maar ze zijn te dom om dat zelf in de gaten te hebben..........

Ik quote .FashionMode:

"Ik zie het dus als een kwestie van tijd tot ook andere stammen ermee stoppen en er maar 1 of 2 stammen overblijven en de wereld daarmee aan een 'natuurlijk' einde komt."

Inderdaad een kwestie van tijd! Maar ga als TW-leiding bij jezelf ten rade waarom die andere stammen stoppen. Niet omdat ze gerimd worden. Nee, omdat de fut eruit is. Lijkt me niet dat je een SPEL op een dergelijke "natuurlijke" manier wilt laten verlopen.
 

DeletedUser3166

Guest
Toch een gebrek gevonden aan TW. Er komt geen fatsoenlijk einde aan de werelden. En de leiding wil dit gebrek maar niet toegeven.

Indirect geven ze het wel toe, maar ze zijn te dom om dat zelf in de gaten te hebben..........

Ik quote .FashionMode:

"Ik zie het dus als een kwestie van tijd tot ook andere stammen ermee stoppen en er maar 1 of 2 stammen overblijven en de wereld daarmee aan een 'natuurlijk' einde komt."

Inderdaad een kwestie van tijd! Maar ga als TW-leiding bij jezelf ten rade waarom die andere stammen stoppen. Niet omdat ze gerimd worden. Nee, omdat de fut eruit is. Lijkt me niet dat je een SPEL op een dergelijke "natuurlijke" manier wilt laten verlopen.

Zeur dan niet zoveel erover. Het spel is op deze manier gemaakt en jullie hebben ervoor gekozen om het te spelen. Vooraleer je aan iets begint moet je volledig op hoogte zijn van deze zaken. Als je het achteraf pas te weten komt of het ondertussen al moe bent verlos jezelf dan van het spel en de rest van het gezeur door je account op te heffen en dan wens ik je nog alle succes en plezier in real life toe.
 

DeletedUser22326

Guest
Gelukkig staat altijd alles vast wat vooraf afgesproken wordt en is niks discutabel :rolleyes: keep dreaming.
 

DeletedUser571

Guest
Zeur dan niet zoveel erover. Het spel is op deze manier gemaakt en jullie hebben ervoor gekozen om het te spelen. Vooraleer je aan iets begint moet je volledig op hoogte zijn van deze zaken. Als je het achteraf pas te weten komt of het ondertussen al moe bent verlos jezelf dan van het spel en de rest van het gezeur door je account op te heffen en dan wens ik je nog alle succes en plezier in real life toe.

Mijn hoop is dat de TW-leiding ervan leert en gaat kijken naar mogelijkheden om komende werelden zo vorm te geven dat werelden wel eindig zijn.
 

DeletedUser30253

Guest
Mijn hoop is dat de TW-leiding ervan leert en gaat kijken naar mogelijkheden om komende werelden zo vorm te geven dat werelden wel eindig zijn.

Ja mss wel, maar he is nu bijna op iedere wereld zo.. als ze het nu nog niet door zouden gehad hebben? ik denk dat het puur commercieel is... :(
 

DeletedUser571

Guest
Ja mss wel, maar he is nu bijna op iedere wereld zo.. als ze het nu nog niet door zouden gehad hebben? ik denk dat het puur commercieel is... :(


Dat zou triest zijn. hoop niet dat je gelijk hebt. Geloof ook niet dat het op termijn de strategie is waar ze het meest geld mee gaan verdienen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet vervelend doen, maar als je een speed speelt zit er toch een einde aan. De mogelijkheid is er al. Er zullen best een aantal mensen zijn die willen dat de wereld eindigt maar het lijkt me dat er ook mensen zijn die het nog lang niet beu zijn om op w3 of op een andere wereld te spelen.

Vaak als je wil stoppen komt het omdat het saai is. Oplossing maak het wat interessanter en onderneem zelf leuke acties. In plaats van internen zoek nieuwe spelers voor de accounts die niet meer actief zijn. Een groot gedeelte van het spelplezier heb je zelf in de hand.

Groeten Rogier
 
Reactiescore
1.733
Mensen die willen stoppen verwijder je account.
Mensen die willen spelen die blijven spelen .

zo makkelijk zit dat :D.
 

DeletedUser

Guest
Vind het openbaar forum van deze wereld zo verschrikkelijk saai eh!

Of er word onzin gespamd die niemand interesseert met gevolg dat er dan een paar geblokkeerde mensen zijn en er absolute stilte heerst op het forum.
Of de laatste trend laten we allemaal eens zagen over deze wereld en het einde.

Je kende de instellingen van de wereld voor je eraan begon, niemand houd je tegen te stoppen of te blijven spelen en kijk naar W1 (vergelijkbaar met W3) en daar nemen ze ook geen maatregelen als versnelling van snelheid of andere trucjes die ze toepassen.

Erover doordrammen en zagen zal dus ook weinig opbrengen aangezien de kans dat er iets aan veranderd minimaal is.
 

DeletedUser3166

Guest
Vind het openbaar forum van deze wereld zo verschrikkelijk saai eh!

Of er word onzin gespamd die niemand interesseert met gevolg dat er dan een paar geblokkeerde mensen zijn en er absolute stilte heerst op het forum.
Of de laatste trend laten we allemaal eens zagen over deze wereld en het einde.

Je kende de instellingen van de wereld voor je eraan begon, niemand houd je tegen te stoppen of te blijven spelen en kijk naar W1 (vergelijkbaar met W3) en daar nemen ze ook geen maatregelen als versnelling van snelheid of andere trucjes die ze toepassen.

Erover doordrammen en zagen zal dus ook weinig opbrengen aangezien de kans dat er iets aan veranderd minimaal is.

Precies wat ik wou duidelijk maken :)
 

DeletedUser

Guest
Mensen die willen stoppen verwijder je account.
Mensen die willen spelen die blijven spelen .

zo makkelijk zit dat :D.

als we jouw toch niet hadden :rolleyes:

Vind het openbaar forum van deze wereld zo verschrikkelijk saai eh!

Of er word onzin gespamd die niemand interesseert met gevolg dat er dan een paar geblokkeerde mensen zijn en er absolute stilte heerst op het forum.

ik weet bijna zeker dat je op mij doelt :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan