De absolute winnaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22326

Guest
Wanneer vinden jullie dat een stam deze wereld wint? DTW/cervix stelden dat ze de winst pakken als ze 50% bezitten (dorpen geografisch punten/toptien das me een raadsel), maar wat vinden jullie?
 

DeletedUser3166

Guest
de stam die meeste punten heeft als de mods de wereld afsluiten... logisch toch:)
 

DeletedUser22326

Guest
Ja nou niet dus, want Dtw/cervix (de alliantie lolololol) willen 'm opeisen als ze 50% hebben..
 

DeletedUser4045

Guest
Ho ho.

Er zijn mensen die dit zeggen.

Dit spreekt niet over de complete ''alliantie'' zoals jullie het zo zeggen.

Niet gaan generaliseren.
 

DeletedUser

Guest
lol ridicuul om te zeggen dat je de wereld hebt als je meer als 50% bezit :rolleyes:
 

DeletedUser21032

Guest
Jullie vergeten altijd een belangrijke stam in de Alliantie te vernoemen :D
 

DeletedUser22326

Guest
Hmm, jullie zijn slechts een schakeltje in hun weg naar de overwinning.
 

DeletedUser30507

Guest
Je hebt pas echt gewonnen als de wereld sluit, en als je dan al restricties eraan moet geven, zou ik zeggen als je 100% van de wereld hebt. Wat haast onmogelijk is, dus blijf gewoon wachten tot het eind van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer vinden jullie dat een stam deze wereld wint? DTW/cervix stelden dat ze de winst pakken als ze 50% bezitten (dorpen geografisch punten/toptien das me een raadsel), maar wat vinden jullie?

Claimen wil niet zeggen hebben, als er dan nog iemand ons uitdaagt dan zullen we met plezier ook die met de grond gelijk maken.

Maar als er niemand is die onze overwinning challenged dan is ze voor ons.
 

DeletedUser

Guest
xtreme hardcore zei:
Je hebt pas echt gewonnen als de wereld sluit, en als je dan al restricties eraan moet geven, zou ik zeggen als je 100% van de wereld hebt. Wat haast onmogelijk is, dus blijf gewoon wachten tot het eind van de wereld.
Wordt er uberhaupt weleens een keer een wereld gesloten??? Ik vind TW veel te commercieel worden, er worden maar lukraak nieuwe werelden geopend, waarvan sommige binnen notime weer met de gebruikelijke inactiviteit te maken krijgen. Ingame wordt het er niet leuker op, ik krijg het idee dat men alleen maar centen wil vangen. Hoe meer werelden, hoe meer inkomsten middels Premium accounts.
Ik merk nu al dat in W3 bij de grote stammen ca. 1/3 van de accounts onder vv staat weg te rotten. Volgens mij is de winnaar gewoon simpelweg degene die het het langst volhoudt. Er zijn al veel goede spelers gestopt omdat ze er geen bal meer aan vinden met al die barbaren en inactieve accounts.
Op zich erg jammer, maar aan de andere kant de enige manier om tot een overwinning te komen. Op een gegeven moment verzadigd het en heb je een paar krachtige stammen met veel dorpen. Dan kun je wekelijks wat voorsprong halen, maar tienduizende dorpen wegnemen zal niet lukken.

Mijn conclusie: Het spel leent zich niet voor een einde. Feitelijk is het een fictieve wereld, die oneindig door zou kunnen gaan, maar wel op zeker moment stabiliseert/verzadigd. De enige manier is op ingrijpen van de spelleiding, maar dat zal tot veel dicussie kunnen leiden en is commercieel niet interessant. Kortom, ik vraag me af hoeveel mensen een einde gaan meemaken. Misschien niemand van ons...
 

DeletedUser

Guest
Wordt er uberhaupt weleens een keer een wereld gesloten??? Ik vind TW veel te commercieel worden, er worden maar lukraak nieuwe werelden geopend, waarvan sommige binnen notime weer met de gebruikelijke inactiviteit te maken krijgen. Ingame wordt het er niet leuker op, ik krijg het idee dat men alleen maar centen wil vangen. Hoe meer werelden, hoe meer inkomsten middels Premium accounts.
Ik merk nu al dat in W3 bij de grote stammen ca. 1/3 van de accounts onder vv staat weg te rotten. Volgens mij is de winnaar gewoon simpelweg degene die het het langst volhoudt. Er zijn al veel goede spelers gestopt omdat ze er geen bal meer aan vinden met al die barbaren en inactieve accounts.
Op zich erg jammer, maar aan de andere kant de enige manier om tot een overwinning te komen. Op een gegeven moment verzadigd het en heb je een paar krachtige stammen met veel dorpen. Dan kun je wekelijks wat voorsprong halen, maar tienduizende dorpen wegnemen zal niet lukken.

Mijn conclusie: Het spel leent zich niet voor een einde. Feitelijk is het een fictieve wereld, die oneindig door zou kunnen gaan, maar wel op zeker moment stabiliseert/verzadigd. De enige manier is op ingrijpen van de spelleiding, maar dat zal tot veel dicussie kunnen leiden en is commercieel niet interessant. Kortom, ik vraag me af hoeveel mensen een einde gaan meemaken. Misschien niemand van ons...

Klopt.
Maar ik vind zowiezo niet dat een wereld gesoten moet worden!
Er zijn altijd spelers die het leuk vinden om in een drukke wereld te komen.
Als je in de hoeken van wereld 3 kijkt zie je dat er nog genoeg plek is voor nieuwe dorpen plus spelers die nog niet zo heel ver zijn met groeien.
Laat die wereld dus gewoon lekker open staan en kijk eens wat er gebeurd.
Wereld 3 is nog lang niet vol.
en nog zeker niet uitgespeeld.
Plus dat, als je zorgt dat er nieuwe spelers bijkomen, je veel langer door zou kunnen spelen in w3.
 

DeletedUser4141

Guest
Al Capone heeft geen 100% maar 200% gelijk, er worden teveel nieuwe werelden geopend en daardoor gaan mensen die het moeilijk krijgen op onze wereld. Gewoon stoppen en naar daar.
Andere die het een beetje beu worden gaan steeds sneller te stap zetten naar een nieuwe wereld aangezien er keus genoeg is.
Dit echt tenkoste van de andere op deze wereld.

er zijn nog maar 2,827 spelers op onze wereld. Over een goeie maand kan je d'r weer een 50 aftrekken.

King wint wellicht die is het spelletje nog lang niet beu.. hij zou nog gaan timen op barbarendorpen
 

DeletedUser

Guest
W0W zelfs barbarendorpen!:D
King is de absolute No-Lifer van TW:D
 
Reactiescore
1.734
timen op barbs doe ik ook :p. om mijn persoonlijk record te vebreken en om wat te oefenen :D.,
 
Reactiescore
1.734
ja hij was het zat om bij de noobs te zitten :) en ging naar een wat betere stam :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan