De absolute winnaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ja hij was het zat om bij de noobs te zitten :) en ging naar een wat betere stam :).

Gelukkig dat hij dan toch tot de conclusie is gekomen dat er nog grotere noobs zijn op deze wereld dan de B0RG :D En het beste van allemaal is, dat hij jullie dat toch eens duidelijk maakt he moh :rolleyes:
 
Reactiescore
1.736
Gelukkig dat hij dan toch tot de conclusie is gekomen dat er nog grotere noobs zijn op deze wereld dan de B0RG :D En het beste van allemaal is, dat hij jullie dat toch eens duidelijk maakt he moh :rolleyes:

Grotere noobs dan B0RG op deze wereld:eek: dat kan niet ! dat bestaat niet !!
 

DeletedUser22326

Guest
Ik beken, obama staat voor de spiegel.

@ dtw, wanneer claimen jullie (julia..) de overwinning nou 50% dorpen? met of zonder barbs? 50% punten? etc..?
 

DeletedUser21032

Guest
nee plox the fox

Ga jij maar janken over teruggetrokken def king ;)



NIemand kan ooit echt een wereld winnen... invidu als speler kan je op rang 1 eindigen, maar ben je dan de beste?
Als je als stam eerstes eindigt, ben je dan een top stam of gewoon een stam met veel leden...

Eindeloze discussies
 

DeletedUser

Guest
Ga jij maar janken over teruggetrokken def king ;)

dat duurde lang voor je reageerde :rolleyes:

Moet jij niet proberen wat vrienden erbij te naaien met zulke zielige acties ?

zielig ventje. Therapie is hier al te raad denk ik.

Waarbij de grootste noob van w3 beslist waneer de discussie van " De absolute winnaar" voorbij is :eek: de wereld op zijn kop :eek:
 

DeletedUser21032

Guest
dat duurde lang voor je reageerde :rolleyes:

Moet jij niet proberen wat vrienden erbij te naaien met zulke zielige acties ?

zielig ventje. Therapie is hier al te raad denk ik.

Waarbij de grootste noob van w3 beslist waneer de discussie van " De absolute winnaar" voorbij is :eek: de wereld op zijn kop :eek:

TOch toevallig dat ik er niets met te maken heb, het feit dat jij direct aan mij denkt betekend dat je door mij geobserdeerd bent.
 

DeletedUser

Guest
TOch toevallig dat ik er niets met te maken heb, het feit dat jij direct aan mij denkt betekend dat je door mij geobserdeerd bent.

wie de bal kaatst :rolleyes:

Jij noemt mij altijd enn overal zelfs in topics waarmee ik niks te maken heb en niet eens gereageerd heb. En ja nu doe ik het voor de grap eens een keer terug en jij begint met een met janken.

@ painmaster

je uitleg
 
Reactiescore
1.736
king scheld plox uit

plox maakt king belachelijk

en hoe zou de toekomst van de ''aliantie'' eruit zien door deze ruzie

zie het in de volgende aflevering van PLOX VS KING



king jij kan drammen als gekken he ;) maar de absolute winnaar is naar mijn mening een stam want daar gaat het om in dit spel TRIBAL
ik denk dat de stam die alle nr 1 plaatsen eheft bereikt en daar ook blijft staan zal winnen :).
 

DeletedUser3621

Guest
kinders, even bij de les blijven.

Dit is een serieus topic dat serieus moet blijven. Ik kan mezelf gelukkig weer superieur aan de rest schatten :'), aangezien ik mezelf deze vraag al anderhalf jaar terug stelde.

Ik ben op het moment niet heel erg actief ingame (het gaat in golven bij me), maar vooral door 1 belangrijke gedachte. Hoe ongelofelijk lang gaat dit nog duren?!!!

Kijk naar wereld 2. W2 is al een stuk verder dan ons, maar er is daar nog geen enkel teken van admins die de wereld ooit willen gaan sluiten. Aangezien w2 2 keer zo snel gaat als w3, betekend dat dat het bij ons nog minstens 2 keer zo lang als dat w3 nu al bezig is gaat duren. Het spijt me, maar toen ik aan tw begon op mijn 17e of 18e was ik niet van plan dat spel tot mijn 21e of 22e te gaan doen. Dit spel kán nooit goed gewonnen worden.

Admins moeten serieus is iets als een einde aan het spel gaan verzinnen... Dit kan zo niet langer. Eigenlijk is het nog erger. Het kan zo wél langer en hoogstwaarschijnlijk is dat ook precies wat er gaat gebeuren. ain't no fun.
 

DeletedUser

Guest
king jij kan drammen als gekken he ;) maar de absolute winnaar is naar mijn mening een stam want daar gaat het om in dit spel TRIBAL
ik denk dat de stam die alle nr 1 plaatsen eheft bereikt en daar ook blijft staan zal winnen :).


Ik heb hier ook geen enkele post gedaan dat dat niet het geval is. Heb ook niet gezegt dat een speler kon winnen. Eerlijk gezegt staat hier alleen maar spam van mij maar als de mods dat zien hang ik :D

Het is overigens ook veelste vroeg om de wereld nu al te beindigen. maar mss moet er iets zijn als de snelheid opschroefen of edels goedkoper maken ( vorige diuscussie punt ) zodat er toch wel wat meer vaart ik kan gaan zitten.

Ik zelf denk dan iets van dat edelmanen vanaf een bepaald punt ( mss begin 2010 ) dat om de x aantal maanden edels goedkoper worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Egtwel

Eens. De spelleiding moet maar eens gaan nadenken over een eindgoal. En voor degenen die willen blijven spelen, kunnen altijd terecht op al die andere werelden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan