DeletedUser22326
Guest
Wanneer vinden jullie dat een stam deze wereld wint? DTW/cervix stelden dat ze de winst pakken als ze 50% bezitten (dorpen geografisch punten/toptien das me een raadsel), maar wat vinden jullie?
Wanneer vinden jullie dat een stam deze wereld wint? DTW/cervix stelden dat ze de winst pakken als ze 50% bezitten (dorpen geografisch punten/toptien das me een raadsel), maar wat vinden jullie?
Wordt er uberhaupt weleens een keer een wereld gesloten??? Ik vind TW veel te commercieel worden, er worden maar lukraak nieuwe werelden geopend, waarvan sommige binnen notime weer met de gebruikelijke inactiviteit te maken krijgen. Ingame wordt het er niet leuker op, ik krijg het idee dat men alleen maar centen wil vangen. Hoe meer werelden, hoe meer inkomsten middels Premium accounts.xtreme hardcore zei:Je hebt pas echt gewonnen als de wereld sluit, en als je dan al restricties eraan moet geven, zou ik zeggen als je 100% van de wereld hebt. Wat haast onmogelijk is, dus blijf gewoon wachten tot het eind van de wereld.
de stam die meeste punten heeft als de mods de wereld afsluiten... logisch toch
Wordt er uberhaupt weleens een keer een wereld gesloten??? Ik vind TW veel te commercieel worden, er worden maar lukraak nieuwe werelden geopend, waarvan sommige binnen notime weer met de gebruikelijke inactiviteit te maken krijgen. Ingame wordt het er niet leuker op, ik krijg het idee dat men alleen maar centen wil vangen. Hoe meer werelden, hoe meer inkomsten middels Premium accounts.
Ik merk nu al dat in W3 bij de grote stammen ca. 1/3 van de accounts onder vv staat weg te rotten. Volgens mij is de winnaar gewoon simpelweg degene die het het langst volhoudt. Er zijn al veel goede spelers gestopt omdat ze er geen bal meer aan vinden met al die barbaren en inactieve accounts.
Op zich erg jammer, maar aan de andere kant de enige manier om tot een overwinning te komen. Op een gegeven moment verzadigd het en heb je een paar krachtige stammen met veel dorpen. Dan kun je wekelijks wat voorsprong halen, maar tienduizende dorpen wegnemen zal niet lukken.
Mijn conclusie: Het spel leent zich niet voor een einde. Feitelijk is het een fictieve wereld, die oneindig door zou kunnen gaan, maar wel op zeker moment stabiliseert/verzadigd. De enige manier is op ingrijpen van de spelleiding, maar dat zal tot veel dicussie kunnen leiden en is commercieel niet interessant. Kortom, ik vraag me af hoeveel mensen een einde gaan meemaken. Misschien niemand van ons...