DeletedUser
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier enkele details:
Nu zijn we al een stap verder. Nu moet het gevechtsysteem van de priester nog uitgelegd worden.Dit vind ik goed...
De priester komen nooit tegenover elkaar. Als de vijand wint zullen meestal ook de priesters gedood worden. Dus dan is er geen probleem. Als de aanvaller een slecht aanval doen zal hij waarschijnlijk priesters verliezen. Pas wanneer hij ze allemaal verliest hebben de verdedigde priesters automatisch vrijspel. Zolang de aanvaller priesters hebben heeft maakt het niet uit hoeveel priesters er bij de verdediging zijn. Het is maar pas wanneer de aanvaller tijdens zijn aanval zijn priesters verliest dat er problemen komen. Dus bij 3 tegen 3 blijft het geloof 100%.en als de verdediger 3 priesters heeft en de aanvaller ook 3 ofzo?
Een idee maken doe je om TW te verbeteren. Niet om te zeggen ik maak een idee en morgen zie ik het in TW. Als je met deze prent in je kom zit ben je niet goed bezig. Zelf heb ik al vele ideeën gegeven. Natuurlijk worden ze 9 op 10 afgekeurd. De kans als je een ideeën op de forum ziet is zeer klein. Als hij hier dan verschijnt komen er meestal massas discussies ervoor. Meestal wordt het afgekeurd. Een vb hiervan was ridderitem's stelen. Er zijn een heleboel discussies over geweest en uiteindelijk verloren gegaan. Maar er zijn ideeën zoals de kerk die drie jaar zijn afgekeurd en die je nu plots in TW ziet. Een idee komt er niet zomaar. Meestal ontstaan de beste ideeën door andere mindere ideeën. Vroeger wanneer je een ideeën poste werd het direct op de forum gepost. Helaas is er nu de goedkeuringsysteem bijgekomen doordat er steeds maar afgekeurde, spam en onuitgewerkte ideeën werden gepost. Je idee van de priester is goed en zal waarschijnlijk nog vele discussies over komen. De uitwerking is geen probleem. De afbeelding zijn niet van echte kwaliteit doordat ze even snel met paint gemaakt zijn. Dat duurt een 5 tal minuten. Het online zitten duurt lager dan het maken.jens10
ik had mijn idee niet uitgewerkt omdat ik weleens meer ideeën hebt ingeleverd en die werden dan ook beantwoord met niet goed en verwidjerd ... terwijl ik toen een half uur had zitten typen ... maar verder met al die tabellen enz. lukt me dat ook neit ben neit zo handig met de PC ... wel met spelltjes maar daar blijft het bij
Een idee maken doe je om TW te verbeteren. Niet om te zeggen ik maak een idee en morgen zie ik het in TW. Als je met deze prent in je kom zit ben je niet goed bezig. Zelf heb ik al vele ideeën gegeven. Natuurlijk worden ze 9 op 10 afgekeurd. De kans als je een ideeën op de forum ziet is zeer klein. Als hij hier dan verschijnt komen er meestal massas discussies ervoor. Meestal wordt het afgekeurd. Een vb hiervan was ridderitem's stelen. Er zijn een heleboel discussies over geweest en uiteindelijk verloren gegaan. Maar er zijn ideeën zoals de kerk die drie jaar zijn afgekeurd en die je nu plots in TW ziet. Een idee komt er niet zomaar. Meestal ontstaan de beste ideeën door andere mindere ideeën. Vroeger wanneer je een ideeën poste werd het direct op de forum gepost. Helaas is er nu de goedkeuringsysteem bijgekomen doordat er steeds maar afgekeurde, spam en onuitgewerkte ideeën werden gepost. Je idee van de priester is goed en zal waarschijnlijk nog vele discussies over komen. De uitwerking is geen probleem. De afbeelding zijn niet van echte kwaliteit doordat ze even snel met paint gemaakt zijn. Dat duurt een 5 tal minuten. Het online zitten duurt lager dan het maken.
Verder met de kerk. De eerste kerk ligt in je hoofddorp. Deze kan niet vernietigd worden (zie details W11 bij aankondigingen). De eerste kerk heeft maar 1 level. Bij je andere dorpen heb je een gewone kerk. Deze heeft 3 level. Je kunt de eerste kerk niet verplaatsen.
edit: Als je dit idee niet wilt uitwerken waarom post je het dan. Als je het niet wilt uitwerken dan kopieer je gewoon de uitwerking in de beginpost xd. Die zullen wel ontstaan uit verdere discussies.
Dit systeem is een goed idee om in een 3 levelsysteem wereld in te voeren. Volgens mij komt er binnenkort er weer aan.Ik ben echt geen expert in afbeeldingen maken.
Maar ik zal al wel het 3-level systeem posten van de priest:
Level 1:
Level 2:
- Ontwikkelingskosten: :hout:17500, :leem:20000, :ijzer:15000
- Aanvalssterkte: 0
- Verdediging infanterie: 6
- Verdediging cavalerie: 3
- Verdediging boogschutters: 1
- Velden extra in geloof (als de priest mee gaat): 3
Level 3:
- Ontwikkelingskosten: :hout:20000, :leem:22500, :ijzer:17500
- Aanvalssterkste: 0
- Verdediging infanterie: 8
- Verdediging cavalerie: 5
- Verdediging boogschutters: 3
- Velden extra in geloof (als de priest mee gaat): 4
- Ontwikkelingskosten: :hout:25000, :leem:27500, :ijzer:22500
- Aanvalssterkste: 1
- Verdediging infanterie: 10
- Verdediging cavalerie: 8
- Verdediging boogschutters: 6
- Velden extra in geloof (als de priest mee gaat): 5
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit beter is als je dit pas kan van: 'kerk level 3' en dat je dit ook niet kan maken met de 'eerste kerk'.
Dit systeem is een goed idee om in een 3 levelsysteem wereld in te voeren. Volgens mij komt er binnenkort er weer aan.
In andere werelden zou ik dit niet doen. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat er een priester kon getraint worden in het hoofddorp. Maar de meerdheid wilt dit wel en bovendien moet hij zelf beter zijn.
Ja, dat is inderdaad vervelend. Ik zou eerst proberen het idee volledig uit te werken. Daarna vragen we als bij het in de beginpost wilt plaats.K'vind het jammer dat de eigenaar van dit topic nog niet aanpast in zijn eigen post...
edit: ik zal een tijdelijk uitgewerkte versie maken. De priester zal hetzelfde blijven in de eerste of andere kerken. Met een bereik van 3 vakjes. De voorwaarde wordt verhoogt met een smederij van lv 20.
Volgens de uitwerking van de topicstarter wel. Daarom werk ik een betere versie uit.Ik ben niet voor en niet tegen.
Als je die priester invoert dan is die radius opgeheven en dus nergens meer voor nodig!
Denk niet dat TW dit zal willen..
Dat plaatje is van aom. Dit heeft niets met dit idee te maken.daarom moet de(snel opgezocht) ook duur zijn