Dat geloof

DeletedUser23115

Guest
Momenteel 4 met level 1 systeem en afdalend geloof:
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

Nee, met deze volgende suggestie hierboven en het aanpassing van het gevechtsysteem van priester vs priester zal de priester weer productief worden.

edit: het is nu zeer moeilijk om het idee bij te houden want waar de discussie zit klopt totaal niet meer bij pg 63. Deze pas ik pas aan als het idee weer stabiel is.

edit 2: Gaat iedereen akkoord met het nieuwe priesterseffect. Het oude (3 vakjes met 100% geloof zal wegvallen)

Verwerking

& Aanpassing van priester buiten de radius.
De priester kan nu max 4 vakjes uit de radius. Maar het geloof verzwakt telkens wanneer je een vakje uit de radius komt. Bij het level 3 systeem kan hij tot 6 vakjes.

1-level systeem
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

3-level systeem
lv 1
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

lv 2
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 92%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 85%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 75%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

lv 3
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 95%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
6 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

& Aanpassing ridder item.
- Je kan 1 vakje verder, dan met geloof 55% (andere effecten van item zijn niet bijgerekend)
- 5% extra geloof (buiten radius, met een beperkt limiet van 5 vakjes buiten de radius. En de priester moet mee gaan!!) [Het geloof kan niet hoger dan 100%!!]
- 5% extra geloof (alleen bij stamleden buiten de radius, met een beperkt limiet van 8 vakjes buiten de radius. En de priester moet mee gaan!!) [Het geloof kan niet hoger dan 100%!!]

& Bonusdorpen
Type 1:
- 20% snellere productie in de kerk
Type 2:
- 50% snellere productie in de kerk
Type 3:
- Radius 3 groter
Type 4:
- Radius 1 groter
- 15% snellere productie in de kerk

& Gevechtssysteem (voorbereiding)
Om te beginnen heeft de priester geen aanval. Net zoals de verkenner. Bij komt dus eerst in het gevechtsysteem. Dus er wordt gebruik gemaakt van het verkennerssysteem. Omdat priesters mannen zijn van God, heeft iedereen respect voor hen. Zij worden niet gedood door ordinaire gevechtstroepen. Enkel andere priesters mogen hen veroordelen en uitbannen (zie inquisitie in de Middeleeuwen). Het komt erop neer dat er 3 priesters nodig zijn om 1 priester uit te schakelen voor verdedigers, aanvallende priesters moeten slechts met 2 zijn om 1 uit te schakelen. De priesters vechten dus eerst in het aanvalssysteem. Bij een overmacht, dus wanneer 75% of meer van de aanvallende troepen sterft dan sterven ook de priesters. Als verdediger is dat 90%.

1a. Priesters verplaatsing
Met de priester in een aanval kan je geloof hoog houden tot 4 vakjes. Hoog is eigenlijk niet het woord. Het geloof zal hoger liggen dan normaal:
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90% geloof
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80% geloof
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70% geloof
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60% geloof

1b. Priesters verplaatsing level 3 systeem
Met de priester in een aanval kan je geloof hoog houden tot 6 vakjes. Hoog is eigenlijk niet het woord. Het geloof zal hoger liggen dan normaal:
lv 1
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

lv 2
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 92%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 85%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 75%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

lv 3
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 95%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
6 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

2. Aanvalsvolgerde
Zolang er niet meer dan 75% van de aanvallende of 90% van de verdedigde van de troepen word deze volgorde beschouwd: Priester, verkenners, andere troepen. Die priester vecht dus alleen tegen zichzelf net als verkenner. Enkel bij een overmacht kan hij dus gedood worden door anders troepen. Het gevecht van de priesters zal dus uitmaken hoeveel geloof je hebt.

3. Priestersgevecht
Even volgens de aanval: je valt met 5 priesters aan. De verdediging heeft er 3. Jij verliest dus 1 priesters terwijl de verdediging er 2 verliest. De aanvallen worden dus gelijktijdig berekend. Dus om een aanvallende priester te doden via verdedigende priesters heb je er 3 nodig voor er 1 te doden. Bij de aanval is dat maar 2.

4a. Geloofbalans in gevechten bij 1 vakje buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 90% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 90%
25% dood = geloof 80%
50% dood = geloof 70%
75% dood = geloof 60%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 90-80% liggen

4b. Geloofbalans in gevechten bij 2 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 80% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 80%
25% dood = geloof 72,5%
50% dood = geloof 65%
75% dood = geloof 57,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 80-72,5% liggen

4c. Geloofbalans in gevechten bij 3 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 70% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 70%
25% dood = geloof 65%
50% dood = geloof 60%
75% dood = geloof 55%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 70-65% liggen

4d. Geloofbalans in gevechten bij 4 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 60% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 60%
25% dood = geloof 57,5%
50% dood = geloof 55%
75% dood = geloof 52,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 60-57,5% liggen

4e. Geloofbalans in gevechten bij 1 vakje buiten de radius (level 3 systeem lv2)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 92% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 92%
25% dood = geloof 81,5%
50% dood = geloof 71%
75% dood = geloof 60,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 92-81,5% liggen


De uitwerking van het gevechtsysteem is te groot om in één post te krijgen. Ik zal ze over meerdere posten moeten verspreiden. namelijk 31 en 35

Jij bent zo goed in uitwerken van ideeën. (letterlijk bedoelt)
Trouwens: 'Heb jij al grafische pakketten ontwikkeld, zo ja: 'de welke'??
 

DeletedUser

Guest
Jij bent zo goed in uitwerken van ideeën. (letterlijk bedoelt)
Trouwens: 'Heb jij al grafische pakketten ontwikkeld, zo ja: 'de welke'??

Dat uitwerken doet hij niet (niet neg. bedoeld hoor). Hij vat enkel samen wat andere posters bedoelen, past aan waar nodig en haalt de fouten er uit. En hij doet dat goed :D
 

DeletedUser

Guest
& Bonusdorpen
Type 1:
- 20% snellere productie in de kerk
Type 2:
- 50% snellere productie in de kerk
Type 3:
- Radius 3 groter
Type 4:
- Radius 1 groter
- 15% snellere productie in de kerk

zijn dat niet erg veel soorten?
en meestal is de bonus van een bonusdorp ongeveer 10
 

DeletedUser23115

Guest
Nee in werelden met bonusdorpen is het meestal:
- 20% snellere productie
Met uitzondering van W11:
- 50% snellere productie
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Met die vergrote radius ben ik niet akkoord.
Als je dan nog is een priester hebt + die vergrote radius van de kerk (waar het dan nog is 100% geloof is)
 

DeletedUser

Guest
Momenteel 4 met level 1 systeem en afdalend geloof:
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

Nee, met deze volgende suggestie hierboven en het aanpassing van het gevechtsysteem van priester vs priester zal de priester weer productief worden.

edit: het is nu zeer moeilijk om het idee bij te houden want waar de discussie zit klopt totaal niet meer bij pg 63. Deze pas ik pas aan als het idee weer stabiel is.

edit 2: Gaat iedereen akkoord met het nieuwe priesterseffect. Het oude (3 vakjes met 100% geloof zal wegvallen)

Verwerking

& Aanpassing van priester buiten de radius.
De priester kan nu max 4 vakjes uit de radius. Maar het geloof verzwakt telkens wanneer je een vakje uit de radius komt. Bij het level 3 systeem kan hij tot 6 vakjes.

1-level systeem
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

3-level systeem
lv 1
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

lv 2
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 92%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 85%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 75%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

lv 3
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 95%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
6 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

& Aanpassing ridder item.
- Je kan 1 vakje verder, dan met geloof 55% (andere effecten van item zijn niet bijgerekend)
- 5% extra geloof (buiten radius, met een beperkt limiet van 5 vakjes buiten de radius. En de priester moet mee gaan!!) [Het geloof kan niet hoger dan 100%!!]
- 5% extra geloof (alleen bij stamleden buiten de radius, met een beperkt limiet van 8 vakjes buiten de radius. En de priester moet mee gaan!!) [Het geloof kan niet hoger dan 100%!!]

& Bonusdorpen
Type 1:
- 20% snellere productie in de kerk
Type 2:
- 50% snellere productie in de kerk
Type 3:
- Radius 3 groter
Type 4:
- Radius 1 groter
- 15% snellere productie in de kerk

& Gevechtssysteem (voorbereiding)
Om te beginnen heeft de priester geen aanval. Net zoals de verkenner. Bij komt dus eerst in het gevechtsysteem. Dus er wordt gebruik gemaakt van het verkennerssysteem. Omdat priesters mannen zijn van God, heeft iedereen respect voor hen. Zij worden niet gedood door ordinaire gevechtstroepen. Enkel andere priesters mogen hen veroordelen en uitbannen (zie inquisitie in de Middeleeuwen). Het komt erop neer dat er 3 priesters nodig zijn om 1 priester uit te schakelen voor verdedigers, aanvallende priesters moeten slechts met 2 zijn om 1 uit te schakelen. De priesters vechten dus eerst in het aanvalssysteem. Bij een overmacht, dus wanneer 75% of meer van de aanvallende troepen sterft dan sterven ook de priesters. Als verdediger is dat 90%.

1a. Priesters verplaatsing
Met de priester in een aanval kan je geloof hoog houden tot 4 vakjes. Hoog is eigenlijk niet het woord. Het geloof zal hoger liggen dan normaal:
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90% geloof
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80% geloof
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70% geloof
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60% geloof

1b. Priesters verplaatsing level 3 systeem
Met de priester in een aanval kan je geloof hoog houden tot 6 vakjes. Hoog is eigenlijk niet het woord. Het geloof zal hoger liggen dan normaal:
lv 1
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
4 velden buiten radius (priester moet me gaan): 60%

lv 2
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 92%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 85%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 75%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

lv 3
1 veld buiten radius (priester moet mee gaan): 95%
2 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 90%
3 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 80%
4 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 70%
5 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 65%
6 velden buiten radius (priester moet mee gaan): 60%

2. Aanvalsvolgerde
Zolang er niet meer dan 75% van de aanvallende of 90% van de verdedigde van de troepen word deze volgorde beschouwd: Priester, verkenners, andere troepen. Die priester vecht dus alleen tegen zichzelf net als verkenner. Enkel bij een overmacht kan hij dus gedood worden door anders troepen. Het gevecht van de priesters zal dus uitmaken hoeveel geloof je hebt.

3. Priestersgevecht
Even volgens de aanval: je valt met 5 priesters aan. De verdediging heeft er 3. Jij verliest dus 1 priesters terwijl de verdediging er 2 verliest. De aanvallen worden dus gelijktijdig berekend. Dus om een aanvallende priester te doden via verdedigende priesters heb je er 3 nodig voor er 1 te doden. Bij de aanval is dat maar 2.

4a. Geloofbalans in gevechten bij 1 vakje buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 90% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 90%
25% dood = geloof 80%
50% dood = geloof 70%
75% dood = geloof 60%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 90-80% liggen

4b. Geloofbalans in gevechten bij 2 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 80% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 80%
25% dood = geloof 72,5%
50% dood = geloof 65%
75% dood = geloof 57,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 80-72,5% liggen

4c. Geloofbalans in gevechten bij 3 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 70% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 70%
25% dood = geloof 65%
50% dood = geloof 60%
75% dood = geloof 55%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 70-65% liggen

4d. Geloofbalans in gevechten bij 4 vakjes buiten de radius (level 1 systeem)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 60% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 60%
25% dood = geloof 57,5%
50% dood = geloof 55%
75% dood = geloof 52,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 60-57,5% liggen

4e. Geloofbalans in gevechten bij 1 vakje buiten de radius (level 3 systeem lv2)
Om te beginnen heeft je aanvallende priesters 92% geloof. De verdediging normaal 100%. De verdediging heeft zoals in het vorige voorbeeld 3 priesters en de aanvallende 5. Nadat de priesters gevochten hebben kan het geloof worden uitgerekend:
Aanvallende priesters:
0% dood = geloof 92%
25% dood = geloof 81,5%
50% dood = geloof 71%
75% dood = geloof 60,5%
100% dood = geloof 50%

Het geloof zal dus tussen de 92-81,5% liggen


De uitwerking van het gevechtsysteem is te groot om in één post te krijgen. Ik zal ze over meerdere posten moeten verspreiden. namelijk 31 en 35

Dus als ik dit goed begrijp, dan kun je met een priester buiten je radius aanvallen? Dan kan toch sowieso al? :rolleyes: In het aanvallend opzicht gaat het erover waar vandaan de troepen komen, niet waarnaar ze toe gaan. Dit idee kan overigens wel in verdedigend opzicht, als een dorp buiten de radius een priester heeft is het nog een beetje gelovig. Maar dan moet je maar gewoon binnen je radius edelen, dan haal je een heel groot gedeelte van de tactiek weg.
 

DeletedUser23115

Guest
Dus als ik dit goed begrijp, dan kun je met een priester buiten je radius aanvallen? Dan kan toch sowieso al?
Ja, maar met verhoogd geloof binnen bepaalde vakjes.
En ja, we zijn nog aan het praten of het geloof er 100% of iets minder gaat zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent zo goed in uitwerken van ideeën. (letterlijk bedoelt)
Trouwens: 'Heb jij al grafische pakketten ontwikkeld, zo ja: 'de welke'??
Ik ben ooit aan één begonnen maar ik was ermee gestopt het uit te werken want waarschijnlijk werd het toch afgekeurd omdat de afbeelding van een ander spel kwamen.

Dus als ik dit goed begrijp, dan kun je met een priester buiten je radius aanvallen? Dan kan toch sowieso al? :rolleyes: In het aanvallend opzicht gaat het erover waar vandaan de troepen komen, niet waarnaar ze toe gaan. Dit idee kan overigens wel in verdedigend opzicht, als een dorp buiten de radius een priester heeft is het nog een beetje gelovig. Maar dan moet je maar gewoon binnen je radius edelen, dan haal je een heel groot gedeelte van de tactiek weg.
Lees de discussie, zoals al is gezegd het geloof wordt hoger dan 50 met de priester.

Nee in werelden met bonusdorpen is het meestal:
- 20% snellere productie
Met uitzondering van W11:
- 50% snellere productie
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Met die vergrote radius ben ik niet akkoord.
Als je dan nog is een priester hebt + die vergrote radius van de kerk (waar het dan nog is 100% geloof is)
Ik zou dat bonustype ook maar uitzonderlijk op de map plaatsen. We spreken over 1 dorp op de 10.000 of zelf meer. Deze dorpen zullen volgens mij meer een massa edel wordt. Dit kan zowel positief als negatief worden bekeken. We spreken hier over een sterk bonusdorp. 3 extra radius = 3 vakjes meer met geloof 100%.

Ik zal de radius weglaten bij de bonusdorpen. Achteraf gezien zal het dorp te sterk worden. Alleen vraag ik me af als de bonusdorpen dan niet te zwak worden vergeleken met de andere. Ik heb het gevoel dat het bonusdorp dan iets ontbreekt. Maar het bonusdorp is standaard zoals het item.

Ik vraag me wel af als de ontwikkelaars niet aan een bonusdorp voor de kerk bezig zijn. Want voor bijna elk gebouwd is er al bijna een bonusdorp. En bij de kerk zal dit wel de radius moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23115

Guest
Ik ben ooit aan één begonnen maar ik was ermee gestopt het uit te werken want waarschijnlijk werd het toch afgekeurd omdat de afbeelding van een ander spel kwamen.

Jij bent goed in afbeeldingen, dus als je er bv. een nieuw maakt, waar maar een paar dingens verandert, bv. vlaggen die staan te waaien etc
dan ben ik er zeker van dat je grafisch pakket gaat slagen!!
Of bijvoorbeeld het standbeeld waar een gracht rond is of borden waar op staat 'ijzermijn naar links' etc
 

DeletedUser

Guest
Jij bent goed in afbeeldingen, dus als je er bv. een nieuw maakt, waar maar een paar dingens verandert, bv. vlaggen die staan te waaien etc
dan ben ik er zeker van dat je grafisch pakket gaat slagen!!
Of bijvoorbeeld het standbeeld waar een gracht rond is of borden waar op staat 'ijzermijn naar links' etc
De afbeeldingen zijn meestal gemaakt met paint dus er is totaal niet veel werk aan. Maar ik beschik wel over programma's zoals photoshop. En die zijn nodig voor grafische pakketten.
 

DeletedUser23115

Guest
De afbeeldingen zijn meestal gemaakt met paint dus er is totaal niet veel werk aan. Maar ik beschik wel over programma's zoals photoshop. En die zijn nodig voor grafische pakketten.

Met 'paint shop pro 9 image' of gewoon 'paint'
 

DeletedUser

Guest
Nu het gevechtssysteem af is kan kan het idee weer uitgewerkt worden in één post. Ik zou een nieuwe post beginnen omdat die op pg 63 een beetje veroudert is.

De uitwerking kan nog even duren. Als ik morgen genoeg tijd heb stel ik hem op. Anders kan het tot volgende week uitlopen. Het gevechtssysteem is al af en daar was het meeste werk aan dus er is een grote kans dat ik hem morgen nog gepost krijg.
 

DeletedUser23115

Guest
Nu het gevechtssysteem af is kan kan het idee weer uitgewerkt worden in één post. Ik zou een nieuwe post beginnen omdat die op pg 63 een beetje veroudert is.

De uitwerking kan nog even duren. Als ik morgen genoeg tijd heb stel ik hem op. Anders kan het tot volgende week uitlopen. Het gevechtssysteem is al af en daar was het meeste werk aan dus er is een grote kans dat ik hem morgen nog gepost krijg.

Je wordt er steeds beter op
 

DeletedUser

Guest
travian

kennen julie het spel travian het lijkt best veel op tribal wars misschien kunnen jullie daar wat ideeen weghalen in verband met troepen en andere dingen
 

DeletedUser

Guest
Ideeën 'afpakken' is niet het leukste wa bestaat.
TW wil elk connectie van spel X vermijden. In het spel x forum is het zelfs verboden tw de vermelden omdat het wordt gezien als reclame. De suggesties die worden gegeven lijken erg op elkaar omdat deze spelen dezelfde basis hebben. Het verschil is dat travian meer jongere 10-16 aantrekt. Terwijl TW 14-... aantrekt. TW is meer diplomatisch gericht en spel x meer speels zoals farmen.

edit: Het is niet de bedoeling dat er afgeweken wordt van het onderwerp. Terug naar het idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23115

Guest
TW wil elk connectie van spel X vermijden. In het spel x forum is het zelfs verboden tw de vermelden omdat het wordt gezien als reclame. De suggesties die worden gegeven lijken erg op elkaar omdat deze spelen dezelfde basis hebben. Het verschil is dat travian meer jongere 10-16 aantrekt. Terwijl TW 14-... aantrekt. TW is meer diplomatisch gericht en spel x meer speels zoals farmen.

edit: Het is niet de bedoeling dat er afgeweken wordt van het onderwerp. Terug naar het idee.
Dat is idd niet de bedoeling...
Dat was eigenlijk wat ik bedoelde, alleen heb ik het niet duidelijk gemaakt blijkbaar. :rolleyes:
 
Bovenaan