Crusade to the world's End.

DeletedUser69813

Guest
ga weg met dat vriendschappelijke gezeik man! ik wil bloed zien! we moeten elkaar de ogen uitkrabben en het leven zo zuur mogelijk maken verdomme!

nee just kiddin, luv y'all homies <3
 

DeletedUser62889

Guest
ga weg met dat vriendschappelijke gezeik man! ik wil bloed zien! we moeten elkaar de ogen uitkrabben en het leven zo zuur mogelijk maken verdomme!

nee just kiddin, luv y'all homies <3

Das niet wederzijds. Ok doei.
 
Reactiescore
1.168
Nee en terecht ook.
 

DeletedUser76275

Guest
mooie openingsposts van beide kanten.

succes allemaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Maak elkaar kapot:bijl:
 

DeletedUser73696

Guest
Wij gebruiken onze clears teminste, we konden ook passief spelen en niks doen :rolleyes: We blijven winsten maken op wao terwjil jullie niks terug doen :D Zal slechts een kwestie van tijd zijn tot er weer een acc 50 dorpen verliest aan een offensief van ons :)

Knap hoor, die gasten spelen met 10 op een account en hebben nog 0x VV gevraagd. Je moet het niet wegpraten, geef ze is een complimentje!
 

DeletedUser74005

Guest
Waar blijft de moderator als je hem nodig hebt...

Succes aan beide partijen, beloofd een mooie oorlog te worden. De scouts lopen al op en neer in ieder geval!

Ben der. Ik zal de spam ertussenuit halen, zover dit lukt.

Vanaf nu on-topic, anders volgens er meer berispingen. (PS. geldt uiteraard voor de personen, die het nodig vonden dit topic onder te spammen)
 

DeletedUser68252

Guest
Vooruit gewerkt? Haha, heb je wel eens eerder moeten deffen? Dit was echt verschrikkelijk deffwerk hoor, echt echt verschrikkelijk. Nu begrijp ik waarom het soms zo gemakkelijk ging op Jolien.

Voor het verschrikkelijke def werk zijn er anders bizar weinig dorpen gepakt. Wel leuk tho dat je de verdediger als slecht wilt weergeven om zo de publieke opinie te beïnvloeden met betrekking tot het def werk van WAO, echter stel je als er zo weinig dorpen verloren gaan bij een 1e wave ook direct je eigen aanval ter prooi van een slecht uitgevoerde aanval. Als WAO immers zo slecht defte hadden er logischerwijs veel meer dorpen binnen gehaald moeten worden. Ben benieuwd wat de volgende waves gaan brengen en of de druk blijft zoals deze nu is. Als Tuf het weet te houden zonder veel dorpen verlies waar de def alweer terug is opgebouwd zoals Jokersbrain hier beweerd heb je geen recht van spreken.

Haha ja want drie defence dorpjes verliezen om 1 def dorp te behouden is het wel waard ja.. Doe je echt goed man, chapeau. :D Ochja, ieder zijn manier zeker, het is allesinds wel lekker veel gratis ODA.

Lekker kort verhaal, goeie conclusie ook weer. Allemaal zo kortzichtig en puur geplaatst zonder ook maar enigszins erover na te denken. Ligt eigenlijk maar net aan de situatie waarover we praten want soms is het zeker worth 3 def dorpen op te offeren om 1 mobiel defje te behouden, waar je tegelijkertijd ook nog eens enkele zeer belangrijke front clears mee zou kunnen slopen.

Ik denk dat dit gewoon laat zien wat een beperkte speler jij bent en hoe beperkt je inzicht is.. Seau. zal hier weinig last van ondervinden hoor, WAO daarentegen is belachelijk veel defence kwijt en dat gaat ooit wel doortellen.

Dont think so, het laat alleen zien hoe gefocust jij op dit moment bent om aanvallend richting andere te posten om ze enigszins belachelijk te kunnen maken waardoor je vaak niet eens meer echt nadenkt voordat je iets post. De posts die ik hier reeds gequote heb getuigen daar allemaal van. Kortzichtig alom.

Dat WAO veel defence kwijt is kan zeker, maar of dit ooit zal doortellen is maar de vraag. Zoals Jokersbrain al stelde ligt dit maar net waar de defence vandaan kwam, hoe deze gestuurd is (in wat voor aantallen) en wat voor soort def het was. Sp/zc bouwt immers sneller of gelijk aan een de gemiddelde clear. 2e factor is of Seau de aanval dusdanig zal doorzetten met de huidige druk.
 

DeletedUser73195

Guest
Even voor de vorm.

De leidingen van beide stammen hebben geen overeenkomst kunnen bereiken ten opzichte van katapultgebruik.
Voornaam voorbeeld: Vitae wil louter VZ en muur gebruiken, terwijl wij van Seau. de boerderij als katapultdoel zien als een interessant tactisch element.

Ik plaats dit hier, zodat het van den beginsel duidelijk mag zijn dat Seau. best een keertje een boerderij een leveltje omlaag schiet, voordat we hier in de toekomst een boel gezeik over gaan krijgen.
 

DeletedUser3435

Guest
Voor het verschrikkelijke def werk zijn er anders bizar weinig dorpen gepakt. Wel leuk tho dat je de verdediger als slecht wilt weergeven om zo de publieke opinie te beïnvloeden met betrekking tot het def werk van WAO, echter stel je als er zo weinig dorpen verloren gaan bij een 1e wave ook direct je eigen aanval ter prooi van een slecht uitgevoerde aanval. Als WAO immers zo slecht defte hadden er logischerwijs veel meer dorpen binnen gehaald moeten worden. Ben benieuwd wat de volgende waves gaan brengen en of de druk blijft zoals deze nu is. Als Tuf het weet te houden zonder veel dorpen verlies waar de def alweer terug is opgebouwd zoals Jokersbrain hier beweerd heb je geen recht van spreken.
Tot dat we dat weten heb jij ook geen recht van spreken.

Lekker kort verhaal, goeie conclusie ook weer. Allemaal zo kortzichtig en puur geplaatst zonder ook maar enigszins erover na te denken. Ligt eigenlijk maar net aan de situatie waarover we praten want soms is het zeker worth 3 def dorpen op te offeren om 1 mobiel defje te behouden, waar je tegelijkertijd ook nog eens enkele zeer belangrijke front clears mee zou kunnen slopen.
Het is een bevinding, geen verhaal en geen conclusie. Niet als die dorpjes helemaal achter je front liggen en makkelijk te recappen zijn, wat Jokersbrain zelf ook wel weet. Nee, niks te maken met 'belangrijke clears', molde zowat alles met nog geen vol defence dorpje.



Dont think so, het laat alleen zien hoe gefocust jij op dit moment bent om aanvallend richting andere te posten om ze enigszins belachelijk te kunnen maken waardoor je vaak niet eens meer echt nadenkt voordat je iets post. De posts die ik hier reeds gequote heb getuigen daar allemaal van. Kortzichtig alom.

Dat WAO veel defence kwijt is kan zeker, maar of dit ooit zal doortellen is maar de vraag. Zoals Jokersbrain al stelde ligt dit maar net waar de defence vandaan kwam, hoe deze gestuurd is (in wat voor aantallen) en wat voor soort def het was. Sp/zc bouwt immers sneller of gelijk aan een de gemiddelde clear. 2e factor is of Seau de aanval dusdanig zal doorzetten met de huidige druk.
Geloof mij, ik ben allesbehalve aanvallend aan het posten.. Jij bent dramatisch aan het posten, zoals de laatste maanden eigenlijk al. Je gaat zelfverzonnen conclusies maken, helemaal rond het feit praten.. Beetje vermoeiend, net alsof ik tegen een Biervertier aan het posten ben die een beetje gebruik maakt van duurdere woorden.

Weet je wat kortzichtig en lachwekkend is? Zeggen dat je de defence van een speler naar een kant kan trekken waar geen edeldreiging is en zeggen dat er geen ander doel is dan dorpen pakken wanneer je edelclears op het achterland gaat gooien. Ik raad je aan om eens even te bezinnen, je zou beter wat meer nadenken over zo een soort zaken ipv na te denken over hoe je tot je belachelijke accountnaam bent gekomen haha. :D Aan de rapportjes kan je duidelijk zien dat er heel veel defence dorpen leeg zijn, dus oftewel liegt hij over de kruisdefence oftewel heeft het helemaal geen nut door zijn grote verliezen. Sp/zc bouwt niet sneller dan een clear.. Probeer eens niet alleen te typen maar ook te lezen voor de verandering, zou ons allebei veel moeite besparen.
Even voor de vorm.

De leidingen van beide stammen hebben geen overeenkomst kunnen bereiken ten opzichte van katapultgebruik.
Voornaam voorbeeld: Vitae wil louter VZ en muur gebruiken, terwijl wij van Seau. de boerderij als katapultdoel zien als een interessant tactisch element.

Ik plaats dit hier, zodat het van den beginsel duidelijk mag zijn dat Seau. best een keertje een boerderij een leveltje omlaag schiet, voordat we hier in de toekomst een boel gezeik over gaan krijgen.
Oh ohhh... Pas op, moraalridders on the way. Maar ja, als je zelfs op andere werelden gaat starten om iemand te kata'en kan je weinig eisen stellen lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan