Crusade to the world's End.

DeletedUser

Guest
Theoretisch boeit me vrij weinig. Je ligt gewoon nog safe :(

Ik hoop in ieder geval dat jij nu ook eindelijk veiligheid hebt gevonden door niet te spelen. Stop eens met deze zinloze discussie jullie twee. Je spamt heel dit topic vol met van alles, wat de openingspost geen recht aan doet. ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik hoop in ieder geval dat jij nu ook eindelijk veiligheid hebt gevonden door niet te spelen. Stop eens met deze zinloze discussie jullie twee. Je spamt heel dit topic vol met van alles, wat de openingspost geen recht aan doet. ;)
Ach, is nog niks aan de hand tussen Seau. en Vitae tot nu toe dus valt toch niet echt over iets te praten. Buiten dat iedereen een thumbs up geeft voor de openingspost.
 

DeletedUser71655

Guest
Mooie oorlogsverklaring, succes aan beide!

Zou het mogelijk zijn dat figuren als Ennioo van het AF verdwijnen? Zal een stuk beter zijn voor het AF als ik zijn posts in dit topic zo zie:)
 

DeletedUser76272

Guest
Ennioo en gilles,anders gaan jullie even lekker een kamer huren met z'n 2e in plaats van hier te spammen.
 

DeletedUser3435

Guest
Ow bedankt voor je tips, ik dacht altijd dat TW om de dorpen ging en dat je uw troepen moest gebruiken om deze te behouden of te winnen. Maar ik zal de edelcelars de volgende keer dodgen dat zal mij beter vooruit helpen. BTW jullie mollen met 1 edel clear mogelijk 1 def dorp, weet wel dat die def uit verschillende dorpen komt wat dus rapper zal aangemaakt zijn als de OFF van mijn tegenstrevers.

Ik heb mss 4x werkelijk iets gedaan op Jolien, verwaarloosbaar dus. Het is niet omdat ik altijd verkondigde dat de VV bij mij stond dat ik deze ook had aangenomen, belachelijke vergelijking dus die jij niet kan staven want je hebt daar geen enkel zicht op gehad.
Haha ja want drie defence dorpjes verliezen om 1 def dorp te behouden is het wel waard ja.. Doe je echt goed man, chapeau. :D Ochja, ieder zijn manier zeker, het is allesinds wel lekker veel gratis ODA.
 
Reactiescore
3.589
Haha ja want drie defence dorpjes verliezen om 1 def dorp te behouden is het wel waard ja.. Doe je echt goed man, chapeau. :D Ochja, ieder zijn manier zeker, het is allesinds wel lekker veel gratis ODA.

Zoals ik al zei komt de defence uit meerdere dorpen, dus is relatief snel gemaakt, zeker bij sneldef dorpen. Vergeet niet dat als ik 3 def dorpjes verlies jullie veel meer clears kwijt zijn die veel langer opbouwen dan mijn beetjes def bij elkaar.

Moraal van het verhaal? Ik kan dit op dit tempo eeuwig volhouden dan doe ik een nachtblitz en de 3 dorpjes die ik verloren heb zijn alweer terug. Ja ben echt slecht bezig :D Stuur nog een paar 100'den edels extra en misschien lukt het ooit nog wel. BTW TUF heeft nog geen 1 keer vv afgegeven wij kunnen nog wel even door en dat zonder stamhulp :rolleyes:

Ben benieuwd of jullie beter gaan doen, toekomst gericht.
 

DeletedUser73657

Guest
Zoals ik al zei komt de defence uit meerdere dorpen, dus is relatief snel gemaakt, zeker bij sneldef dorpen. Vergeet niet dat als ik 3 def dorpjes verlies jullie veel meer clears kwijt zijn die veel langer opbouwen dan mijn beetjes def bij elkaar.

Moraal van het verhaal? Ik kan dit op dit tempo eeuwig volhouden dan doe ik een nachtblitz en de 3 dorpjes die ik verloren heb zijn alweer terug. Ja ben echt slecht bezig :D Stuur nog een paar 100'den edels extra en misschien lukt het ooit nog wel. BTW TUF heeft nog geen 1 keer vv afgegeven wij kunnen nog wel even door en dat zonder stamhulp :rolleyes:

Ben benieuwd of jullie beter gaan doen, toekomst gericht.

Wij gebruiken onze clears teminste, we konden ook passief spelen en niks doen :rolleyes: We blijven winsten maken op wao terwjil jullie niks terug doen :D Zal slechts een kwestie van tijd zijn tot er weer een acc 50 dorpen verliest aan een offensief van ons :)
 
Reactiescore
3.589
Wij gebruiken onze clears teminste, we konden ook passief spelen en niks doen :rolleyes: We blijven winsten maken op wao terwjil jullie niks terug doen :D Zal slechts een kwestie van tijd zijn tot er weer een acc 50 dorpen verliest aan een offensief van ons :)

Klopt zeker. Ik zou in jullie geval niets anders doen, al zullen wij wel een keertje hard terug slaan als het ons uitkomt.
 

DeletedUser3435

Guest
Zoals ik al zei komt de defence uit meerdere dorpen, dus is relatief snel gemaakt, zeker bij sneldef dorpen. Vergeet niet dat als ik 3 def dorpjes verlies jullie veel meer clears kwijt zijn die veel langer opbouwen dan mijn beetjes def bij elkaar.

Moraal van het verhaal? Ik kan dit op dit tempo eeuwig volhouden dan doe ik een nachtblitz en de 3 dorpjes die ik verloren heb zijn alweer terug. Ja ben echt slecht bezig :D Stuur nog een paar 100'den edels extra en misschien lukt het ooit nog wel. BTW TUF heeft nog geen 1 keer vv afgegeven wij kunnen nog wel even door en dat zonder stamhulp :rolleyes:

Ben benieuwd of jullie beter gaan doen, toekomst gericht.
Ik denk dat dit gewoon laat zien wat een beperkte speler jij bent en hoe beperkt je inzicht is.. Seau. zal hier weinig last van ondervinden hoor, WAO daarentegen is belachelijk veel defence kwijt en dat gaat ooit wel doortellen.
 
Reactiescore
3.589
Ik denk dat dit gewoon laat zien wat een beperkte speler jij bent en hoe beperkt je inzicht is.. Seau. zal hier weinig last van ondervinden hoor, WAO daarentegen is belachelijk veel defence kwijt en dat gaat ooit wel doortellen.

Nee hoor, tegen dat jullie terug voluit gaan aanvallen ben ik al 100% ge'recupereert. Maar gefeliciteerd in 2 massa's op TUF 4 dorpjes ge edeld wij zijn inderdaad een super zwak acc. Trouwens niet zo netjes onze MB's in ons cluster ook aan te vallen met edelclears enzo. Ik had altijd gezegd dat ze veilig achter ons zitten maar dat klopt dus niet :mad:

Ik wil graag als 1ste 100M OD halen dus je bent welkom :cool:

Succes ik gun het je nog wel :eek:
 

DeletedUser73657

Guest
Een massa is wel wat overdreven hoor :p Dit was gewoon een actie van de frontaccies
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
Hele mooie 3 openingsposten vooral de derde vond ik leuk lezen. Mocht zelfs nog uitgebreider/langer :s

Vind ik ook, maar ik daarentegen vind juist het kort maar krachtige van Tom erg fijn om te lezen. Het geeft meer inzicht in de situatie dan het verleden van Estraromie en Sven op wereld 42, iets wat ik eigenlijk niet heel interessant vond. Complimenten voor zowel Tom als Sven dat ze er gezamenlijk iets moois van hebben gemaakt, en dat het nu ook daadwerkelijk een vrij 'vriendschappelijke' oorlogstart is, wat wel passend is voor voormalig bondgenoten.
 
Bovenaan