Crusade to the world's End.

DeletedUser51467

Guest
Succes aan beide stammen, leuke openingspost. Jammer dat die enigszins verziekt wordt door de reactie van Krepox er net onder. Ook leuk om te lezen hoe Seau. is ontstaan. De stam Supah. is mij in de beginperiode waarschijnlijk ontgaan, want die naam zegt me niets. Wel opvallend dat Lekkerfresh. spreekt over de val van Fratre, er was toch altijd sprake van een soort fusie en niet echt een val van Fratre? Daarnaast vermeldt Lekkerfresh. dat de bg is ontstaan om een front veilig te stellen, in het begin van de bg hadden beide stammen toch nog geen front? Ook jammer dat Phenomenal nergens -=+ vermeldt, de stam opgericht door Phrantic die in het begin toch verantwoordelijk was voor de helft van Vitae. Desondanks mooi en neutraal geschreven door beide partijen.
 

DeletedUser74452

Guest
Succes aan beide stammen, leuke openingspost. Jammer dat die enigszins verziekt wordt door de reactie van Krepox er net onder. Ook leuk om te lezen hoe Seau. is ontstaan. De stam Supah. is mij in de beginperiode waarschijnlijk ontgaan, want die naam zegt me niets. Wel opvallend dat Lekkerfresh. spreekt over de val van Fratre, er was toch altijd sprake van een soort fusie en niet echt een val van Fratre? Daarnaast vermeldt Lekkerfresh. dat de bg is ontstaan om een front veilig te stellen, in het begin van de bg hadden beide stammen toch nog geen front? Ook jammer dat Phenomenal nergens -=+ vermeldt, de stam opgericht door Phrantic die in het begin toch verantwoordelijk was voor de helft van Vitae. Desondanks mooi en neutraal geschreven door beide partijen.

Het was nooit een fusie tussen Fratre en Seau., ik weet namelijk nog goed hoe het op ons forum was gekomen. De stam Fratre was zo goed als gevallen en zou een der dagen opgeheven worden doordat ze het niet meer zagen zitten om zo verder te gaan. De vraag was er dan bij ons of we hen er bij zouden nemen of niet.

Daarnaast is de bg er wel zeker gekomen om 'front' veilig te stellen, maar eerder op toekomstperspectief. We wisten beiden dat we makkelijk door Vestri zouden gaan en zo redelijk snel op elkaar zouden liggen. Om te voorkomen dat we direct alles in orde moesten hebben voor een oorlog werd de bg in het leven geroepen zodat beide stammen meer focus op andere fronten konden leggen.

En inderdaad jammer van Phenomenal, dat gedeelte had er wel kunnen staan ipv het gezeik over zijn account naam wat hij al honderden keren heeft verkondigd. Vond het jammer dat hij daarmee zijn post omzeep hielp, de rest was wel redelijk interessant.
 

DeletedUser62889

Guest
Fratre ''viel'' niet. Alleen doordat accounts als Boeiekoeie inactief werden en doordat een paar andere mensen stopten, was er praktisch geen toekomstperspectief meer voor Fratre. Beide stammen (Seau. En Fratre) hadden voordeel bij de gedeeltelijke fusie.
 

DeletedUser44415

Guest
Moge de beste winnen. Succes beiden! (nu zit jannes vast met zijn handen te wrijven) :D
 

DeletedUser74452

Guest
Fratre ''viel'' niet. Alleen doordat accounts als Boeiekoeie inactief werden en doordat een paar andere mensen stopten, was er praktisch geen toekomstperspectief meer voor Fratre. Beide stammen (Seau. En Fratre) hadden voordeel bij de gedeeltelijke fusie.

Wat noem jij een stam die geen toekomstperspectief meer heeft dan? Dat is gewoon een gevallen stam hoor.
 

DeletedUser62889

Guest
Wat noem jij een stam die geen toekomstperspectief meer heeft dan? Dat is gewoon een gevallen stam hoor.

Bij een gevallen stam denk ik niet aan een stam die qua accounts nog geheel intact is. Eerder aan een stam die qua accounts wél uit elkaar valt.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Got to say this, testosteron was er niet bepaald aanwezig, Martin onze spaanse spamnicht speelde immers mee ツ.

Zo jammer dit he:(:(
Jou stuk is wel aardig gay over je account Sven:D

Mooie posts verder en veel succes mannen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Haha, blijven gaan. Binnen een paar jaar zal het wel eens lukken op TW, geen zorgen.
 

DeletedUser51467

Guest
Iedereen heeft op deze wereld volgens mij meer respect voor Ennioo dan voor Beast Incarnate, dat zegt volgens mij al genoeg. Spam de praathoek maar vol zodat je postaantal omhoog kan zonder ons te storen. 10k post halen op het AF, enige doelstelling die haalbaar is voor jou op Tw.
 
Reactiescore
3.584
Moge de beste winnen. Succes beiden! (nu zit jannes vast met zijn handen te wrijven) :D

Nou ja ik wist lang langs beide kanten dat dit er zat aan te komen. Mede door hun AF gedrag dat wel genoeg vertelde om die conclusie al te maken. Ook daarvoor zag ik via kaartjes al dat beide een stuk of 7 accounts langs elkaars kanten toekomstig gericht 100% zouden vastlopen dus ik zat al een datum te pieken wanneer die ging aflopen :D

Voor WAO is dit inderdaad goed nieuws daar maak ik geen geheim van. Als het echt moet zullen wij wel de 3de hond spelen, if you know what i mean ;)

Jannes is druk met zijn accountje te deffen :D

Nee hoor, ik heb al flink voorruit gewerkt en het ergste zit er al weer enkele uren op, de extra stamdef is onderweg enzo er valt helaas niet veel meer te rapen :cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Nee hoor, ik heb al flink voorruit gewerkt en het ergste zit er al weer enkele uren op, de extra stamdef is onderweg enzo er valt helaas niet veel meer te rapen :cool:
Vooruit gewerkt? Haha, heb je wel eens eerder moeten deffen? Dit was echt verschrikkelijk deffwerk hoor, echt echt verschrikkelijk. Nu begrijp ik waarom het soms zo gemakkelijk ging op Jolien.
 

DeletedUser51467

Guest
Er werd mij ooit verteld dat Jannes maar goed is in één ding.. Deffen.. :( Als je met elke edelclear bijna een vol dorpje mobiele molt lijkt me dat niet echt zo sterk. Daarom de verbazing.

Iemand die zin heeft om wat rapportjes op AF te gooien of de situatie op dit moment toe te lichten? Altijd leuk om mee te volgen.
 
Reactiescore
1.015
Was richting Forrest Gump. Zet je afbeeldingen eens in een spoiler. :D

Blijf maar in je waanbeelden. Dat moet wel, met je laag zelfbeeld, aangezien je hele dagen de nood voelt om hier te overcompenseren :D

@vetrix: Nope :)

@enniooo tot je front hebt ;). Neuh, ik voel de nood niet om met mentaal minderbedeelden, zoals jij of krepox, in een stam te zitten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Iemand die zin heeft om wat rapportjes op AF te gooien of de situatie op dit moment toe te lichten? Altijd leuk om mee te volgen.
Zal nog wel gebeuren gok ik. Door de baas Zenji en door dat ene jongetje dat me PP probeert af te rippen, Abusing The Law ofzoiets.

Blijf maar in je waanbeelden. Dat moet wel, met je laag zelfbeeld, aangezien je hele dagen de nood voelt om hier te overcompenseren :D
Hahaha, you got me there. Wat heb ik een laag zelfbeeld zeg. :( Blijf alsjeblieft op dit AF, ik zou je echt missen moest je weer gaan wegrennen. Is er geen kans dat je een account kan krijgen ergens? Vitae of WAO ofzo? Seau. wilt je toch niet, veel te veel minderbedeelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
@enniooo tot je front hebt ;). Neuh, ik voel de nood niet om met mentaal minderbedeelden, zoals jij of krepox, in een stam te zitten

Theoretisch gezien heb ik al front. Al een dag of 2, ik ben er nog steeds. Dus ik heb het eigenlijk al langer volgehouden dan jou:rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Amen had weken/maand(en) front met GT voor er wat gebeurde. Je weet nog niet eens je stam op de kaart liggen tov anderen, lachwekkend :D
 
Reactiescore
1.015
Tuurlijk jongen, jezelf blijven voorliegen en dat ene woord herhalen. Tot meer ben je niet in staat he, safenoobje?
 
Reactiescore
3.584
Vooruit gewerkt? Haha, heb je wel eens eerder moeten deffen? Dit was echt verschrikkelijk deffwerk hoor, echt echt verschrikkelijk. Nu begrijp ik waarom het soms zo gemakkelijk ging op Jolien.

Ow bedankt voor je tips, ik dacht altijd dat TW om de dorpen ging en dat je uw troepen moest gebruiken om deze te behouden of te winnen. Maar ik zal de edelcelars de volgende keer dodgen dat zal mij beter vooruit helpen. BTW jullie mollen met 1 edel clear mogelijk 1 def dorp, weet wel dat die def uit verschillende dorpen komt wat dus rapper zal aangemaakt zijn als de OFF van mijn tegenstrevers.

Er werd mij ooit verteld dat Jannes maar goed is in één ding.. Deffen.. :( Als je met elke edelclear bijna een vol dorpje mobiele molt lijkt me dat niet echt zo sterk. Daarom de verbazing.

Ik heb mss 4x werkelijk iets gedaan op Jolien, verwaarloosbaar dus. Het is niet omdat ik altijd verkondigde dat de VV bij mij stond dat ik deze ook had aangenomen, belachelijke vergelijking dus die jij niet kan staven want je hebt daar geen enkel zicht op gehad.
 
Bovenaan