DeletedUser
Guest
Echt? Doe je daar moeite voor? Lieve jongen toch, hoef je niet te doen hoor, plaats gewoon eens een degelijke post.Nee inderdaad, niemand neemt mij nog serieus.. Heb je jullie post al eens gelezen hierboven? Haaaaha, dat valt niet serieus te nemen. Een oorlogsverklaring en dan ga je beginnen te zeiken over je eigen accountje en ga je niks van het negatieve erin zetten, dat is lachwekkend en valt niet serieus te nemen. Zeker niet na die oorlogsverklaring IG. Maar zoals ik al zei, hebben jullie toch nog het gevoel dat jullie daarin iets te zeggen hadden.
Ik vraag me oprecht af of je iemand die rond half 1 's nachts op een forum zit van een online browsergame überhaupt nog serieus moet nemen. Denk dat als we met z'n alle elkaar niet meer serieus nemen, we Krepox' posts voortaan inhoudelijk over kunnen slaan. Lijkt me een goede zaak. Hij bouwt namelijk elke post op rond dat woord of komt er op uit. Zijn we ook gelijk klaar over het gezeur dat iets geen niveau meer heeft of dergelijk. #Niemandismeerserieustenemen #laatjezusmebellen #durftevragen #nomakeup