Crusade to the world's End.

DeletedUser

Guest
Echt? Doe je daar moeite voor? Lieve jongen toch, hoef je niet te doen hoor, plaats gewoon eens een degelijke post. :D Nee inderdaad, niemand neemt mij nog serieus.. Heb je jullie post al eens gelezen hierboven? Haaaaha, dat valt niet serieus te nemen. Een oorlogsverklaring en dan ga je beginnen te zeiken over je eigen accountje en ga je niks van het negatieve erin zetten, dat is lachwekkend en valt niet serieus te nemen. Zeker niet na die oorlogsverklaring IG. Maar zoals ik al zei, hebben jullie toch nog het gevoel dat jullie daarin iets te zeggen hadden.

Ik vraag me oprecht af of je iemand die rond half 1 's nachts op een forum zit van een online browsergame überhaupt nog serieus moet nemen. Denk dat als we met z'n alle elkaar niet meer serieus nemen, we Krepox' posts voortaan inhoudelijk over kunnen slaan. Lijkt me een goede zaak. Hij bouwt namelijk elke post op rond dat woord of komt er op uit. Zijn we ook gelijk klaar over het gezeur dat iets geen niveau meer heeft of dergelijk. #Niemandismeerserieustenemen #laatjezusmebellen #durftevragen #nomakeup :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik vraag me oprecht af of je iemand die rond half 1 's nachts op een forum zit van een online browsergame überhaupt nog serieus moet nemen. Denk dat als we met z'n alle elkaar niet meer serieus nemen, we Krepox' posts voortaan inhoudelijk over kunnen slaan. Lijkt me een goede zaak. Hij bouwt namelijk elke post op rond dat woord of komt er op uit. Zijn we ook gelijk klaar over het gezeur dat iets geen niveau meer heeft of dergelijk. #Niemandismeerserieustenemen #laatjezusmebellen #durftevragen #nomakeup :rolleyes:
Deze post is zo belachelijk slecht dat ik er niet eens op inga. Bovendien zouden jullie beter eens deffen ipv inderdaad om half 1 op het forum te zitten. Dan zou je eindelijk eens wat bijleren.

Moest je buiten het deffen ook wel wat begrijpend kunnen lezen zag je dat 'dat woord' niet van mij kwam in eerste instantie.
 

DeletedUser

Guest
Deze post is zo belachelijk slecht dat ik er niet eens op inga. Bovendien zouden jullie beter eens deffen ipv inderdaad om half 1 op het forum te zitten. Dan zou je eindelijk eens wat bijleren.

Moest je buiten het deffen ook wel wat begrijpend kunnen lezen zag je dat 'dat woord' niet van mij kwam in eerste instantie.

Volgens mij ben je dronken, vriend.
 

DeletedUser75237

Guest
Ik heb niets tegen de forumpost, al zijn er een aantal hypocriete zaken.

"Het topic is geschreven door zowel Seau'ers als Vitae'ers waar we deze verklaring zo neutraal mogelijk wilde houden richting elkaar. Dit gezien we uit een Bg komen en een andere partij een oneerlijk voordeel op het gebied van P&P zou kunnen krijgen door eerder een topic aan te maken dan de ander"

Heel fijn, al weet ik nog dat Seau. die de NAP opgezegd had en geen intentie had om er een hele heisa rond te maken om jullie te benadelen met P&P (zoals in de quote beschreven). Maar Vitae vond het zo nodig om er een heel topic over te maken en Seau. te gaan bekladde. Dit is dus dikke hypocrisie als je het mij vraagt en puur geopperd door Sven zodat Seau. niet hetzelfde met Vitae zou doen.

En dan natuurlijk het schrille contrast tussen het gedrag tov Seau. hier op AF in de oorlogsverklaring en IG.

Ah, nu begrijp ik het beter. Dat valt blijkbaar dan toch nog mee aangezien Seau. hier mee ingestemd heeft, niet? :). Ik begrijp dat dat topic een beetje in het verkeerde keelgat is geschoten, maar het lijkt me logisch dat we met zo'n schoon mogelijke lei aan deze oorlog starten. Daar hoort een zo neutraal mogelijk openingstopic voor mij ook wel bij. Ik vind dat in dit geval best wel goed gelukt.

En ja, die IG-verklaring, daar hecht ik niet veel waarde aan gezien alles wat relevant is hier op het AF staat. Misschien was het logischer om te schrijven 'moge de beste winnen', maar het is niet onlogisch dat iemand uit Vitae schrijft dat ie Vitae graag ziet winnen. Zoals ik op Skype ook al zei.

Om af te sluiten hoop ik op een mooie en interessante oorlog. Hopelijk zonder stabs en andere vuiligheid.
 
Reactiescore
1.165
Volgens mij ben jij een kind van 12 jaar.. Met zo een posts komen we verder hé? Kan jij niet beter je leventje doorlopen met Mike te gaan kata'en op de classic? :rolleyes:

Man man man, jouw rofheid.. Dat je zo kunt zijn :D

Ga aub door met posten zoals je nu doet, ik lach me rot namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Deze post is zo belachelijk slecht dat ik er niet eens op inga. Bovendien zouden jullie beter eens deffen ipv inderdaad om half 1 op het forum te zitten. Dan zou je eindelijk eens wat bijleren.

Moest je buiten het deffen ook wel wat begrijpend kunnen lezen zag je dat 'dat woord' niet van mij kwam in eerste instantie.

Ga je er toch op in, haha. Calm your tits man. Ik heb vaak zat ook in goede zin over je gepost, dus voel je niet zo aangevallen gelijk. ;)

Wanneer je je als forumganger schuldig maakt aan verwijten als, 'je bent niet serieus te nemen', ben je niet alleen een mainstreamlikker, maar treed je in de voetsporen van renkoekoeken en tijgers. Als we elkaar 'serieus' moeten nemen, begin dan bij je eigen postjes en gebruik die onzin niet. Word daar wel echt moedeloos van. Verzin eens iets origineels mensen.
 

DeletedUser3435

Guest
Man man man, jouw rofheid.. Dat je zo kunt zijn :D

Ga aub door met posten zoals je nu doet, ik lach me rot namelijk.
Wederom hetzelfde als richting Biervertier, Luukymans en die Yoda daar. Probeer zelf eens één degelijke post of discussie aan te gaan en dan praten we verder. :D

Zeker jij, Biervertier, Tansarin daar. Verschrikkelijke slechte posters die zich overal tussengooien en nergens ook maar eens een inhoudelijke discussie gaan voeren. Is het niet een beetje vermoeiend? Of heb je echt afleiding nodig na een hele dag te farmbotten? Haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.165
Het boeit mij niet zoveel dat ik geen goede poster ben, maar daarom mag ik jouw posts toch wel lachwekkend vinden? ;)

O en als ik een discussie met Mike wil aangaan, ontwijkt hij mijn post. Is nu ongeveer al zo'n 6x gebeurd :)
Als we het toch over biervertier hebben, drink nog lekker een biertje :D , moet jij misschien ook eens doen.
 

DeletedUser3435

Guest
Het boeit mij niet zoveel dat ik geen goede poster ben, maar daarom mag ik jouw posts toch wel lachwekkend vinden? ;)

O en als ik een discussie met Mike wil aangaan, ontwijkt hij mijn post. Is nu ongeveer al zo'n 6x gebeurd :)
Als we het toch over biervertier hebben, drink nog lekker een biertje :D , moet jij misschien ook eens doen.
Ja mag je hoor, alleen ben je zelf het enigste wat hier zo grappig is. Kijk die post nu.. Haha, zielig. :D Dat begrijp ik overigens ook maar al te goed, doe ik bij Biervertier, Beast Incarnate en die Tansarin ook.

Je maakt het jezelf alleen moeilijk door met mensen in discussie te gaan die niet de capaciteiten hebben om een discussie te voeren. Sommige hebben wel de capaciteiten maar willen het niet, zoals je stamleidertje.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben jij een kind van 12 jaar.. Met zo een posts komen we verder hé? Kan jij niet beter je leventje doorlopen met Mike te gaan kata'en op de classic? :rolleyes:

Damn. Je bent wel echt helemaal lazerus bezopen als ik het zo zie.
 
Reactiescore
1.165
Ja mag je hoor, alleen ben je zelf het enigste wat hier zo grappig is. Kijk die post nu.. Haha, zielig. :D Dat begrijp ik overigens ook maar al te goed, doe ik bij Biervertier, Beast Incarnate en die Tansarin ook.

Je maakt het jezelf alleen moeilijk door met mensen in discussie te gaan die niet de capaciteiten hebben om een discussie te voeren. Sommige hebben wel de capaciteiten maar willen het niet, zoals je stamleidertje.

Mooi, wel heb ik op een één of andere manier het gevoel dat als we wel bij elkaar in de stam zaten, wij het best goed met elkaar kunnen vinden :eek: Vraag mij niet hoe.

In principe kan ik best een discussie voeren hoor, maar ik heb geen denigerend gedrag en persoonlijke aanvallen nodig om een argumeten te 'versterken' (wat eigenlijk gewoon verzwakken is) of zelfs de discussie te winnen. Jij daarentegen wel..

Ik ga weer lekker de stad in, wens je nog een fijne avond Kreppie :D
 

DeletedUser3435

Guest
Mooi, wel heb ik op een één of andere manier het gevoel dat als we wel bij elkaar in de stam zaten, wij het best goed met elkaar kunnen vinden :eek: Vraag mij niet hoe.

In principe kan ik best een discussie voeren hoor, maar ik heb geen denigerend gedrag en persoonlijke aanvallen nodig om een argumeten te 'versterken' (wat eigenlijk gewoon verzwakken is) of zelfs de discussie te winnen. Jij daarentegen wel..

Ik ga weer lekker de stad in, wens je nog een fijne avond Kreppie :D
Oh ja? In al die tijd nog niet gezien, ik ben heel erg benieuwd of jij zelfs een normale post kan schrijven met inhoud. Ik zal er eens op letten de komende tijd. De enigste reden waarom ik een persoonlijke aanval zou gebruiken is wanneer het onmogelijk is een degelijke discussie te voeren.

Maar zoals ik al zei, ik verwacht veel nu. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Veel succes Seau en Vitae. Mooi geschreven openingspost.
 
Reactiescore
1.367
Let the games begin bois!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Blabla get a life iedereen die hier snachts serieuze discussies probeerd te voeren.. alleszins succes aan Vitae ;)
 
Reactiescore
3.576
Hele mooie 3 openingsposten vooral de derde vond ik leuk lezen. Mocht zelfs nog uitgebreider/langer :s

Succes aan beide maar niet heus.
 
Bovenaan