Complimenten & Algemeen babbel topic

DeletedUser34957

Guest
Of ze gaan weer terug naar Ins! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk, toch jammer dat een stam als Ins vermoedelijk gaat verdwijnen.
Ben wel erg benieuwd hoe ver het werkelijk komt, want ik denk dat ze meeste te verslaafd zijn aan het spelletje en na 3 dagen niet gekeken te hebben, weer vrolijk inloggen omdat hun vingers enorm beginnen te jeuken:D

Oja, complimenten aan de speler die zich aan hun woord houden:)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik begrijp dat je het niet leuk vind dat ik nog ff op bezoek kom...:(

er sneuvelt een boel hee? :D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik begrijp dat je het niet leuk vind dat ik nog ff op bezoek kom...:(

er sneuvelt een boel hee? :D:D:D:D:D:D:D

Zeg ik dat dan? Volgens mij heb jij al meer rode bolletjes dan ik.
Maar wat denk je dan? Dat ik alles ff binnen 24 uur dood laat lopen?
 

DeletedUser

Guest
Pff, net nieuw hier op de wereld en al van de 1ste seconde moeten verdedigen :p
 

DeletedUser

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee

Veel onsportiever kan het niet worden, ben echt blij dat die fusie tussen UT en TWR niks was geworden ik hoef echt niet bij personen zoals jij in de stam te zitten. Respectloos en met zo'n oneindig ego.
 

DeletedUser

Guest
Heb je ooit wel eens van Moraal gehoord? XD
Nog een klein geheimpje, BB-dorpen hebben geen moraal...

Ow, wegens m'n ban kon ik niet reageren en nu durfde ik het haast te vergeten. Maar wat je zegt over moraal is wel zever in pakskes hee! Je had moraal 100% tegen Dune...zoooo groot ben je nu ook weer niet hoor! XD
 

DeletedUser36473

Guest
mijn complimenten aan insomnia voor het lang volhouden in w7. ze vechten al van het begin in w7 en eindigen nu een goede prestatie afgeleverd. jammer dat het zo is gelopen. maar het is niet anders. gefeliciteerd ook aan de rest soms niet altijd sportief aan beide teams maarja zo gaat dat.. helaas
gr horus.
 

DeletedUser

Guest
Mijn excuses aan Horus voor het eventueel in discrediet maken van iemand die hem nauw aan het hart ligt. Op W7 hebben we een andere Thirza gekend! :D

Mijn complimenten alvast voor de grootmoedigheid van Horus betreffende voorgaande! :eek:
 

DeletedUser36473

Guest
haha lol, ja zo kijk ik er tegenover(heb zelf ook soown halfjaartje denkk in inS gezeten hoor:))
en ja thirza. die houdt gewoon van babbelen hahaxD
 

DeletedUser

Guest
opa duck ligt er een beetje voor xD maar komt goed hoor ;)

Komt goed? natuurlijk komt het goed :eek: Jullie hebben mag ik zeggen nix bereikt met die zinloze massa, en nog hebben we niet eens verdedigt:p Jullie moeten volgens mij ook wel gemerkt hebben dat al jullie clears op lege dorpen liepen. Maar aan edelen werd bijna niet gedacht:D

Btw: wil je zeggen tegen couvie3 dat fakes sturen zeker nuttig is, maar stuur ze dan wel tussen de echte cleartjes door, niet achter de cleartjes :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan