Complimenten & Algemeen babbel topic

DeletedUser

Guest
Koppie, er zijn veel redenen dat ik stop maar jij of Exe.! zijn daar totaal niet schuldig aan. Zo goed ben je nou ook weer niet..
 

DeletedUser

Guest
Koppie, er zijn veel redenen dat ik stop maar jij of Exe.! zijn daar totaal niet schuldig aan. Zo goed ben je nou ook weer niet..

Oh:eek: wat doe je nou Cornelis Rex??

Das niet de afspraak en dat weet je.

We hadden andere plannen weet je nog. Hoe moet ik nou die fusie regelen met Ins als jij er niet meer bent.
Daar gaat weer mijn plan op vervroegde dominatie van de wereld we waren zo close.
 

DeletedUser17303

Guest
Hafke,

Hoop dat ik op een andere wereld fatsoenlijk tegen je kan spelen. Veel plezier in je rustige tw-loze leven verder ;)
 

DeletedUser

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee
 

DeletedUser18986

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee

lol, nu kun je als een noob bb dorpen gaan edelen, precies waar je goed in bent
 

DeletedUser

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee

Ongelofelijk hoe iemand zichzelf zo op een schandpaal wilt zetten...hoe slaag je erin om steeds weer al die moed bij elkaar rapen zeg?!?!:eek:

Benieuwd trouwens naar welke inactieve speler je nog clears gaat sturen. In InS hebben ze er in ieder geval geen weet van naar waar jij je clears dan al die tijd verstuurd hoor.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol koppie mooie instelling precies..die 200 mio aan barbaartjes zul je inderdaad binnen no-time weghebben!

Want dat is precies jullie skill he, bb'tjes edelen. Dune staat al tijden op rood, maar word barbaar en dan pas duikt ons scianthe'tje erop lol.

Heb je ooit wel eens van Moraal gehoord? XD
Nog een klein geheimpje, BB-dorpen hebben geen moraal...
 

DeletedUser

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee

Ook je 'vijanden' mag je met respect behandelen.
Jammer dat InS uit elkaar is gevallen, dat meen ik echt.


Mvg ddinges
 

DeletedUser

Guest
Je geeft dus toe dat je zo'n speler bent die het liefste alleen maar bbden edelt :eek:

Stoer hoor :rolleyes:

Dat staat er toch niet? Je interpreteert mijn woorden op je eigen manier. Als je verder zou kijken dan je neus lang is (ja, een heel eind dus) zal je in mijn woorden kunnen ontdekken dat het hier gaat om het Moraal waarop je troepen kapot lopen.
Hoe lager je moraal hoe meer troepen je nodig hebt...

Of verklap ik nu een geheimpje aan je?
 

DeletedUser18986

Guest
Kijk eers maar eens naar je eigen statistieken. Internen en BB dorpen. :rolleyes:

ik heb via vv altijd doorgeedeld van vijandige spelers, puur om skills hoog te houden ;)

blijkbaar is iddo zo'n grote noob dat hij liefst enkel bb dorpen edelt, want dat zegt hij tussen de regels door.
 

DeletedUser41146

Guest
mijn complimenten aan Ins altijd zo'n grote bek
dan nu toch de zolang verwachtte vrije val
het doet mij deugd
tegelijkertijd een rotgevoel aan overhoudend, aangezien ik nog clears wilden sturen naar jullie
maar goed het gaat jullie goed
volgende keer niet meer van de daken schreeuwen dat jullie de toppers zijn het lachen zal je hoe dan ook vergaan wnat je timmert je eigen kist bij elkaar daarmee

wat ben jij een smerig mannetje en dat is leider van een leider van CN bah.

dit kreeg ik in mn pm box. zei:
Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door Thirza.
Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door IDDO MANOAH
is that you on that picture?

ja dat ben ik.

dan moeten wij eens babbelen...
heb je msn?

schatje het is geen datingsite maar een oorlogsspel. een tip www.relatieplanner.nl ;)

xx
 

DeletedUser

Guest
Whaha! Iddo is een beetje zielig, hij zoekt dringend een meisje... hij zocht eerst in de stam (keuze genoeg) maar... niemand wilde hem. :eek:

Precies een sprookje, alleen nu nog: Ze leefden nog lang en gelukkig!



Back on topic: Hoeveel personen stoppen nu eigenlijk bij Ins? En is de rest van plan om andere stammen op te zoeken, of gaat Ins gewoon verder als Ins? Of onder een nieuwe naam?

Iemand die enige antwoorden kan geven?
 

DeletedUser

Guest
Weinig zinnige antwoorden van andere stammen, laat ze zelf maar reageren, en anders is dat hun keuze.


Btw,,,,, Spelers die een stam verlaten hoeven niet altijd te stoppen, lijkt mij,,,,,,:)


Maar wederom, jammer dat InS uit elkaar is gevallen :(
 

DeletedUser18986

Guest
Whaha! Iddo is een beetje zielig, hij zoekt dringend een meisje... hij zocht eerst in de stam (keuze genoeg) maar... niemand wilde hem. :eek:

Precies een sprookje, alleen nu nog: Ze leefden nog lang en gelukkig!



Back on topic: Hoeveel personen stoppen nu eigenlijk bij Ins? En is de rest van plan om andere stammen op te zoeken, of gaat Ins gewoon verder als Ins? Of onder een nieuwe naam?

Iemand die enige antwoorden kan geven?

antwoorden kan ik je wel geven. deel van de leden die weg zaijn gegaan zijn ondertussen op delete gezet. ander deel zal wss nog even wachten om nog wat reacties te horen, derde deel weet ik niet veel van, maar kleine kans dat er nog een nieuwe InS komt. kans is heel groot dat er binnenkort een grote grijze vlakte komt in het centrum van de wereld.
 
Bovenaan