Complimenten & Algemeen babbel topic

DeletedUser

Guest
Euhm...ik denk dat je eigenlijk net zelf de oorlog verklaart hoor!
't is niet omdat een speler wordt gerecruteerd die tegen je aan ligt dat die daarom een oorlog verklaart.

Maar wel vriendelijk van je om zo duidelijk te zijn. Niet dat ermee iets verandert aan de huidige situatie...


damn...ben weeral te laat!!! :eek:
 

DeletedUser18986

Guest
ach blijven uiteindelijk nog steeds 140m miljoen aan bb dorpen over. lijkt me een mooi plan om de eerst te edelen, voordat je een oorlog verklaart, anders heb je wellicht er neits aan. ;)
 

DeletedUser

Guest
ach blijven uiteindelijk nog steeds 140m miljoen aan bb dorpen over. lijkt me een mooi plan om de eerst te edelen, voordat je een oorlog verklaart, anders heb je wellicht er neits aan. ;)

Mss is de tactiek: iedereen verslaan en dan op je gemak BB'tjes edelen!
 

DeletedUser18986

Guest
nee twr heeft dat ook gezegd. enkel recruteerde twr ver van hun cluster af en doet CN dat nog niet.
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid, dit gaat niet om [TWR]. Nieuwe spelers op de accounts is niet beter voor [TWR], maar beter voor de hele wereld. Enige reden dat ze willen deleten is om de vijand een laatste klap te geven, maar raken er de hele wereld mee uiteindelijk.

Van de OS, ga ik niet op in, das een kwestie van logica die een ieder in kan vullen.. En een mooiste cv is het niet nee, spreek ik je ook niet in tegen, maar zoals eerder gezegd, iedereen verdiend een kans, verkloot ie het, dan is het einde verhaal.

Ander scenario is naar elkaar toe te groeien, maar das nog lang niet aan de orde en geeft hier dus ook geen logica..

..
 

DeletedUser

Guest
Oei... je hebt zeker dat bericht aangepast! :(


Oké, bij de volgende update is een sarcasmeknop wel op zijn plaats! :p
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is Nederlands nog altijd een makkie voor ons.
Ironie en satire zijn geen probleem.

Overigens is het rekruteren van drie spelers in een stam met 28 spelers niet al te veel?
 

DeletedUser25273

Guest
Euhm...ik denk dat je eigenlijk net zelf de oorlog verklaart hoor!
't is niet omdat een speler wordt gerecruteerd die tegen je aan ligt dat die daarom een oorlog verklaart.

Maar wel vriendelijk van je om zo duidelijk te zijn. Niet dat ermee iets verandert aan de huidige situatie...


damn...ben weeral te laat!!! :eek:

Aangezien jij totaal niet weet op welke voet wij met CN stonden en welke PM's er zijn uitgewisseld, zou je ook een keer gewoon niks kunnen zeggen, voordat je weet wat de reden van mijn uitspraak is.
 

DeletedUser

Guest
wat mij betreft staan we nog steeds op goede voet.
des te meer vrijheid jullie hebben elders te concentreren...
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jij totaal niet weet op welke voet wij met CN stonden en welke PM's er zijn uitgewisseld, zou je ook een keer gewoon niks kunnen zeggen, voordat je weet wat de reden van mijn uitspraak is.

Mja...misschien weet ik wel meer ervan dan je denkt. Vooral wat die voeten betreft!:D Trouwens, je punt is helemaal niet moeilijk te begrijpen. Maar goed, van zodra je zelf over oorlog begint i.p.v. wat edelruimte, moet je ook niet verschieten dat ik je wat woorden in de mond leg. Dat deed je zelf immers net ook.

't Is niet dat Only plots naar TA op gaat edelen hee...:eek:

Los van dat alles vind ik trouwens dat je oorlogsverklaring weinig boeiend is en het feit dat je ze in een ander hun schoenen wilt schuiven jammer tegenover CN. En dit staat los van wat allemaal achter de schermen besproken is. Feit is: de zeldzame bemoeienissen van Only t.o.v. hun oostfront zijn een van de weinige opties die noord-Only heeft. Of zij dat nu onder het mom doen van gewoon aanvallen op individuele spelers of onder het mom van het aanvallen van diezelfde individuele spelers in de stam CN, veel maakt dat eigenlijk niet uit.

Wacht maar als de top 26- stam jullie de oorlog komt verklaren...dat zou nog eens het aanschijn van W7 veranderen...

...verder ben ik zwaar aan het doorpikken en stop beter even om tot bezinning te komen. Iedereen die ook bezinning nodig heeft: overweeg eens een kuuroord in PIMPAM!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kijk dat kan ik ook wel gebruiken stuur me maar een invite gilga
 

DeletedUser

Guest
Oeps, wacht ff, die account verwijderen gauw eens ongedaan maken dan...


*edit: ok, gebeurd! :D (invite verstuurd (nog steeds abe1?))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Onderwerp De uitnodiging van de stam De PimPamPollekes werd teruggetrokken :(
 

DeletedUser

Guest
Ze heeft meerdere dagen uitgestaan zonder reactie...:(

Laat maar weten als je nog zin hebt om alsnog bij ons op kuuroord te komen...'k moet wel het forum dan eens opkuisen...met Meiberge erbij werd het snel al...euh...
 

DeletedUser18986

Guest
Ze heeft meerdere dagen uitgestaan zonder reactie...:(

Laat maar weten als je nog zin hebt om alsnog bij ons op kuuroord te komen...'k moet wel het forum dan eens opkuisen...met Meiberge erbij werd het snel al...euh...

uitnodiging binnen 24 uur aannemen dus ;)
 
Bovenaan