Complimenten & Algemeen babbel topic

DeletedUser

Guest
ik wil ook aandacht :(

lol crombeetjje je hebt w2 voor w7 ingeruilt? ^^ najahh veel plezier daar.

dune op delete ^^ werd tijd
 

DeletedUser

Guest
ik wil ook aandacht :(

lol crombeetjje je hebt w2 voor w7 ingeruilt? ^^ najahh veel plezier daar.

dune op delete ^^ werd tijd

Not :) Ik ga wereld 2 nooit verlaten hoor :p Maar via aanvraag van Pipi heb ik aanbod aangenomen om hier ook op te spelen. Mijn co op w2 doet haar werk heel goed zodat ik tijd heb om w7 erbij te nemen.:D
 

DeletedUser18986

Guest
lol en dat hebben ze jou zeker ingame via een pm laten weten, nadat ze hun account op delete hebben gezet :p

lijkt wel alsof jij contact hebt met iedereen op deze wereld ;P
 

DeletedUser

Guest
lol en dat hebben ze jou zeker ingame via een pm laten weten, nadat ze hun account op delete hebben gezet :p

lijkt wel alsof jij contact hebt met iedereen op deze wereld ;P

dat kan niet dat heb ik al :cool:

dus wanneer ga jij schatje ?^^
 

DeletedUser18986

Guest
ligt eraan. waaraan, dat vertel ik nog niet, maar er is nog een onzekere factor.

als dat niet doorgaat, dan zal ik zodra ik sir scopio weggewerkt heb ook vertrekken
 

DeletedUser

Guest
180 Mio barbaartjes, hmmm, we zitten toch in een vergrijzing na WO II, dus waarom niet digitaal ook ons steentje eens bijdragen! Gooooo InS! :D
 

DeletedUser18986

Guest
180 miljoen en hetgene wat er daarna volgt, omdat de zin in de wereld verdwijnt door het enkel edelen van bb dorpen.

ik weet dat Exe erop kickt om weer meer dorpen te kunnen internen, maar de rest zal er neit echt blij van worden.

denk dat er dan zeker nog wel meer spelers zullen volgen.
 

DeletedUser

Guest
De rest van de wereld draait niet alleen om InS ;)
Als mensen geen BBtjes willen edelen doen ze het toch niet.
En ik denk dat de wereld wel boeiend moet worden daarna, aangezien vele stammen nieuwe vijanden moeten zoeken.
InS hield op sommige fronten wel wat de rust erin, om niet overal stress te krijgen met al die vv's.
Als je een stuk of 5 grote stammen overhoud met allemaal een groter safe gebied, dan moet dat wel anders worden.
 

DeletedUser18986

Guest
De rest van de wereld draait niet alleen om InS ;)
Als mensen geen BBtjes willen edelen doen ze het toch niet.
En ik denk dat de wereld wel boeiend moet worden daarna, aangezien vele stammen nieuwe vijanden moeten zoeken.
InS hield op sommige fronten wel wat de rust erin, om niet overal stress te krijgen met al die vv's.
Als je een stuk of 5 grote stammen overhoud met allemaal een groter safe gebied, dan moet dat wel anders worden.

weet je het zeker, een hoop spelers hebben dan geen andere speler tegen zich aan liggen en kunnen enkel bb's edelen.

als je dat neit wilt, heb je toch weinig andere keuze.
 

DeletedUser

Guest
De rest van de wereld draait niet alleen om InS ;)
Als mensen geen BBtjes willen edelen doen ze het toch niet.
En ik denk dat de wereld wel boeiend moet worden daarna, aangezien vele stammen nieuwe vijanden moeten zoeken.
InS hield op sommige fronten wel wat de rust erin, om niet overal stress te krijgen met al die vv's.
Als je een stuk of 5 grote stammen overhoud met allemaal een groter safe gebied, dan moet dat wel anders worden.

De nieuwe wereld 2 maar dan slomer :)
 

DeletedUser

Guest
Stammen als Pff! en K 32 zullen zich met liefde op de barbaren storten ook al liggen die ver buiten hun regio.
Dus dan heeft iedereen weer een wirwar van nieuwe targets erbij :)

En blijkbaar opent CN nu de volgende recruit ronde, dus is de vraag wat er echt aan barbaren over blijft.
Vooral een verrassende plaats, als je kijkt naar hun commentaren van de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vind ik toch ook...dan ga je toch beter in een stam als PimPam ofzo...:D

Of wilden ze dat eerst en werden ze niet toegelaten??? Zal wel zoiets geweest zijn.
 

DeletedUser

Guest
En blijkbaar opent CN nu de volgende recruit ronde, dus is de vraag wat er echt aan barbaren over blijft.
Vooral een verrassende plaats, als je kijkt naar hun commentaren van de laatste tijd.

Wij willen het leuk maken voor de wereld en wij stoppen het BB worden van de wereld. :cool:
 
Bovenaan